Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Cvakání v ŘJ!!!


Luig

Recommended Posts

Tak tohle mi snad nebudete nikdo věřit ale je to pravda.

Zametám listí kolem auta a najednou slyšim nějaký divný zvuky. Jakoby pravidelný cvakání, vycházelo to z předku auta tak jsem otevřel kapotu a vychází to z řídící jednotky. Je to cvakání v pravidelným intervalu cca 2s, těžko se to k něčemu přirovnává ale snad jako když tiká budík, možná jako starej bimetalovej přerušovač blinkrů. Zvuk je to poměrně silnej, je to zřetelně slyšet i při zavřený kapotě. Vzal jsem tedy klíčky a zkusil nastartovat, chytlo to okamžitě bez problémů. Motor jsem tedy vypnul, zase to začlo, otočil jsem klíčkem, svítí dobíjení ale pořád cvaka, otočim dál, zvednou se ručičky a cvakání přestane. Nastartuju a taky necvaká. Zkoušel jsem to víctkrát a pořád to samý. Pak jsem trochu pěstí bouchnul do ŘJ a asi na 5 sekund to přestalo, pak v tom jakoby malinko zachrčelo a zase, cvak cvak. Vim že to zní komicky ale při pomyšlení že odchází ŘJ mi do smíchu moc neni... Ještě by se to dalo přirovnat k cvakání nějakýho relátka nebo nevim. Jde o 106 1,6 74kW, rok 96. Jinak motor jede krásně, ani náznak jedinýho problému tak fakt nevim. Budu rád za každou radu, díky moc

[upravil dne 1.11.06 Luig]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele nevim jak u 106 ale u mej cars je na zásuvce taková páčka(něco jako na kanistru zavírání)to povolim a a kábl vytáhnu)ale nevim jestli to je tim(oxidací)ale myslim si že cvakat by to nemělo.a nemáš někde blízko ŘJ nějaký rele,že by cvakalo to

[upravil dne 1.11.06 Medion]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nemáš někde proskřípanej ten kábl,že by to skratovalo,to chrčení by mohlo bejt palivový čerpadlo a tím pádem by musela bejt řídící jednotka pořád pod proudemjako by si měl zaplí klíče....jak pak začne vrčet čerpadlo a vstřiky

[upravil dne 1.11.06 Medion]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže se omlouvám všem co tvrdili že to bude cvakat odjinud než z řídící jednotky, měli pravdu. Nakonec to cvakalo z palivového relé. A příčina byla taková, že kousek pod tim palivovým relé je ještě jedno menší a do toho natekla voda, zoxidovalo a zrezlo. Takže bacha až budete dolejvat vodu do ostřikovačů;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Luig

Takže se omlouvám všem co tvrdili že to bude cvakat odjinud než z řídící jednotky, měli pravdu. Nakonec to cvakalo z palivového relé. A příčina byla taková, že kousek pod tim palivovým relé je ještě jedno menší a do toho natekla voda, zoxidovalo a zrezlo. Takže bacha až budete dolejvat vodu do ostřikovačů;)

No, dobře že jsi to našel a maš klid. Někdy je to na bednu:super
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...