Luig Odesláno 1. listopad 2006 Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 Tak tohle mi snad nebudete nikdo věřit ale je to pravda. Zametám listí kolem auta a najednou slyšim nějaký divný zvuky. Jakoby pravidelný cvakání, vycházelo to z předku auta tak jsem otevřel kapotu a vychází to z řídící jednotky. Je to cvakání v pravidelným intervalu cca 2s, těžko se to k něčemu přirovnává ale snad jako když tiká budík, možná jako starej bimetalovej přerušovač blinkrů. Zvuk je to poměrně silnej, je to zřetelně slyšet i při zavřený kapotě. Vzal jsem tedy klíčky a zkusil nastartovat, chytlo to okamžitě bez problémů. Motor jsem tedy vypnul, zase to začlo, otočil jsem klíčkem, svítí dobíjení ale pořád cvaka, otočim dál, zvednou se ručičky a cvakání přestane. Nastartuju a taky necvaká. Zkoušel jsem to víctkrát a pořád to samý. Pak jsem trochu pěstí bouchnul do ŘJ a asi na 5 sekund to přestalo, pak v tom jakoby malinko zachrčelo a zase, cvak cvak. Vim že to zní komicky ale při pomyšlení že odchází ŘJ mi do smíchu moc neni... Ještě by se to dalo přirovnat k cvakání nějakýho relátka nebo nevim. Jde o 106 1,6 74kW, rok 96. Jinak motor jede krásně, ani náznak jedinýho problému tak fakt nevim. Budu rád za každou radu, díky moc [upravil dne 1.11.06 Luig] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 1. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 Pro jistotu jsem odpojil baterku aby tam něco nevyhořelo nebo já nevim co, vůbec se mi to nelíbí Jinak na těch cca 5 sekund to přestane i když bouchnu s kapotou, takže stačí nějaký zatřesení, ale pak to začne znova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 1. listopad 2006 Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 a nemáš zaoxidovanou zásuvku u tý ŘJ? a nedal ti tam někdo bombu:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 1. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 Jak se dá ta zásuvka vytáhnout? Zkoušel jsem s ní zakvrdlat ale nerad bych něco urval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 1. listopad 2006 Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 Zdarec, tak me vubec nenapada co by tam mohlo cvakat. Jedin co cvaka je rele, ale to se myslim prino v ridici jednotce nenachazi (teda nevim jak u 106-ky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 1. listopad 2006 Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 hele nevim jak u 106 ale u mej cars je na zásuvce taková páčka(něco jako na kanistru zavírání)to povolim a a kábl vytáhnu)ale nevim jestli to je tim(oxidací)ale myslim si že cvakat by to nemělo.a nemáš někde blízko ŘJ nějaký rele,že by cvakalo to [upravil dne 1.11.06 Medion] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 1. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 dal jsem ucho na ŘJ a cvaká to z ní, i se jakoby klepe. Teda snad, ruku do ohně za to nedám ale kolem nic neni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 1. listopad 2006 Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 hmm tak to fakt nevim dělat to mě tak jedu na diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 1. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 jo diagnostika mě asi nemine ale moc tomu nevěřim že něco najdou, akorát vyhodim peníze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 1. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 Ještě mě napadlo nedá se ta jednotka nějak restartovat nebo tak něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 1. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 Tak se mi podařilo tu zásuvku odpojit, očistil jsem ji, prostříkal, zapojil zpátky, zapojil baterku a je to ještě horší. Už se to cvakání střídá s jakýmsi chrčením tentokrát někdo od vstřiků... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 1. listopad 2006 Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 a nemáš někde proskřípanej ten kábl,že by to skratovalo,to chrčení by mohlo bejt palivový čerpadlo a tím pádem by musela bejt řídící jednotka pořád pod proudemjako by si měl zaplí klíče....jak pak začne vrčet čerpadlo a vstřiky [upravil dne 1.11.06 Medion] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 1. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 že by byl někde skřiplej kabel jsem si nevšim. Ještě mě napadlo jestli se tam nějak nemohla dostat vlhkost a nějak se to zkratovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 1. listopad 2006 Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 Původně zaslal: Luig že by byl někde skřiplej kabel jsem si nevšim. Ještě mě napadlo jestli se tam nějak nemohla dostat vlhkost a nějak se to zkratovat... to mě taky napadlo ale nevim,je to možný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 1. listopad 2006 Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 Luig: Odkud jsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 1. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 z Chomutova, proč? [upravil dne 1.11.06 Luig] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 1. listopad 2006 Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 Ptal jsem se proto, že víc hlav, víc rozumu. Ale jestli máš podezření na vlhkost, tak to auto vysuš (strč na nějakou dobu do teplé garáže) a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 2. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 2. listopad 2006 Takže se omlouvám všem co tvrdili že to bude cvakat odjinud než z řídící jednotky, měli pravdu. Nakonec to cvakalo z palivového relé. A příčina byla taková, že kousek pod tim palivovým relé je ještě jedno menší a do toho natekla voda, zoxidovalo a zrezlo. Takže bacha až budete dolejvat vodu do ostřikovačů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 2. listopad 2006 Sdílet Odesláno 2. listopad 2006 Původně zaslal: Luig Takže se omlouvám všem co tvrdili že to bude cvakat odjinud než z řídící jednotky, měli pravdu. Nakonec to cvakalo z palivového relé. A příčina byla taková, že kousek pod tim palivovým relé je ještě jedno menší a do toho natekla voda, zoxidovalo a zrezlo. Takže bacha až budete dolejvat vodu do ostřikovačů No, dobře že jsi to našel a maš klid. Někdy je to na bednu:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 2. listopad 2006 Sdílet Odesláno 2. listopad 2006 mě se to zdálo divný že by to dělala ŘJ.no hlavně že si na to přišel:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.