Jump to content

Setrvacnik a hlava motoru


bodmrazu
 Share

Recommended Posts

Mel bych takový dva dotazy.... Jeden se tyka setrvacniku... zajima me jestli je stejne setrvak u 206 a u 306 a druha vec je ta hlava motoru chci ji snizit ale nema m poneti o kolik mm tak aby to tomu motoru nevadilo.... Ale potreboval bych fakt presny urceni ne zadny odhady... je to celkem dulezity...

Link to comment
Share on other sites

Hlava se snižuje v desetinách mm a ne v mm. ja jsem na mi16 snižoval o 0,8 a musel jsem upravit i pisty, protože mi hrozilo že se mi potkají s ventilama.

Normalní zarovnaní hlavy se dělá kolem 0,3 pak už ti roste kompres.poměr.

Link to comment
Share on other sites

Asi s tim nikdo nemate zkusenosti co... ja to jdu provest asi tak za 14 dni ale nevim jak moc muzu snizit tu hlavu o skodaren to jde pry az o 1,5mm ale kamos zase rikal ze jestli chci mit kompresni pomer 12 tak musim tankovat min 98natural... Pry aby mi predcasne nevybuchovala smes...

Link to comment
Share on other sites

A co máš vůbec za motor? A Škoda není Peug.!!! Když to vezmeš o 0,7 - max 0,9, ničemu \"neuškodíš\" A hořet by to spíš nemělo, pokud jo tak odděláš hlavu.Hlavně tam nekupuj plusové těsnění pod hlavu, to by byla úprava k ničemu. Hodně zdaru.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...