Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zásuvka na přívěs


Medion

Recommended Posts

Původně zaslal: Mila_S

Tak to asi bude zásuvka i na karavan. To by mělo vypadat takhle (pozice 1 - 7 je stejná u 7mi pólové i u 13ti pólové):

[upravil dne 31.10.06 Mila_S]

no díky,ale takhle to taky nevypadá.zkusim to vod voka načrtnout a hodit sem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medion

Původně zaslal: Mila_S

Tak to asi bude zásuvka i na karavan. To by mělo vypadat takhle (pozice 1 - 7 je stejná u 7mi pólové i u 13ti pólové):

[upravil dne 31.10.06 Mila_S]

no díky,ale takhle to taky nevypadá.zkusim to vod voka načrtnout a hodit sem

tak sem to byl nafotit,sory za kvalituje to focený telefonem tak tady to je(ta červená-to je orezlý):

post-0-1410959493776_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medion

Původně zaslal: Medion

Původně zaslal: Mila_S

Tak to asi bude zásuvka i na karavan. To by mělo vypadat takhle (pozice 1 - 7 je stejná u 7mi pólové i u 13ti pólové):

[upravil dne 31.10.06 Mila_S]

no díky,ale takhle to taky nevypadá.zkusim to vod voka načrtnout a hodit sem

tak sem to byl nafotit,sory za kvalituje to focený telefonem tak tady to je(ta červená-to je orezlý):

Tak to by mělo byt ono

post-0-1410959493841_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak všechny kontakty jsou takhle

DIN ISO 11446

Kontaktbelegung der 13poligen Steckdose nach DIN ISO 11446

Kontakt 1 : Fahrtrichtungsanzeiger links

Kontakt 2 : Nebelschlußleuchte

Kontakt 3 : Masse für Stromkreis 1-8

Kontakt 4 : Fahrtrichtungsanzeiger rechts

Kontakt 5 : Schlußleuchte, Umrißleuchte, Kennzeichenbeleuchtung, rechts

Kontakt 6 : Bremsleuchten

Kontakt 7 : Schlußleuchte, Umrißleuchte, Kennzeichenbeleuchtung, links

Kontakt 8 : Rückfahrleuchte

Kontakt 9 : Stromversorgung ( Dauerplus )

Kontakt 10 : Ladeleitung Anhänger-Batterie, Stromversorgung, Zündschalter gesteuert

Kontakt 11 : Masse für Stromkreis 10

Kontakt 12 : Kodierung für gekuppelten Anhänger, Verbindung von Kontakt 3 mit 12 am Anhänger

Kontakt 13 : Masse für Stromkreis 9

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Medion

Původně zaslal: Medion

Původně zaslal: Mila_S

Tak to asi bude zásuvka i na karavan. To by mělo vypadat takhle (pozice 1 - 7 je stejná u 7mi pólové i u 13ti pólové):

[upravil dne 31.10.06 Mila_S]

no díky,ale takhle to taky nevypadá.zkusim to vod voka načrtnout a hodit sem

tak sem to byl nafotit,sory za kvalituje to focený telefonem tak tady to je(ta červená-to je orezlý):

Tak to by mělo byt ono

super díky za foto no pokusim se ty další rozluštit

[upravil dne 31.10.06 Medion]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1-ukazatel směru jízdy levý

2-koncové světlo do mlhy

3-kostra pro 1-8

4-ukazatel směru jízdy pravý

5-koncová svítilna,obrysové světlo,osvětlení poznávací značky-pravá

6-brzdová svítilna

7-koncová svítilna,obrysové světlo,osvětlení poznávací značky-levá

8-zpětný světlomet

9-napájení trvalé

10-Nabijení baterie přívěsu,napájení,řízení startéru(nebo zamezení startu???)

11-Kostra pro 10

12-Kódování pro připojený přívěs, propojka kontaktu 3 s 12 v přívěsu

13-kostra pro 9

Musíš si to ještě dovyložit, něco se těžko překládá

[upravil dne 31/10/06 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

1-ukazatel směru jízdy levý

2-koncové světlo do mlhy

3-kostra pro 1-8

4-ukazatel směru jízdy pravý

5-koncová svítilna,obrysové světlo,osvětlení poznávací značky-pravá

6-brzdová svítilna

7-koncová svítilna,obrysové světlo,osvětlení poznávací značky-levá

8-zpětný světlomet

9-napájení trvalé

10-Nabijení baterie přívěsu,napájení,řízení startéru(nebo zamezení startu???)

11-Kostra pro 10

12-Kódování pro připojený přívěs, propojka kontaktu 3 s 12 v přívěsu

13-kostra pro 9

Musíš si to ještě dovyložit, něco se těžko překládá

[upravil dne 31/10/06 Radek Hurvajz]

hele chlape dík moc:super:potlesk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Též doporučuji tu redukci, je to bez práce s přepojováním (odpojené dráty musíš nějak ukončit - nejlépe zrušit, což vyžaduje hledání a dost času). Redukce z 13 na 7 funguje parfektně bez nutnosti kontroly jestli všechno svítí (pokud pomineš silniční pravidla, ale na autě to taky nekontroluješ před každou jízdou) - rozhodně funguje líp než české 7-pól. zásuvky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...