.mycTD Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 nevi nekdo, jak pripojit kabely ke vstrikum u 4bod. vstrikovani? Pri nejhorsim je asi promerim, kam vedou na RJ, ale vrta mi hlavou, ze nejsou konektory ani nejak oznaceny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Hmm tak to je fakt zajimava otazka...Copak měníš TBI za MPI???:)Chtělo by to naspat s čím to smýšlíš urobit a podle toho sehnat elektricky schema pro jednotlivej vstrikovaci system.Je jich dost a dost a neni to vžadnem připade stejny........ PS:a jestli to chceš jen spravně zapojit (vstřik pro x válec v určitou dobu) tak je to fakt nejlepší proměřit.Je to pakarna,jako u přehazenejch kabelu u sviček.......:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.mycTD Posted October 31, 2006 Author Share Posted October 31, 2006 jj, presne to delam;) Schema samozrejme mam, promerit to asi nebude problem, ale je mi divny, ze ty kabely ani nejak neoznacili Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.mycTD Posted October 31, 2006 Author Share Posted October 31, 2006 jinak je to XU9JA D6B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 ee taky to nechapu,kor když jsou stejně dlouhy..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karel Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Jestli to nebude tím, že vstřikují všechny najednou :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Co?ono to ma simultalní vstřikování? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel505 Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Původně zaslal: Pája Rybišár Co?ono to ma simultalní vstřikování? Když jsme byli v Ochozi na srazu, tak nám jeden člen (pardon, ale jméno si nepamatuji) ukazoval svou 605 s V6 motorem, a právě o tomto nám říkal. Nevěděl jak to zapojit. Pak ale zjistil, že se všechny vstřikovače otvírají najednou. Jestli je to tak i u tvého systému vstřikování nevím, ale asi jo. Označeny ty kabely většinou nejsou, taktéž jako nejsou označeny třeba číslem či jinak zapalovací kabely. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.mycTD Posted November 1, 2006 Author Share Posted November 1, 2006 jestli vstrikujou vsechny naraz, tak v tom pripade mi naprosto unika vyznam MPI:myslim kabely od svicek jsou aspon ruzne dlouhy, takze kdyz sundam dva naraz, tak pak nemusim promerovat celou elektroinstalaci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.mycTD Posted November 6, 2006 Author Share Posted November 6, 2006 Takze jsem je promeril a fakt vedou vsechny na stejny pin na rj. Takze jsou opravdu propojeny. Sice to nachapu, ale hlavne ze to pojede:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 MPI-multi point injektion znamena vicebodove vstřikovaní,ale to se pak dale deli prave podle zpusobu ovladani vstřikovacu na :sekvenční-po sobe-1,2,3,4 simultalní-vsechny naraz a podle poradi zapalovani.....pr.1,3,4,2..... nebo si tak alespon ja myslim..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Jo a jeste jsem zapomel dodat ze tohle rozdeleni je pouze u nepřimeho vstřikovani benzinu a ta posledni skupina co jsem uvadel se nazýva skupinove vstřikovaní...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.