Jump to content
  • Aktuální cíle darů

ťah motora P306 1,9 hladký dízel- Vyriešené


ajven

Recommended Posts

čaute dríči, môj otec má probléms motorom a už si nevie dosť dlho s tým rady. Zatiaľ Vám napíšem čo s tým robil a Vy mu možno poradíte kde má problém. Takže pri jazde autom väčšinou keď má zaradenú 3,4,5 tak mu prestane ťahať motor t.j. nemá taký výkon akokeby nedochádzalo palivo. Predtým našiel prasknutu palstovu hadicu na vzduch a bolo pol roka po probleme. Teraz to ma opäť problem , tak prešiel všetky hadice a nič. Tak vymenil palivový filter, chvíľu dobre a zase mu to robí. No to sa potom šofér bojí ísť auto objehať lebo sa môže stať, že zrazu nemá ťah a musí sa naspäť zaradiť. V autosrvise Pov. Bystrica /origo P./ mu povedali,že \"skúsia\" vymeniť trysku /cena 8000Sk !!!/ A ešte to nemúsi byť ono. Čo je to za servis? Pokus - Omyl? Trovhu drahý špás nemyslíte? Skúste poradiť. Inak hľadal som tu dva dni niečo podobné ale zatiaľ som nič nenašiel. Díky vopred.

[upravil dne 31.10.06 ajven]

[upravil dne 31.10.06 ajven]

Link to comment
Share on other sites

Zkoušeli jste vyčistit nádrž,nebo spíš sítko v nádrži? Mě to dělalo něco podobnýho,po nakouknutí do nádrže jsem tam viděl nějakej med,nebo co,předešlý majitel jezdil asi na bionaftu,nebo co to bylo,takže sítko bylo ucpaný a nešlo tam dost nafty.

Link to comment
Share on other sites

trisky to asi nebudu ja som mal trisky v prdeli a prejavovalo sa to tak ze nad 3000 otacok zacali robyt strasny buchot take daco ako kov o kov.Trosku to nechcelo tahat pri nisich otackach do kopca cca.2200 musel som pomu pridat min. na 3100 potom to uz islo ale to robilo len do kopca .po rovine tahalo dobre a trosku dimil tak sedo.trebalo by skusit pozicat si dakde trisky a doma vymenit otazka 15-20 min. ale musis mat kluc na trisky lebo ked nemas tak sa s tim mozes drbat aj 1 hod.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: olda

Zkoušeli jste vyčistit nádrž,nebo spíš sítko v nádrži? Mě to dělalo něco podobnýho,po nakouknutí do nádrže jsem tam viděl nějakej med,nebo co,předešlý majitel jezdil asi na bionaftu,nebo co to bylo,takže sítko bylo ucpaný a nešlo tam dost nafty.

aj mne to tahalo do 2 itsic a potom to nechcelo ist a bolo obalene sitko nejakym bordelom

Skus vycistit to sitko v nadrzi

Link to comment
Share on other sites

jestli to prestava tahat pouze pri plnem, nebo zvysenem plynu/zatezi tak to bude zrejme nedostatek paliva, tj. mozna nekde neco pricpane, nebo zavsdusnene. Asi by stalo za to vymenit palivovou hadici do cerpadla za pruhlednou a zkouknout, jestli tam nahodou nejdou nejake bublinky.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Pata

zkusil bych vymenit palivovy filtr, menil jsem otci na 205 1,8D 86\" a byl tam jeste francouzsky... byly tam cerne kaly a byl brutal zaneseny :papa

Asi si prehliadol ze otec ho menil! A nepomohlo. Piše tu niekedy aj nejaky automechanik? Nech mmi poradí.

Link to comment
Share on other sites

A co takhle hadička podtaku. Nebyl to ten předchozí problém. Nedávno se mi stalo něco podobného na Seatu. Auto přestalo táhnout. Nakonec jsem našel jednu steřelou hadičku v tom chumlu hadic na sacím potrubí, posilovači a kam to všude vede. Ten samej problém jsem měl na předchozí 205 po návratu ze servisu na seřízení ventilů to netáhlo. Nakonec jsem zjistil, že pan opravář zapomněl hadičku podlaku zapojit. Jde o to, že pokud není dostažen dostatečný podtlak nezvýšší čerpadlo dávku a auto jede jako bez turba.:P

Link to comment
Share on other sites

no jestli ze pises ze to na chvili pomohlo [ten filtr] hledal bych svaba tam vemte kanystr dejte dve hadice [zpatecka,a na primo do cerpadla] umistete nekam do motoru a projedte

pokud to bude ok je to jasny bud to nekde prisava ale spis to bude pricpany asi v nadrzi pokud to bude i nadale spatny mozna cerpadlo .Jo pouzijte na hadici takovou tu malou sitku

vypada to jako filtrik ale uvitr je jen sito ma minimalni odpor a tu jednu projizdku prezije motor bez uhony.;)

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: BobyD

no jestli ze pises ze to na chvili pomohlo [ten filtr] hledal bych svaba tam vemte kanystr dejte dve hadice [zpatecka,a na primo do cerpadla] umistete nekam do motoru a projedte

pokud to bude ok je to jasny bud to nekde prisava ale spis to bude pricpany asi v nadrzi pokud to bude i nadale spatny mozna cerpadlo .Jo pouzijte na hadici takovou tu malou sitku

vypada to jako filtrik ale uvitr je jen sito ma minimalni odpor a tu jednu projizdku prezije motor bez uhony.;)

no za pokus by to stálo. Nevylučujem túto možnosť.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: ajven

Původně zaslal: Pata

zkusil bych vymenit palivovy filtr, menil jsem otci na 205 1,8D 86\" a byl tam jeste francouzsky... byly tam cerne kaly a byl brutal zaneseny :papa

Asi si prehliadol ze otec ho menil! A nepomohlo. Piše tu niekedy aj nejaky automechanik? Nech mmi poradí.

ok no, to je tak, kdyz se maka i v nedeli :D

automechanik? ja jsem programator :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: ajven

nebuse to teda podávacie čerpadlo? Má vôbec tento model pod. čerpadlo? / 306 r.v.2001, 1,9d/

Podávací čerpadlo je součástí vstřikovacího - tzn. je to v kuse, není v nádrži.

Tenhle ročník už má diagnostiku, bylo to na ní?

Co dělá EGR ventil? Pokud je čerpadlo v pořádku, tohle chování by nasvědčovalo tomu, že zůstává otevřený.

Jinak niekedy tu piše aj nejaky automechanik, ale na dost věcí je potřeba to auto vidět, jinak je to věštírna...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...