Guest chmeldaGTI Posted October 28, 2006 Share Posted October 28, 2006 Zdárek, potřeboval bych radu, mám P205 1,4 44kw, 1989 , a vobčas se mi stane že kdyš jedu, tak motor normálně chcípne, a chvíli nechce chytit. A někdy chytá jen co klíčem \'\'zavadim\'\' vo spínačku a někdy to chvíli trvá. nevíte co s tim ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chmeldaGTI Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 dneska se mi to stalo zase, normálně jedu kolem kila a chcíplo to Pak to nešlo dobu nastartovat, po chvíli to chytlo, pak zas chcíplo, pak zas chytlo a hrubym kodrcáním a cukáním sem se dostal domů. chcíp sem to a pak to nastartovalo úplně fpoho [upravil dne 30.10.06 chmeldaGTI] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chmeldaGTI Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Nemoh by to dělat potenciometr ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebik Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Spíš něco co ovliňuje teplota, snímač otáček, modul zapalování, bez měření se moc nepohneš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chmeldaGTI Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 teplota na to vliv nemá, někdy to dělá za studena a někdy kdyš uš je motor ohřátej, jinak je to eště motor s karburátorem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leitlik Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Tak tenhle problém jsem měl,když jsem vlastnil stařenku SEAT MALAGA ! Ve dvou servisech si s tím nevěděli rady:grr.Až potom jsem (na doporučení kamaráda) zajel do zapadlé vesničky k jednomu autoelektrikáři v penzi.Popsal jsem mu situaci a ten usoudil (na 100%) ,že je to regulační relé. No a bylo ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chmeldaGTI Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 no já sem dneska sundal víčko rozdělovače, kontakty byly docela dost opálený, ten prostřední uhlík taky a vo palci ani nemluvim, taxem to vzal smirgl plátnem, potom sem fšechny konektory f kolem motoru prostřík sprejem na kontakty a jede to líp, necuká to, ale stejně mi to jednou kixlo , nevíš prosim tě kde se nachází to regulační relé ??? ňáký relé je na tom plechu, kde je VIN číslo, může to bejt vono ??? díkez za rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leitlik Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Kámo,regulační relé je přímo na altíku.Takže sundat a vydělat.V každým autoservise by ti ho měli sehnat podle čísla na altíku.Jestli nejsi kutil,tak jim to tam radši nechej,protože je tam ňáký to pájení,prostě drbárna.Ale upozorňuji,je to jen můj názor !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chmeldaGTI Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 tohle mi problém nedělá... tak mě napadá, že mám doma jeden altík z GTíčka, šel by tam ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leitlik Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Jo tak až tak moc tomu nerozumím. Sorry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chmeldaGTI Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 tak altík na GTI je úplně jinej :-( , ale furt nechápu jakej by měl altík vliv na to, že to nestartuje ?! jinak, kabely, víčko rozdělovače, palec, cívka, všechno je ok, takže zbývá asi uš jen snímač otáček. Dá se nějak proměřit, sundat, vyčistit, nabo tak ??? předem dík za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommys Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 A co máš za karburátor??Nemáš náhodou elektronickej?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chmeldaGTI Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 to asi ne, žádný kabely k němu nevedou, potenciometr to taky nemá Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommys Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Aha tak to jsi v poho, mě dělal něco podobnýho ten elektro přizdisráč, výměna za normál ze 110 to vyřešil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chmeldaGTI Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 taxem sundal ten snímač otáček, vim, že to teď může znít jako total píčovina, ale šrouby nebyly moc dotažený a pod snímačem byl rozpláclej docela velkej brouk (jakej nevim :-)) , bylo to celý wod oleje, taxem to očistil, sundal brouka :-) pořádně utáhnul a hele wono naskočilo napoprvé a vod tý doby to eště nekixlo:o , sem zvědavej estli to bylo tim:myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
durino81 Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Původně zaslal: chmeldaGTI taxem sundal ten snímač otáček, vim, že to teď může znít jako total píčovina, ale šrouby nebyly moc dotažený a pod snímačem byl rozpláclej docela velkej brouk (jakej nevim :-)) , bylo to celý wod oleje, taxem to očistil, sundal brouka :-) pořádně utáhnul a hele wono naskočilo napoprvé a vod tý doby to eště nekixlo:o , sem zvědavej estli to bylo tim:myslim Bol to urcite VW brouk! VW jednoducho do peugeota nepatri! Si robim srandu...:D:D Hlavne, ze si nasiel, v com to bolo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutman Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Původně zaslal: chmeldaGTI taxem sundal ten snímač otáček, vim, že to teď může znít jako total píčovina, ale šrouby nebyly moc dotažený a pod snímačem byl rozpláclej docela velkej brouk (jakej nevim :-)) , bylo to celý wod oleje, taxem to očistil, sundal brouka :-) pořádně utáhnul a hele wono naskočilo napoprvé a vod tý doby to eště nekixlo:o , sem zvědavej estli to bylo tim:myslim kde presně je ten snímač otáček? majto všechny 205ky na stejnym místě? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.