Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Pneu Nankang


Guest Vlas

Recommended Posts

Původně zaslal: milda

Nikdy na tom nejezdili a hned tvrdí že nebrat.

Ať se vyjádří někdo s vlastní zkušenosti

Jak můžeš vědět, že na tom oni nebo někdo v jejich okolí nejezdil????? :xvul:grr Příště se Ti na to, aby prezentovali svůj názor, pěkně vys..ou :potlesk:potlesk:grr:grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v irsku do ktorej predajne prides tak na kazdych spickovych elektronoch su obute nankangy.tu tato znacka ide na plne gule.je tu strasne vela sportovych a tuningovych aut a vsetci maju nankangy co si vsimam.tie gumy su maksie ako ostatne co som skusal,urcite sa rychlejsie zjazdia a to mi bolo aj potvrdene v pneuservisoch (viacerych ked som zhanal obutie pre seba) ale ze vraj drzia dobre na ceste.ceny na ne nie su az take dobre ako u nas.dokonca ako som minule cital jeden prispevok na fore ze niekomu dosli letne gumy a bolo na nich M+S tak som to videl aj tu.neviem presne co to znamena,teda u nas je to jasne,ale zimna guma to nie je urcite.dezen bol letny.nemam s tymi gumami osobne skusenosti a nenadrziavam nejakej znacke ale po tom co som tu videl a zistil ceny u nas, u mna dalsie budu asi nankangy.pretoze 225/45/17 za 2600 Sk nezozenies asi nikde.skusit to treba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dokonca ako som minule cital jeden prispevok na fore ze niekomu dosli letne gumy a bolo na nich M+S tak som to videl aj tu.neviem presne co to znamena,teda u nas je to jasne,ale zimna guma to nie je urcite.dezen bol letny. M+S = MUD & SNOW - BLÁTO A SNÍH, čili zimní guma:papa

[upravil dne 28/10/06 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nankang byl původně založený na tegnologii firmy Yokohama a používal jejich stroje. CO používají teď netuším, nicméně příbuznost je patrná i z loga.

Jsme z EU poslední země, kde se Nankangy začaly prodávat. Dělá to tu Kikurk .. nejlevnejsipneu ...

Ve 195/55 R15 za 1250kč včetně DPH a dopravy sem nečekal žádný zázrak i když vzorek vypadal dobře, fabrika taky a reference nebyly vůbec špatné.

Dostal sem gumy, co trochu kopaly na výšku, ale nic neobvyklého, dovážit šly normálně, žádné extrémy, takže po téhle stránce OK.

Na silnici drží dobře za sucha i za mokra, jsou velice tiché a reagují přesně na řízení. Přímé porovnání s 195/50 R15 Pirelli P5000 Drago je samozřejmě věc jiná. I díky profilovému číslu Pirellky seděly na silnici jako tramwaj. Byly ale hlučnější a přední náprava šla brzo do kytek, takže i za akční cenu 1450 sem od profilu 50 upustil a v 55 je cena téhle značky a provedení gumy poněkud jinde. I tek sem něměl pocit, že by mě Nankang nechtěl podržet v zatáčce, auto ztichlo, zpohodlnělo a spotřeba silentbloků a ramen se podstatně zmenšila.. dát tam 55 dřív nevytekly by mi patrně Tlumiče za 15 :) CO mě velice příjemě překvapilo byla trakce a brzdění. To brzdění je podle mě silně nad průměr.

A teď jek vydrží..

Při rychlostech 200+ nestoupal nějak výrazně hluk od kol, auto sedělo normálně a cca do 240 guma skutečně nepraskne ;)

Na letišti dostaly kouř, jak rozjezdy, tak 180 pozadu, 360tku, Boční slide přes brzdění levou, prohrabání předních kol, Když mi slzely oči z dýmu a Bára si stěžovala, že to hrozně smrdí, nechal sem toho. Na gumách nebylo vidět skoro nic. Žádné otrhané kraje, prostě pohoda, jen vzorek byl samozřejmě poněkud nišší. Pro ty co mě znají a ví jak jezdím, stačí na přední nápravě na půnou sezonu, stejně jako zmiňovaná Draga. Myslím, že se sjíždějí ještě o něco víc :D Draga tedy ubývají zdatně a je nutné to brát jako cenu za adhezi. Přeloženo do normálního jazyka 20-30 tisíc nebude problém při normální jízdě. žádné sjeté boky, žádný problém se ztrátou vlastností při změně hloubky vzorku, jak to bývá zvykem třeba u prašivých Matadorek.

Do zatáček se začnou na můj vkus trochu ozývat.. není to sice žádné kvičení ala Barum, ale taky to uchu nelahodí, jako známé zašustění Pirellek.

Musím, říct, že za ty prachy mě značka nezklamala, spíš příjemně překvapila. Koupil bych znovu a nejspíš i koupím, protože nemám na to utrácet zbytečně za značku, pro nějaký pocit. Zkusím patrně i zimní, jestli zas někoupim na jednu sezonu za 1500 na celý auto, což mívá tu výhodu, že je pak vyhodim a nemusim skladovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vertex

Původně zaslal: milda

Nikdy na tom nejezdili a hned tvrdí že nebrat.

Ať se vyjádří někdo s vlastní zkušenosti

Jak můžeš vědět, že na tom oni nebo někdo v jejich okolí nejezdil????? :xvul:grr Příště se Ti na to, aby prezentovali svůj názor, pěkně vys..ou :potlesk:potlesk:grr:grr

Podle mě nejezdili, ale každý má jiné nárky, já sem třeb uplně nenáročnej na pneumatiky, znáš mě. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

M+S = MUD & SNOW - BLÁTO A SNÍH, čili zimní guma:papa

[upravil dne 28/10/06 Radek Hurvajz]

ved vravim,ze u nas je to jasne.ale ten vzor co som videl ja na m+s nebol zimny.klasika letna guma.zimne su o niecom inom.prekvapilo ma to.niekde som cital,ze oni to oznacenie pouzivali pre americky trh kde to neznamenalo ze je zimna.ale o tom mozme len polemizovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to vector: konecne rozumne otestovanie a popisanie gumy.:super ak mas take skusenosti tak ja ich vyskusam.inac som sa rozhodoval aj na zimaky medzi matador mp56 a nankangami - rovnaka cena.tak sa na to pozriem lepsie.doteraz som jazdil michelin a dunlop sport a dunlop ma prekvapil 3 tyzdne do zadu ked vzor este vyzeral ako tak a zacali sa trhat kordy po bokoch.pri tak drahej gume som to necakal.takze mna uz nikto na drahe gumy nenahovori

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vector

Nankang byl původně založený na tegnologii firmy Yokohama a používal jejich stroje.

Tim bych se zrovna nechlubil - zimni Yokohamy jsou snad to nejhorsi, co se da na trhu sehnat ;).

Jinak diky za zkusenosti! Jsi prvni, kdo tyhle gumy nejakym zpusobem chvali - takze novinka :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: Vertex

Původně zaslal: milda

Nikdy na tom nejezdili a hned tvrdí že nebrat.

Ať se vyjádří někdo s vlastní zkušenosti

Jak můžeš vědět, že na tom oni nebo někdo v jejich okolí nejezdil????? :xvul:grr Příště se Ti na to, aby prezentovali svůj názor, pěkně vys..ou :potlesk:potlesk:grr:grr

Podle mě nejezdili, ale každý má jiné nárky, já sem třeb uplně nenáročnej na pneumatiky, znáš mě. :D

No jak jsem si přečetl, tak jseš fakt skromnej na pneu. :super:aut:myslim:aut:super

[upravil dne 29/10/06 Pinďa]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: DD

Původně zaslal: vector

Nankang byl původně založený na tegnologii firmy Yokohama a používal jejich stroje.

Tim bych se zrovna nechlubil - zimni Yokohamy jsou snad to nejhorsi, co se da na trhu sehnat ;).

Jinak diky za zkusenosti! Jsi prvni, kdo tyhle gumy nejakym zpusobem chvali - takze novinka :).

Na zimních Yokohama sem jezdil jen jednou se Subaru L. Nepřišlo mi to jako nějaká hrůza, ale moc sem toho nenajel :D

Letní ma Yokohama podle mě výborné.

Jaké jsou zimní Nankang opravdu netuším. Chtěl sem původně koupit Dunlopy, nebo něco podobného na jednu sezonu... nebo nové Kumho.. o Nankangu sem začal uvažovat, až když sem zkusil ty NSII. Ještě o tom zapřemýšlím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...