Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

rozvody


malyhonza

Recommended Posts

Původně zaslal: malyhonza

ještě jsem se chtěl zeptat, kolik stojí tak výměna rozvodů. Motor 3.0sv24 r.v.93? zdá se že přeskocil zub ale naštěstí se to nepotkalo, jen to žere asi 30l/100km!!! není to nějak napojený na vodní pumpu? nebude se muset taky vyměnit?

[upravil dne 26.10.06 malyhonza]

preco kupujes take auto ked mu nerozumies?si si isty ze mas 24 ventil?mas 2 katalizatory?

takze mas tam retaz!!! do 3.0 nic ine nedavali,nastastie.nehrozi ze ti preskocila retaz.problem moze byt niekde inde ze ti vela zerie.alebo si to napisal obrazne ze 30 litrov.ak takych 20 a davas mu kvapky a ma nabehane xy km a stare sviecky a kable tak je to realne.inac mozes kludne spat.retaz je ok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kenduch

Mno pochybuju že do XM dávali od tuším roku 97 motor Peugot V6 24V s rozvodovým řemenem a do P605 (jestli se teda v roce 97 ještě vyráběl) stále starý typ s rozvodovým řetězem :roker

605 se vyráběly 1989-2000 a dávalo se do nich 6 druhů třílitrů:

3.0i ZPJ/Z (SFZ) 2963cc rv. 1989-1998, 123kW

3.0i ZPJ (S6A) 2975cc rv. 1989-1994, 123kW

3.0i SV24 ZPJ4/Z (UKZ) 2963cc rv. 1989-1998, 147kW

3.0i SV24 ZPJ4/Z (SKZ) 2975cc rv. 1989-1994, 147kW

3.0i V6 24v ES9J4 (SKZ) 2946cc rv. 1997-2000, 140kW

Vstřikování bez rozdílů motorů je 89-93 Siemens/Bendix, později Motronic.

Poslední ES9J4 je moderní verze motoru, stejná co se dává do 406.

V 607 je upravená verze ES9J4S, která má 152kW.

Přechod z řetězu na řemen mě přijde nelogickej, nevím o tom že by ty motory měly problémy s řetězama.

Všechno je stejný u XM kromě roků kdy se tam motory montovaly.

Pokud ale do těch rozvodů někdo rýpal, může klidně být rozhozený štelování ventilů.

Každá hlava má svůj řetěz, třetí pak pro celej motor.

Řemenovej motor se na první pohled pozná podle novýho krytu co mají 406.

es9j4.jpg

605rozv.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

Původně zaslal: Kenduch

Mno pochybuju že do XM dávali od tuším roku 97 motor Peugot V6 24V s rozvodovým řemenem a do P605 (jestli se teda v roce 97 ještě vyráběl) stále starý typ s rozvodovým řetězem :roker

605 se vyráběly 1989-2000 a dávalo se do nich 6 druhů třílitrů:

3.0i ZPJ/Z (SFZ) 2963cc rv. 1989-1998, 123kW

3.0i ZPJ (S6A) 2975cc rv. 1989-1994, 123kW

3.0i SV24 ZPJ4/Z (UKZ) 2963cc rv. 1989-1998, 147kW

3.0i SV24 ZPJ4/Z (SKZ) 2975cc rv. 1989-1994, 147kW

3.0i V6 24v ES9J4 (SKZ) 2946cc rv. 1997-2000, 140kW

Vstřikování bez rozdílů motorů je 89-93 Siemens/Bendix, později Motronic.

Poslední ES9J4 je moderní verze motoru, stejná co se dává do 406.

V 607 je upravená verze ES9J4S, která má 152kW.

Přechod z řetězu na řemen mě přijde nelogickej, nevím o tom že by ty motory měly problémy s řetězama.

Všechno je stejný u XM kromě roků kdy se tam motory montovaly.

Pokud ale do těch rozvodů někdo rýpal, může klidně být rozhozený štelování ventilů.

Každá hlava má svůj řetěz, třetí pak pro celej motor.

Řemenovej motor se na první pohled pozná podle novýho krytu co mají 406.

es9j4.jpg

605rozv.gif

:potlesk tak konecne nam to niekto vysvetlil.mne sa zda tiez nelogicky prechod z retaze na remen.ved retaz je takmer bezudrzbova.ale na to by som sa mal uz opytat inzinierov z psa.ja som si to auto aj koli tomu kopoval,ze ma retaz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...