malyhonza Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 kluci chtěl jsem se zeptat na jednu věc. asi před dvěma měsíci mi vykradli auto a ukradli rádio. od té doby se mi furt vybíjí baterka! myslel jsem že nedobíjí alternátor, tak šel na repasi ale ono nic! když neodpojím baterku tak je za dva dny K.O! nemohlo by to nějakým skratem nebo alarmem? je tady neorigo alarm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 Bude to chtít základní znalosti o elektrice, nebo autoelektrikáře. S ampérmetrem a se vším vypnutým změřit průtok proudu (na Aku indukčním ampěrmetrem). Pokud tam bude něco odebírat, pak vylučovací metodou měřit jednotl. větve a eliminovat alternátor, startér a pokračovat. Proměřit i jednotl. pojistky, pokud nějaká bude vykazovat průtok nad obvyklou mez (hodiny, alarm apod.), projít komponenty, které napájí. Nebo i ten alarm sám. Zjisti jeho deklarovaný a skutečný odběr. Nebo nějaká zapomenutá žárovka - kufr, kaslík. Pokud tam máš Aku asi kolem 80Ah, tak při dvou dnech výdrže to jsou necelé 2A, což je cca 20W spotřeby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 Tak, tak, ampérmetr a odpojovat pojistky až se zjistí, kde to teče a pak jít po tom. Netuším ale jestli to může souviset s tím vyrvaným rádiem. Ale možný to je. Máš tam už jiný? P.S. Já někoho chytit i u cizího auta, jak ho vykrádá, tak mu zlámu obě pazoury a tak rozmlátím xicht, že by na to do smrti nezapomněl... A to jsem jinak docela klidnej člověk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 Ještě mě napadlo, zkus znovu prověřit altík, jestli má v pořádku ty tři diódy v pomocném regulátoru. Celkem je tam na můstku 9 diód, 6 hlavních a ty tři menší jsou proto, aby se v klidu nevybíjel Aku přes vinutí altíku. Blbě se to měří, protože jsou všechny na jednom můstku, ideální je ho rozebrat a proměřit každou diódu zvlášť. Pomocná dióda může být proražená a altík funguje, jen vybíji Aku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malyhonza Odesláno 28. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2006 alternátor byl na repasy, v tom bych problém neviděl. zkusím ten postup s těma pojistkama. díkec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.