Lukash605 Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 Ahoj,chtěl bych dát do pežíka sportovní sání.Teda abych byl přesnej sportovní filtr.Takže to znamená zrušit seriový airbox.A koupit redukci.To snad nějak dám.Ale z airboxu jde ještě jedna malá hadice.Nejsem jsi jistej,ale myslím že to je odvětrání motoru.Nebo tak něco. na druhým konci je napojená na takový \"ventil\"(nevím co to je):Dale pak z toho \"vetilu\" vede malinká průhledná hadička přímo už do motoru.Jde mi o to jestli tu hadici z airboxu do toho nesmyslu můžu odpojit a nahradit takovím tím malím filtrem.Jinak je to motor 2,0 Svti(turbo)104kW 140PS A ještě jedna otázečka.Budu měnit motorový olej,tak jaký mám koupit.Bohužel nevím jaký tam byl:myslim díky moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenduch Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 Pokud se nepletu tak by tam měl přijít olej 10W40, ale otázka je co tam před tím bylo. Pokud tam ale někdo používal minerál a dal by jsi tam tenhle mohl by vzniknout problém s mazáním. Jinak k tomu filtru. Krom toho že sportovní sání tě vyjde na nějakou tu práci (montáž a pravidelné čištění a olejování) a peníz navíc (čistící sada stojí skoro to co novej papírovej filtr) tak je potřeba sportovní filtr a vedení vzduchu tepelně odizolovat a zajistit mu dostatečné krmení čerstvím a studeným vzduchem. Jinak to nemá žádný význam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozefsv Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 Původně zaslal: Lukash605 Ahoj,chtěl bych dát do pežíka sportovní sání.Teda abych byl přesnej sportovní filtr.Takže to znamená zrušit seriový airbox.A koupit redukci.To snad nějak dám.Ale z airboxu jde ještě jedna malá hadice.Nejsem jsi jistej,ale myslím že to je odvětrání motoru.Nebo tak něco. na druhým konci je napojená na takový \"ventil\"(nevím co to je):Dale pak z toho \"vetilu\" vede malinká průhledná hadička přímo už do motoru.Jde mi o to jestli tu hadici z airboxu do toho nesmyslu můžu odpojit a nahradit takovím tím malím filtrem.Jinak je to motor 2,0 Svti(turbo)104kW 140PS A ještě jedna otázečka.Budu měnit motorový olej,tak jaký mám koupit.Bohužel nevím jaký tam byl:myslim díky moc neviem aky mas rocnik,ale ak ten z novsich tak tam tusim bola polosyntetika.ja mam 92 a mam tam mineral a stale tam bol.ale videl som uz aj u takych rocnikov ze tam pchali polos.co sa tyka tej hadicky,tak asi az taka potrebna nebude,pretoze ja ju tam nemam a tu dieru na boxe mam zapchatu.jazdim tak odkedy ho mam a ziaden problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 podle me se tady ptat je naprosto zcestne...navic oleje se deli podle viskozity to je to zname 5W 10W 15W 30-40 atp...a podle zatezovych parametru. V prve rade bych se podival, co uvadi vyrobce jako olej. Co se tyce viskozity 10W40 neurazi a je vhodny prave pro nase klimaticke podminky - urcuje viskozitu pri zahratem a studenem motoru. Oznaceni mineral/polosyntetika atp. je zcestne...viz 100x odkazovany clanek o olejich. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 mimochodem, ja liju nejaky mogul co maj v servisu, 10W40...auto jezdi, menim po 10tisicich +-tisic. Myslim, ze mogul neurazi, ani neoslni..asi takovy stred. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenduch Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 Mno ono na značce oleje zas tak nezáleží, protože i renomovaní výrobci jako třeba Total, Texaco atd. plní olej do jiných obchodních balení s jinou značkou. V případě Totalu třeba značka Fina, která je na trhu k dostání za podstatně lepší peníz než Total a náplň je totožná Hlavní jsou parametry toho oleje, které musí splňovat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozefsv Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 jednoznacne castrol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 no prave castrol ee kdyz uz tak total.Tento tyden tu na foru nekdo postoval, ze castrol je to samy co mogul, akorat se plati za znacku, pry je to snad jeden ten samy olej...otazka je, zda se vyplati vubec do takoveho stareho auta lit drahy olej, podle me vubec...navic jak nekteri v domeni, ze daji kvalitni olej si pak prodlouzi vymenu na 2x tolik, tak to je jeste horsi, nez obycejny levny olej a 2x castejsi vymenou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozefsv Posted October 28, 2006 Share Posted October 28, 2006 Původně zaslal: rimmer no prave castrol ee kdyz uz tak total.Tento tyden tu na foru nekdo postoval, ze castrol je to samy co mogul, akorat se plati za znacku, pry je to snad jeden ten samy olej...otazka je, zda se vyplati vubec do takoveho stareho auta lit drahy olej, podle me vubec...navic jak nekteri v domeni, ze daji kvalitni olej si pak prodlouzi vymenu na 2x tolik, tak to je jeste horsi, nez obycejny levny olej a 2x castejsi vymenou ja som s castrolom spokojny.daval ho tam chlapik pred tym ako som auto kupil a ja pokracujem v tom istom.aspon ked klakne motor tak si nebudem nadavat,ze som mohol urobit mozno viac.texaco som pouzival v inom aute a nikdy viac.a hlavne si davajte pozor ked vam ho menia v servise,ci nahodou nedavaju zo suda.ak ano berte auto a rychlo prec.vlastna skusenost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted October 28, 2006 Share Posted October 28, 2006 samozrejme ze v servisu berou ze sudu..snad si nemyslis, ze servis bude kupovat po jednotlivych balenich, kdyz ten stejny olej treba ve 200l sudu stoji skoro polovic... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozefsv Posted October 28, 2006 Share Posted October 28, 2006 Původně zaslal: rimmer samozrejme ze v servisu berou ze sudu..snad si nemyslis, ze servis bude kupovat po jednotlivych balenich, kdyz ten stejny olej treba ve 200l sudu stoji skoro polovic... to je jasne ze je lacnejsi.len som myslel,ze ak si kupis vo flasi tak tam mas datum spotreby,na sude ho neuvidis.videl som ten sajrajt zo suda.to si rovno mozes nechat ten stary a urobis lepsie.nie som jediny kto s tym ma zle skusenosti.ja zasadne kupujem vo flasi a vemenim si to sam alebo som pri vymene.samozrejme je to moja skusenost.zbitocne sa budeme o tom bavit.kazdy mame na to iny nazor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pata Posted October 28, 2006 Share Posted October 28, 2006 Původně zaslal: rimmer no prave castrol ee kdyz uz tak total.Tento tyden tu na foru nekdo postoval, ze castrol je to samy co mogul, akorat se plati za znacku, pry je to snad jeden ten samy olej...otazka je, zda se vyplati vubec do takoveho stareho auta lit drahy olej, podle me vubec...navic jak nekteri v domeni, ze daji kvalitni olej si pak prodlouzi vymenu na 2x tolik, tak to je jeste horsi, nez obycejny levny olej a 2x castejsi vymenou souhlasim v dnesni dobe nezalezi na znacce, ale spis na parametrech oleje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.