Jump to content

Tunning Race


Gloster
 Share

Recommended Posts

Zdravim vsechny priznivce peugeotuu

chtel bych se zeptat jesli nevite jak

by se dalo povolit ram do nesouteyni 205

resp. anatomy ,vetssi kola jinatsi prevodovku ci podvozek . Aby jsem to mnel v papirech NA 205

Skutecne vychytavky mi napiste na drjohnes@seznam.cz

;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Urbanek Tomas

S tim ramem nevim, ale kola, resp. prevodovka a podvozek, tak s tim si zajdi do servisu a reknes jim co a jak chces zmenit a oni by meli podat zadost na peugeot CR (nebo si jim tam napis rovnou sam), kteri by pak meli poslat papir, ze to schvaluji, se kterym si pak zajdes na dopravni inspektorat a zazadas asi o prestavbu s tim, ze to importer povolil a das jim ten papir od Peugeota a nemeli by mit duvot ti to nepovolit. To je asi jedina legalni cesta. Nebo mit na dopr. insp. dobreho znameho nebo mit spoustu penez na uplatky (v nasem state to je nekdy bohuzel jedina cesta :()

Link to comment
Share on other sites

Rám ti nikdo nepovolí. To bys to musel kompletně předělat a mít sportovní průkaz.Převodovku a podvozek ti nikdo nekontroluje,ani na STK, tak to tam normálně narvi.Anatomy ti možná povolí, ale musíš mít tem papír z Peugeotu a kola ti povolí max. na ten rozměr , který se na to dával jako největší.Na 205 GTI byl myslím 195/55/15.

Hodně zdaru při úpravách.

Jindra

Link to comment
Share on other sites

Pokud máš někoho známého na STK tak to nebude problém. Normálně to tam všechno napáchej a pokud tě budou "chlupatý" otravovat, tak jim musíš tvrdit, že s tím autem jezdíš po výstavách a že je to předváděcí auto. Já mám taky vytuněný auto a tohle tvrzení mě vždy zachránilo. Naopak si poliši auto prohlídli, pochválili a docela dobře sem s nima pokecal.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Dle zkušeností kamošů:

Úpravy na podvozku, motoru a převodoce - bez nutnosti hlášení či nějakých administrativních kroků. Na STK skontrolují vůle a uložení. Pokud to nikde nehapruje, jsi OK.

S rámem už je trochu problém. Prý dělaly pupiky, ale auta prošly STK. Už ale nevím, jestli tam bylo něco bokem.

Se sedačkama, čtyřboďákama, spoilerama, křídlama a ultra zatmavením oken na silnici je problém a někdy hodně velikej. Policajti rádi prudí řidiče těchto aut. Hlavně pravidelně když je v Brně čtvrteční sraz tunerů.

Jak se stalo kamošovi, za křídlo na místě flastr, správní řízení a domů šel pěšky !

Podstatný je na věcech na autě mít znaky schválení (E8 a nebo pokud to americká produkce, tak mnohdy stačí i to). Pak se to dá vcelku rozumně objasnit a pokud na policajty člověk není drzej, tak s nima \"pokecá\" o autech a za chvilku si to zase mete po cestě bez finanční újmy.

[Editován dne 20/12/04 Ladis]

Link to comment
Share on other sites

já neprošel krze výfuk. Hláška v protokolu Výfuk-potrubí-stav

Ale kola a snížení absolutly O.K.

Třeba zatmavený okna.....koupíš bez atestu za 450kč 1m a neprojdeš, koupíš\" podle mně to samý \", ovšem za 4500kč, ale s atestem a projdeš. V tom je ten bordel, a jeden policajt mi při kontrole řekl, že stejně neví jestli mám výfuk schválenej nebo ne, že se v tom nevyznají.Tak mám pocit, že záleží pouze na jejich náladě.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...