Chozé Odesláno 21. říjen 2006 Sdílet Odesláno 21. říjen 2006 Nevíte někdo jestli má 206ka kontrolku sjetých brzdových destiček? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BOSSCZ Odesláno 21. říjen 2006 Sdílet Odesláno 21. říjen 2006 A co takhle se vohnout a podivat se jestli od destiček vedou drátky? Hm? I kdyby to měla tak to stejně ukáže až když je pozdě nebo vůbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chozé Odesláno 22. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2006 Ja jsem se ptal vseobecne na 206ky,ne jenom na svuj model,chápeš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 22. říjen 2006 Sdílet Odesláno 22. říjen 2006 Podle destiček - prodávají se destičky bez výstražného kontaktu a s výstražným kontaktem. Většinou dražší destičky ten kontakt mají a pokud je dobře proveden, tak začne signalizovat včas. Ale až uslyšíš divný zvuk při brždění, tak rozhodně vyměnit, mohlo by být opravdu pozdě (viz obrázek - to jsem sundal o tomto víkendu... Takže si je kup do zásoby. [upravil dne 22/10/2006 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 22. říjen 2006 Sdílet Odesláno 22. říjen 2006 Ještě ti Marcel zapomněl říci, že většinou jsou ty kontakty v různém stavu nahnilosti a uhnilosti, takže občas svítí při nových destičkách, občas nesvítí při sjetých a často svítí mezi těmito stavy. Takže většinou jsou ty drátky odpojený. to Marcel : hezký - to si schovej na památku, že jsi to přežil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 22. říjen 2006 Sdílet Odesláno 22. říjen 2006 Původně zaslal: vix Ještě ti Marcel zapomněl říci, že většinou jsou ty kontakty v různém stavu nahnilosti a uhnilosti, takže občas svítí při nových destičkách, občas nesvítí při sjetých a často svítí mezi těmito stavy. Takže většinou jsou ty drátky odpojený. No to je pravda, praxe je taková, že někdo si dá destičky bez výstražného kontaktu a kabel na tento kontakt nějak zamotá, ucvikne. Ale snad se toho ještě tvá 206ka nedočkala... Hlavně je problém v tom, že to hodně rychle zoxiduje a kabel, který vede z kastle k náboji, zoxiduje tak, že to pak stejně nefunguje. Jde o to, že aspoň mě to se to vlastně ukostřuje, protože je kostra přivedená na náboj a když se destička sjede na onen výstražný kontakt, začne dle toho svítit kontrolka na palubce (ukostřování kontrolky). Původně zaslal: vix to Marcel : hezký - to si schovej na památku, že jsi to přežil Tak schovám si je, najel jsem na nich asi 4000 Km (ale na brzdy jsem byl jemný a teď mi při pohledu na ty kotouče mrazí v zádech). Tos ještě neviděl ty zadní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 22. říjen 2006 Sdílet Odesláno 22. říjen 2006 Chozé: A jestli to vůbec funguje vyzkoušíš tak, že kabel, který se napojuje k destičce dáš přímo na kotouč (ale do toho kablíku strč třeba kousek tvrdého drátu-aby to mělo kontakt, většinou totiž bývá tento kabel \"samice\"), a přitom ti někdo bude koukat na palubku, zda to signalizuje... [upravil dne 22/10/2006 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.