Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 307 cc


Guest Cabrio

Recommended Posts

307 CC

Na podzim letošního roku bude uveden do prodeje velmi očekávaný model 307 Coupé Cabriolet. Peugeot 307 CC ilustruje úspěšnou snahu spojit bezpečnost, funkčnost a komfort. Představuje rovněž ve svém vnitřku výjimečnou a dynamickou osobitost, která jej díky propracovaným detailům interiéru řadí do světa luxusních vozidel sportovního charakteru. Jediným stisknutím přepínače přechází 307 CC z kupé na kabriolet a tato operace nezabere víc než 25 sekund. Automatický elektro-hydraulický systém ovládaný elektronicky přes multiplexní zařízení zajiš?uje veškerou kinematiku včetně stažení předních oken. Model 307 CC je vybaven dvěmi pohonnými jednotkami – benzínovým motorem 2,0 16V s výkonem 100 kW (k dispozici s mechanickou pětistupňovou převodovkou nebo automatickou převodovkou se sekvenčním ovládáním \"Tiptronic system Porsche\") a 2,0 16V s výkonem 130 kW spojenou s pětistupňovou mechanickou převodovkou.

Vybavení na palubě vozu umožňuje řidiči bezpečnou jízdu, zjednodušené parkování a dostatek komfortu. Nový dvoufunkční snímač (snímač deště a venkovního osvětlení) kontroluje zároveň automatické stírání oken a rozsvícení reflektorů. Systém pomoci při parkování se čtyřmi snímači pro couvání a automatickým sklopením vnějších zpětných zrcátek zjednodušuje řidiči manipulaci s vozem při parkování. Regulátor rychlosti umožňuje automaticky kontrolovat rychlost a poskytuje tak řidiči větší pohodlí.

Model 307 CC, který je vybaven sériově autorádiem s monopřehrávačem CD s šesti reproduktory a skrytou radiovou anténou, může mít také telekomunikační vybavení s radiotelefonem a navigačním systémem umístěným v kabině. Informace jsou zobrazovány na dvou typech obrazovky - jednobarevné nebo barevné 7\" (16/9).

Model 307 CC prokazuje výborné jízdní vlastnosti. Využívá technologie uvedené na trh u sedanu 307 s pro něho specifickým seřízením za účelem zachování kompromisu mezi pohodlím a jízdními vlastnostmi, přičemž se bere ohled i na výkon a hmotnost vozidla. Pérování na čtyřech nezávisle uložených kolech a jeho velký zdvih zahrnuje přední nápravu typu inverzní pseudo Mc Pherson a zadní nápravu s příčným nosníkem z plechu o tlouš?ce 6 mm.

Řízení 307 CC je hřebenového typu a zahrnuje začleněný hydraulický posilovač s variabilním účinkem. Posilování je samostatnou hydraulickou jednotkou poháněnou elektromotorem.Tlak, který působí na hřeben řízení, je přizpůsobován v závislosti na rychlosti vozidla a úhlové rychlosti otáčení volantu.

Brždění je zajištěno čtyřmi kotouči – dva ventilované vpředu (průměr 283 mm a tlouš?ka 26 mm u verze 100 kW – průměr 302 mm a tlouš?ka 28 mm u verze 130 kW), plné kotouče vzadu (průměr 247 mm a šířka 9 mm).

Všechny verze modelu 307 CC jsou sériově vybaveny systémy ESP, ABS, ASR a AFU. Elektronický rozdělovač brzdového momentu rozděluje účinek brzd mezi přední a zadní nápravu a u zadní části mezi pravou a levou stranu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...pri vsi ucte... chapu ze se nejedna o KLASICKY kabriolet, ale o mulitfunkcni auto, nicmene se domnivam, ze jeho sila a prednost je prave v tom kabrioletu.

nechapu tedy. proc se u nas neuvadi na trh stejne jako v zapadni evrope v dobe, kdy si ho je mozno uzit nejvice, tedy pred obdobim prazdnin, pred letem.

mslim, ze cc v zime je pekna vec, ale pak by meli k tomuto autu davat zdarma 4 kulichy od peugeotu, vzor \"montecarlo\", saly a rukavice pro zadni spolucestujici, tedy staci dva ks od kazdeho zbozi na jedno vozidlo..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...