Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

alternator


Pinďa

Recommended Posts

Prosím o radu co je to za alternátor. :nevim:myslim:nevim

Nevím nabíjecí proud (neboli který alternátor) viz. http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?

Díl Motor Výroba od - do Výkon kW (HP) Objem ccm

Alternátor (kód: BOSCH-0986042091)

Nabíjecí proud 90 A - napětí = 14 V 1.8 16V 10.00-05.04 85 (116) 1749

Alternátor (kód: BOSCH-0986041471)

Nabíjecí proud 120 A - napětí = 14 V 1.8 16V 11.95-10.00 81 (110) 1761

Alternátor (kód: BOSCH-0986041401)

Nabíjecí proud 90 A - napětí = 14 V 1.8 16V 11.95-10.00 81 (110) 1761

Alternátor (kód: BOSCH-0986040220)

Nabíjecí proud 80 A - napětí = 14 V 1.8 16V 11.95-10.00 81 (110) 1761

Alternátor (kód: BOSCH-0986039780)

Nabíjecí proud 70 A - napětí = 14 V 1.8 16V 11.95-10.00 81 (110) 1761

Neboli co jsou tam za ložiska a jaké jsou tam uhlíky???

[upravil dne 20/10/06 Pinďa]

[upravil dne 20/10/06 Pinďa]

post-0-14109594925067_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Pinďa

Ještě jsem zapoměl na tyto informace: :myslim

je to na P 406 1,8 - 16V rok výroby 1996. :super

Ještě foto štítku.

Koukám na ten štítek jako blázen, vždyť je to Mitsubishi. To tam asi origo nebylo, nebo jo?

Tak to bylo dovezeno z NL. :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: komisar

LOŽISKO 620 KČ REGULÁTOR S UHLÍKY 3320 A TO PŘIPOČTI DPH,TAKŽE VEM VRAKOVIŠTĚ,jinak označení ložiska nevím

NEBUD HNUP KOUKNI NA CISLO LOZISKA A KUP U NAS CESKY A MAS TO ZE DESETINU REGULATOR ALE NEOBLBNES :roker
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyhle věci je potřeba řešit u elektrikářů, příp. ve speciálkách pro ně, jinde to nemá moc smysl. Třeba takovej Vachta by to mohl mít. Hrabat se v tom doma znamená riziko, že se ten díl bude taky třeba shánět pěkně dlouho, a auto bude v tu chvíli nepojízdné, pokud nemá nějakou náhradu... Já bych si tam třebas strčil jinej altík, a ten špatnej řešil až potom, ale tuhle možnost taky každej nemá, takže v tu chvíli je lepší jen to hodit k elektrikářovi, a maximálně, pokud chci mít pocit něčeho udělaného svépomocí, ten altík vyndat, a nedávat mu tam celé auto :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otci jsem na 205tce vymenil uhliky tak, ze jsem vzal z vrtacky nahradni, trochu je ubrousil na pozadovany tvar a bylo :mrk funguje to bezmala 2 roky (vsak proc taky ne, regulator vetsinou neodejde), loziska bych koupil podle velikosti nejake ceske, kdyz nebude tak zahranicni, pokud to teda neni atyp...

:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já si chtěl nakoupit díly a v sobotu to zgenerálkoval. :myslim:(:myslim

Takže mi nakonec nezbude než odstavit auto (na týden) a rozházet altík v dílně. :(

Nakoupit díly (doufám, že japonci tam nebudou mít nějaké zvláštní ložiska a nějaké ty uhlíky) a poskládát. ;):P;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V blízkosti nedělaj repase. :(

Altík začal pískat při volnoběhu a menších otáčkách. :nevim

Už se mi na to díval kamoš opravář a to prý odchází ložiska. ;)

Takže mám vyměnit ložiska přitom i uhlíky a (raději) vytahanej klíňák (ještě se podívat na napínací kladku zda taky nevyměnit ložiska). :myslim:super:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...