michal 206 Odesláno 9. červen 2003 Sdílet Odesláno 9. červen 2003 Ford, PSA a Jaguar oznamili, ze pro sve zakazniky pripravili novy naftovy motor! moc se na nej tesim, na ofic TY, tak JR, kde je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest JR Odesláno 10. červen 2003 Sdílet Odesláno 10. červen 2003 TADY JI MATE Jaguar bude prvním konstruktérem využívajícím vznětový motor V6, pocházející ze spolupráce PSA Peugeot Citroën a Ford Motor Company PSA Peugeot Citroën a Ford Motor Company představují nový vysoce výkonný vznětový motor V6 pocházející z kooperačních dojednání obou koncernů. Tento první šestiválec je jedním z plodů této spolupráce a ilustruje vůli dvou skupin stát se světovými lídry ve výrobě vznětových motorů a realizovat úspornost v měřítku, která pro tento sektor není zatím charakteristická. Jaguar bude první značkou, která uvedený motor nabídne ve svých vozech. Kooperační program vyvinuli inženýři koncernů PSA Peugeot Citroën a Ford Motor Company se základnou ve výzkumném středisku v Aix-La-Chapelle ve Francii a od Jaguaru ve výzkumném středisku ve Whitley poblíž Coventry. Tento motor se bude vyrábět ve Fordově novém výzkumném středisku \"Diesel\", umístěném v Dagenhamu ve Velké Británii. Celková investice v oblasti projektové dokumentace a výroby dosáhne až 350 milionů euro. Sir Nick Scheele, generální ředitel Ford Motor Company, prohlásil : \"Nový vznětový motor V6 se zdvihovým objemem 2,7 litru je výsledek výjimečného úspěchu strategického partnerství mezi Ford Motor Company a PSA Peugeot Citroën, které začalo v roce 1998. Tento \"jedinečný\" mezinárodní program již umožnil uvést na trh skupinu vznětových motorů světové třídy. Spojení projekčních kompetencí našich tří společností s mezinárodním renomé nám umožní vyvinout vznětový motor zcela prvního řádu, nabízející ještě vyšší úroveň výkonu a spolehlivosti.\" Jean-Martin Folz, president společnosti PSA Peugeot Citroën, prohlásil : \"Tento nádherný nový motor V6 je demonstrací toho, že společně máme technické kompetence a můžeme realizovat úspornost v měřítku dostatečném k tomu, abychom odpověděli na očekávání zákazníků v segmentu velkých objemů, ale také zákazníků na trzích extrémně specializovaných a náročných. Rovněž tento nový motor prokazuje, že společně disponujeme zdroji a znalostmi nezbytnými pro vývoj širší skupiny motorů, než by měl každý z nás samostatně.\" Nový výkonný motor - šestiválec do V, se zdvihovým objemem 2,7 litru a se 24 ventily – bude k dispozici v různých rozsazích výkonu a hodnotách točivého momentu, splňující normy čistoty výfukových plynů. Těží ze špičkových technologií, jako je na příklad poslední generace systému přímého vstřikování paliva se společnou vysokotlakou rampou common rail a použití odlehčeného bloku válců z kompaktní grafitové slitiny (CGI). Velkosériová výroba tohoto bloku válců je premiérou v tomto sektoru, nebo? litina CGI umožňuje získat kompaktní a lehkou konstrukci, která nabízí vynikající odolnost a tuhost, větší spolehlivost a větší potlačení hluku. Jaguar Cars, který patří do skupiny PAG \"Premier Automotive Group\" společnosti Ford Motor Company, bude první značkou používající tento vznětový motor. Příští rok bude debutovat na palubě typu S. Bob Dover, generální ředitel Jaguar Cars, prohlásil : \"Konkurence na trhu luxusních dieselů je silná a očekávání vkládaná do vznětového motoru Jaguar jsou obzvláště vysoká. Nový vznětový motor V6 se zdvihovým objemem 2,7 litru, je ovocem extrémně úspěšného svazku mezi PSA Peugeot Citroën a Ford Motor Company a využívá pokrokových technologií a dodává vyšší úroveň síly, kultivovanosti a výkonu, které očekávají naši zákazníci.\" Požadavek na modely se vznětovým motorem na trhu špičkových vozidel se urychlil úžasným způsobem, a to ještě více v Evropě. Nová skupina motorů V6 umožňuje zákazníkům disponovat v tomto segmentu širším a vysoce konkurenčním výběrem. Nový motor V6 se zdvihovým objemem 2,7 litru je posledním, zrozeným z dohod podepsaných mezi PSA Peugeot Citroën a Ford Motor Company v září 1998. O rok později, byly rozšířeny do širšího měřítka kooperačního programu společné koncepce a výroby čtyř skupin vznětových motorů s přímým vstřikem a společným přívodem. Avantgardní koncepce motoru V6 mu umožňuje vyhovět nárokům normy Euro IV na čistotu výfukových plynů, filtr pevných částic omezuje jejich emise na prakticky nezměřitelnou úroveň. Tento nový motor bude k dispozici s výkony dosahujícími až 152 kW - 207 koní – (EEC) a s točivým momentem 440 Nm (EEC), pro určitý počet aplikací oběma společnostmi Ford Motor Company a PSA Peugeot Citroën. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 11. červen 2003 Sdílet Odesláno 11. červen 2003 á chci taky 207 koníků, ale kdo by platil ty daně ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 11. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2003 ...u me to melo byt ofic TZ (jako tiskovou zpravu), ne TY jako nejaka narazka na JR. jinak dekujeme za zverejneni.... je to MOC zajimave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 11. červen 2003 Sdílet Odesláno 11. červen 2003 tech 440 Nm je naprosto brutalnich, ze bych zavrhnul benzina? Tenhle motor je uz na tom vykonove moc a moc hezky. Podle me ale prijde odpoved ve vykonnejsim benzinovym motoru, nemyslite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 11. červen 2003 Sdílet Odesláno 11. červen 2003 no sem zvedavej.... osobne si umim tenhle motor predstavit v tom cernym RCcku.... mnam.... tipuju, ze by mohl jezdit tak za 8-10 l... sem zvedavej! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.