Jump to content

bacha na pedály z benzínek


Guest Filip
 Share

Recommended Posts

Guest Filip

Zdravím vás .. minulý týden jsem valil do práce a po pár km chci přeřadit na pětku a jak jsem sešlapoval pedál, který je zatím ješte vybaven hyperkluzkýma supretuningpedálama od minulého majitele, mi v 3/4 chodu pedálu sklouzla bota a pedál se vymrštil zpět stím, že zůstal o dost výš než normálně a byl naprosto tuhej, pedál tvrdej, nešel sešlápnout ani o cm. Spanikařil jsem.. na chvíli a pak na co nejvhodnějším plácku se na tu čtyřku otočil. To bylo hodně zajímavý, nechat ho po otočce rozjet z cca 20km/h. Ale ten můj traktor to naštěstí zvládnul i ve 40ti kamenitej kopec k domu, kerej jezdim vždy na jedničku :)) Rodeo jaksviňa.

Skočil jsem do máti Rencka (9) a upaloval do fachy a modlil se, aby to byla pouze chyba mechanismu pedálu. Doma jsme však s otcem a bratem zjistili, že je to ta nasránihodnější verze poruchy - něco \"uvnitř\". No můžu říct, že ačkoliv jsme to nejdřív viděli na odtah do servisu, moje mužská část rodiny, včetně mě, se vybarvila jako slušní automechanici. Během 15 hodin jsme to měli spravené a ušetřili si podle mého 8000 vočáků. Jednalo se o vymknutou vidličku na spojkovém ložisku. Sundali jsme jen jednu poloosu, napůlili motor, oddělili co nejvíc to šlo a pak rukama vrátili vidličku nazpět kam patří. Hnus fialovej. Dobrá zkušenost s mytím zamazaných rukou. :D Filip

Link to comment
Share on other sites

Guest Filip

Ty pedály jsou asi ty nejlevnější ale zato nejnebezpečnější. Vyleštěním jsou hladký a noha z nich prostě občas sklouzne, když se na něj špatně šlápne necelou plochou podrážky. Pak to při šešlapování uklouzne a vystřelí nazpět no a vlivem menších vůlí na táhlu a ostatních vůlí se to uvnitř spojky šprajcne. Může i nemusí. Chystám se je konečně odvrtat a na původní šlapky dám orig. gumy které tam patří, plyn nechám je dost daleko od ostatních dvou. Takhle to stejně vypadá trpně a lacině, můj názor :))

Taky je to na nic v tom, že se může nechtěně přišlápnout se spojkou i brzda, protože jsou ty pedály poměrně moc široký a pak to má opačný účinek. Představ si to v šedesáti v zimě na zasněžené nebo namrzlé silnici a už se vezeš. :mad: čiao

Link to comment
Share on other sites

Tyhle náhražky jsou na prd, nechápu důvod, proč je tam dávat. A navíc jsou strašně velký. Když už tak komplet odlehčený pedály, ty jsou homologovaný a nestane se ti, že sešlápneš třeba brzdu a plyn najednou.....

Link to comment
Share on other sites

Onehdá sem jel do Berouna a dám ti radu. Zajeď si na benzínku na Rudnou. Tam sice nemaj pedály, ale šlapky. Nebudou drahý a můžeš je vyhodit z auta, kdy se ti zlíbí... Dokonce ti ani nezk*rvej spojku, ale domu je radši nevoz. :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Tak bych rekl, ze asi vim jaky pedaly myslis :D:D

Kdyz uz davat jiny pedaly, hlinikovy a hlavne aby meli nejakou protiskluzovou ochranu!!!!! V baworu jsem mel pedaly Sparco a byli mnohem lepsi nez ta original guma

Link to comment
Share on other sites

JR přesně tak. Tyhle značkovky maj něco do sebe, vyrábí se na určitej typ vozu a ne jeden druh na všechny auta. Sice se prohneš, ale pak múžeš jet třeba v pantoflích a ten pedál máš furt pod kontrolou, neboj taky sem se vyškolil na těch noname za 250,- v hypernově :D:D:D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...