stanekj Odesláno 16. říjen 2006 Sdílet Odesláno 16. říjen 2006 Mam 406 2.0 HDI 80kW. Jel jsem dnes jako kazdy den po dalnici do prace. Zhruba pri 160-170 km/h najednou auto zacalo prudce ztracet vykon a zpomalovat. Jakmile jsem uvolnil plyn a znovu seslapnul zase se \"chytlo\" a zacalo rozjizdet. Behem 30 km jizdy po dalnici se mi to stalo asi 5x. Asi pred 2 lety jsem mel problemy s turbem - resp. s nejakou hadickou, byla spatne utesnena, auto pri vysim tlaku v turbu preplo do nouzoveho rezimu a rozsvitila se diagnostika - tehda jsem si s tim uzil protoze ve znackovem servisu na to prisli az pri ctvrte navsteve. Mezitim mi stihli zbytecne vymenit chladic turba za 6 tisic, pokazdy delali diagnostiku a ve vysledku me to stalo kolem 10 tisic, coz je za spatne utesnenou hadicku celkem dost. Nesetkal jste se nekdo s necim podobnym? Pripadne co kde muzu jako laik proverit nebo co mam chtit proverit v servisu. Nerad bych zase prosel dalsim bezradnym kolotocem navstev v servisech. Diky za kazdou radu [upravil dne 16/10/06 stanekj] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lolodreveny Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 ano... ja som to mal na 306 1.9TDI... v mojom pripade to bolo TURBO.... ale nechapem,co ma chladic turba spolocne so stratou vykonu(jedine,ze by tam bolo to tesnenie v spoji chalic/motor daako roztrhnute alebo plast zlomeny) (to som mal ties)...? inak mne to pri tej strate vykonu tak dost zvlastne zapiskalo.. [upravil dne 26.10.06 Lolodreveny] [upravil dne 26.10.06 Lolodreveny] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 Pokles výkonu v souvislosti s tlakem v sání muže bejt buď netěsnostmi v trubkách mezi turbem , ic , a sáním, nebo vadným turbem / ale to by se neposbíralo 5krát za 30km/, případně vadným čidlem v sací větvi / termistor/.Bohužel u 2.0hdi nevim, kde přesně je. Zkus se podivat sem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanekj Odesláno 26. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 Tak uz jsem s tim najezdil dalsich 2000 km a vypozoroval nasledujici: Ten pokles vykonu se stava pouze pri rychlosti vyssi nez 150 km/h, pri nizsi se mi to nestalo ani jednou. Navic se to stava nejcasteji, kdyz se motor dostane z tahu do relativniho klidu, napr. rozjedu se na 160-180, chvili tak bez problemu jedu, potom odlehcim nohu na plynu a to je presne situace, kdy se obvykle zavada projevi. Vyjimecne se mi to stalo i kdyz byl motor v tahu. Dalsi zajimavost - jakmile zacne auto zpomalovat staci jenom povolit plyn a hned ho zase seslapnout a auto jede zase jakoby se nic nestalo. Prozatim jsem si na to zvykl, takze kdyz se to projevi hned plynem zareaguju a spolujezdci ani nepoznaji ze se neco deje. Nekdo mi rikal, ze by to mohla byt vaha vzduchu??? nevite o tom nekdo neco? ..jinak diky za rady, o vikendu to zkusim laickym okem omrknout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lolodreveny Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 hm,.... ono na tej mojej 19.TDI je nad Turbom daaky ventil...on by mal vypustit \"Tlak\" pri dosiahnuti cervenych otacok...ak sa dobre nezatvara,moze robit problemy......ale neviem ako je to na HDI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 Jak dlouho to auto máš ? a je tam původní SW v jednotce ? Chtělo by to projet s diagnostikou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 taky resim problem, ale neco trochu jineho, kdyby ses chtel mrknout, tak je to tady a tady Vahu vzduchu zkus vycistit navod je tady http://www.xantiaclub.cz/view.php?nazevclanku=cisteni-vahy-vzduchu-u-xantia-hdi-110k&cisloclanku=2006070001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanekj Odesláno 12. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2007 Tak zahada je vyresena - nebo spis jinak - zahada zahadou zustava ale nastesti problem se ztratou vykonu je vyresen. Asi 2 mesice jsem s tou zavadou jezdil, az nastal cas na pravidelnou vymenu oleje. Po vymene oleje problem zmizel a uz se neobjevil. Uz 4 mesice jezdim a vse je ok. Netusim cim to mohlo byt, ale urcite by byla skoda sem tuto zkusenost nenapsat... Zaroven chci podekovat vsem, kteri venovali svuj cas memu problemu a snazili se poradit. Diky, vazim si toho! Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 12. duben 2007 Sdílet Odesláno 12. duben 2007 koukam, ze do 406tky taky frantici implementovali samoopravny system z 605tky, jen u meho auta je nejak porouchany a nechce zacit pracovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardacek Odesláno 14. duben 2007 Sdílet Odesláno 14. duben 2007 Zdravim měl jsem ten samý problém, po přeřazení auto přestalo táhnout. Čím bylo tepleji, tím to bylo horší. Musel jsem ubrat plyn a několikrát znovu přidat než se to chytlo. žádná porucha mi nikde nesvítila. Dnes nepomohlo ani ubírání plynu, po dálnici jsem jel 90 a do kopce jak debil na 3. Turbo bylo úplně mrtvý. Po přečtení několika odkazů jsem vymontoval váhu vzduchu, abych jí vyčistil. Nastříkal jsem ji odmašťovačem, nechal působit a součástky vydrhnul kartáčkem na zuby. Moc jsem ji nešetřil. Namontoval jsem ji zpátky a auto jede jak z praku. Tak snad to někomu pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JHa Odesláno 19. duben 2007 Sdílet Odesláno 19. duben 2007 Ahoj,minulý týden se mi stalo něco pdobného. Auto ztratilo výkon a po chvilce se rozsvítila kontrolka diagnostiky. Diagnostika ukázala nízký přeplňovací tlak. Zkontroloval jsem těsnosti hadic a plastových trubek k chladiči vzduchu a od chladiče vzduchu. Vše v pořádku. Při kontrole elektromagnetů ventilů EGR a W-gate jsem našel malou prasklinu ve spojení na podtlakovou pumpu. Hadičku jsem zkrátil, nasadil a vše je vpořádku. Docházelo tím vlastně k neuzavírání obtokového ventilu turba a tím i k nedostatečnému přeplňování..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.