Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vzduch 306


Fusion

Recommended Posts

Napadla mě taková blbost...

Proč všichni dělají kity sání od hlavy (kde je posazenej filtr) až dopředu? (koírují původní vedení)

Proč nenechat původní filtaci vzduchu, \"zaslepit\" vývod z krabice ke škr. klapce, a dát sportovní filtr přímo před klapku když tam tak pěkně čouhá?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AKCZ:

306_1.jpg

Vzduch jde vlastně od předku nahoru na hlavu do boxu s filtrem a pak až ke klapce.

Já bych tu trubku (na fotce nejnaleštěnější) úplně odstranil a kousek od klapky dal sportovní filtr.

Jinak todle není foto motoru mé 306, neví někdo co to je za mini-filtřík jakoby na té trubcec sání u těch červených káblů ke svýčkám.

Já to tam mám zacpaný...:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

milda: jo to souhlasím ale myslíš že se ten vzduch neohřeje když putuje zhruba 2m teplýma rourama?

Pochybuju že ty trubky jsou nějak superizolační...

Ne, neohřeje, narozdíl od případu, kdy tou trubkou nepůjde a bude se nasávat kousek od motoru.

Tohle jsou naprosto základní věci člověče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar fusion

No, nebo to můžeš udělat tak, že dáš filtr co nejblíž k motoru (ke klapce) a studenej vzduch k tomu přivést další trubkou (náhon přes masku, nebo spodem) - takže filtr bude \"ofukován\" studenějším vzduchem z venku.

Ale to by potom chtělo ten filtr celý tepelně odstínít od horkýho motoru -> takže ho do něčeho uzavřít.

Bavlněný filtr bez čerstvýho vzduchu fakt asi postrádá smysl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, pak mě napadlo že za předním levým světlem je taky místo zhruba na ten filtr (na fotce vpravo dole úplně) akorát přemýšlím kudy přivíst vzduch.

Napadlo mě udělat pěkný malý nádechy za blinkrem a pak malou rourou to navíst mezi blatník a karoserii k filtru (už tam díra je) :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: f3Rd@

a co takhle ho nacpat e skrtici klapce a udelat nasavani na kapte??? to by bylo ideal, mozna kolem (ze spodu a z boku spichnou nejaky plechovy udalatko, aby to bylo cely uzavreny... :myslim:papa

No to bude veliká nádhera.

A přes OBDII se dá teplota nasávaného vzduchu lehce zjistit, takže lidi s novějšíma autama se nemusej o ničem dohadovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to budeš mít přímo na ty klapce,nebo o čem to zde mluvíš tak to pak hrozně rezonuje:D,sem to tenkrát zkoušel a bylo to jako bych měl nákej vejfuk laděnej,kdžy se to vytočilo,tak se pomalu klepalo celý auto z tý rezonace od filtru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

OK, pak mě napadlo že za předním levým světlem je taky místo zhruba na ten filtr (na fotce vpravo dole úplně) akorát přemýšlím kudy přivíst vzduch.

Napadlo mě udělat pěkný malý nádechy za blinkrem a pak malou rourou to navíst mezi blatník a karoserii k filtru (už tam díra je) :myslim

ja to mam spravene takto:

http://213.215.107.35/fotoalbumy/014/472/f_14472275_f3d1753d2a83c7cf85d0cd18c4277482.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

je pravda,ze pokud je filtr hned u klapky hrozne to rezonuje u me hlavne na plynovym pedalu!!!chtel jsem se zeptat jestli ma vliv hladkost trubky od filtru ke klapce pokud neni hned na prirube u klabky a taky pokud ta hadice bude pevna nebo pruzna!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...