Vadim Odesláno 14. říjen 2006 Sdílet Odesláno 14. říjen 2006 205;1,2;r.v.91; Po startu vysoký volnobeh, otáčky nespadnou i po zahřátí.Spadnou nekdy po delší době, pak v pohodě.Čidlo teploty měněno za nové. Máte někdo s tím zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 14. říjen 2006 Sdílet Odesláno 14. říjen 2006 Neresetoval si nahodou prednedavnom ECU (neodpojoval baterku od auta)? A kolko su tie vysoke otacky - 1400-1500ot? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 14. říjen 2006 Sdílet Odesláno 14. říjen 2006 No jestli to je motor HDZ,HDY(logicky jednobod),tak tam je krokovej motorek.Zkus zkontrolovat funkci krokáče a popřipade promerit vedeni ke krokáči.....a když tak to dej do hledani,řeší se to furt a nejenom na P 205.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vadim Odesláno 14. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. říjen 2006 Původně zaslal: durino81 Neresetoval si nahodou prednedavnom ECU (neodpojoval baterku od auta)? A kolko su tie vysoke otacky - 1400-1500ot? Baterka je nová, otáčky asi v této výši. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 15. říjen 2006 Sdílet Odesláno 15. říjen 2006 Původně zaslal: Vadim Původně zaslal: durino81 Neresetoval si nahodou prednedavnom ECU (neodpojoval baterku od auta)? A kolko su tie vysoke otacky - 1400-1500ot? Baterka je nová, otáčky asi v této výši. Mne to robi po odpojeni baterie tiez na P309 1,4i 1990 - urcitu dobu to drzi vysoke volnobezne otacky. Neviem, ci mam vadne cislo teploty, zatial som ho nemenil, ale po case (niekolkych jazdach) sa to upravi na normal. Asi sa ECU adaptuje + mozno mam aj nejake vadne cidlo, ale napriek tomu sa mi to po case vrati do normalu. Tiez moze byt prasknuta hadica podtlaku niekde pri vstrekovani. Pripadne zasekavajuci sa \"krokovy motor\", ale to by ti skor padali otacky dolu, aspon myslim... Zacalo sa to prejavovat odrazu, alebo po odpojeni baterie? Este to teoreticky moze byt poskodeny potenciometer skrtiacej klapky, pripadne zaneseny spinac volnobehu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vadim Odesláno 17. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2006 Chybové hlášení hlásilo vadné čidlo teploty vody. Vyměněno. Zvažuji, zda to není problém motoru typu 1,2. Mám totiž již druhou 205 s tímto motorem a stejná závada. Na předcházející jsem měnil i potenciometr, termostat a nebylo to k ničemu. V autě je sahara a přesto otáčky nespadnou. Nepomůže klepání po plynu apod. Řídící jednotka má na teplotu motoru prostě svůj názor. [upravil dne 17.10.06 Vadim] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.