Štóča Odesláno 12. říjen 2006 Sdílet Odesláno 12. říjen 2006 Připravoval jsem se na zimu vypustil jsem kapalinu koupil fridex a vyměnil jsem to. No ale teď mi to tlačí kapalinu ven.Zůstane tam jen minimum.Nevím jestli to nestačí jen ovzdušnit ale nevím jak?Taky jsem četl příspěvek kde je psáno že to může být prasklé těsnění mezi válcem a vodou?!!!:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 13. říjen 2006 Sdílet Odesláno 13. říjen 2006 Odvzdušnění = necháš motor jet aby se ohříval, odděláš 2 čepičky na ventilech (termostat a hadice do kabiny u 2.0i) a čekáš až ventily začnou čůrat, v tu chvíli je zaděláš. Odvzdušnit se to musí. Prasklý těsnení to asi nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Štóča Odesláno 13. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2006 Díky moc za radu ale teď už vím že je to na 100% těsnění v tom lepším případě.Dnes se to podfouklo.Bílí kouř z výfuku.Příští týden jde do servisu tak uvidim jestli není v háji hlava.Dám vědět jak jsem dopadl.Zatím se měj.Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 14. říjen 2006 Sdílet Odesláno 14. říjen 2006 OK. A jakej jakou jsi tam nalil chl. kap.? Nebyl to nějakej šmejd? Namíchals 50/50 s destilkou? Některý se dokážou prožírat všude možně. Divný je že se to stalo po výměně. A bylo teplo když to kouřilo páru? Tohle mě taky běžně dělá pod 10° a studeným motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.