Jump to content
Sign in to follow this  
bodmrazu

Podlozky

Recommended Posts

Ty podlozky jsou tam proto protoze to vypada lip.. myslim ze ti to v nicem nepomuze kdyz si koupis 205 akorat ti bude jeste vic koukat guma z podbehu... Jediny co potrebujes na instalaci jsou delsi srouby do kol nez mas normalne. To znamena delsi o sirku podlozky

Share this post


Link to post
Share on other sites

tomson a vies aj urobit redukcne ??? potreboval by som z 3 dier na 4 (ale to je vraj dost problem ) alebo na 5 dier .

S coho to robis, aky je matris ?? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já myslím že byto šlo ze 3 na 4-5.Záleží jak silné je chceš mít,myslím že bych to zvládnul ale chce to trochu čas.Pošli na meil rozteč šroubu a průmer středu z původního auta a rozteč šroubu a průmer středu na nové kola a tu sílu kolik to chceš vysunout při 20mm a víc byto mělo jít. matroš ocel

[Editován dne 19/6/03 tomson]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No neni tak uplne pravda.... podle toho jakou das podlozku... kdyz tam narves 5 cm tak je jasny ze vymlatis cepy protoze na ne bude velkej tlak jak to kolu bude koukat ven ale kdyz to podlozis jen decentne to je tak 1-2cm tak se podle me nic nestane

Share this post


Link to post
Share on other sites

cetl jsem nejaky clanek (odkaz byl nekde tady ve foru) o tuningu. Psal to myslim konstrukter ze skody... O podlozkach se psalo, ze to neni dobry, protoze zvetsujou vahu kola a tim padem vse odchazi rychleji. Lity kola se pry zacali delat prave proto, aby byla mensi vaha otaceneho.. . (samozrejme i kvuli vetrani brzd.. ) Podlozky se davaji pro zlepseni jizdnich vlastnosti - vetsi rozvor - stabilnejsi jizda. Doporucujou novy lity kola s vetsim EH? (zkratkou si fakt nejsem jistej, ale oznacuje to polohu upinaciho stredu vzhledem k rafku)

uf..

do pristi hodiny se musim naucit slovicka a technicke nazvy :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

to georg: mas na mysli ET vzdalenost stredu kola od dosedaci plochy na naboj.

cim mensi ET tim je kolo vic ven, ET=0 stred kola je presne na dosedaci plose.

Ono je prave problem sehnat ruzne kola s malym ET proto se davaji podlozky.

Ale jak uz jsem jednou psal jedine original ktere jsou z slitiny duralu a jeste nevimceho jsou lehke a tyto dynamicke odstredive sily nezvetsuji. Navic jsou i presne strdove udelane takze ti pak nehazi kolo na vysku. A maji homologaci TUV. To same srouby delane srouby nikdy. Nemaji dostatecne vlastnosti v tahu takze se casem natahnou zavit nepasuje a muzou i prasknout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×