bodmrazu Posted June 8, 2003 Share Posted June 8, 2003 Nenasel by se nekdo hodnej kdo by mi je vysoustruzil za malo penez!? Myslim tak za 1000 za vsechny:cool: sroubz si sezenu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomson Posted June 8, 2003 Share Posted June 8, 2003 JAK SILNÉ ZAVOLEJ A DOMLUVÍME SE.602-704-987,604-616-979 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chechet Posted June 19, 2003 Share Posted June 19, 2003 ty podlozky jsou na to, aby se dala dat na napravu sirsi kola nez je povoleno? co vsechno obnasi proces instalace podlozek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodmrazu Posted June 19, 2003 Author Share Posted June 19, 2003 Ty podlozky jsou tam proto protoze to vypada lip.. myslim ze ti to v nicem nepomuze kdyz si koupis 205 akorat ti bude jeste vic koukat guma z podbehu... Jediny co potrebujes na instalaci jsou delsi srouby do kol nez mas normalne. To znamena delsi o sirku podlozky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miki Posted June 19, 2003 Share Posted June 19, 2003 ..noooa samozrejme na napravu je ovela vecsi tlak takze ti skor odide :D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miki Posted June 19, 2003 Share Posted June 19, 2003 tomson a vies aj urobit redukcne ??? potreboval by som z 3 dier na 4 (ale to je vraj dost problem ) alebo na 5 dier . S coho to robis, aky je matris ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mila Posted June 19, 2003 Share Posted June 19, 2003 kdyz podlozky tak jedine original, jde hlavne o vasi bezpecnost. www.escape6.cz a clenove klubu maji slevu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomson Posted June 19, 2003 Share Posted June 19, 2003 Já myslím že byto šlo ze 3 na 4-5.Záleží jak silné je chceš mít,myslím že bych to zvládnul ale chce to trochu čas.Pošli na meil rozteč šroubu a průmer středu z původního auta a rozteč šroubu a průmer středu na nové kola a tu sílu kolik to chceš vysunout při 20mm a víc byto mělo jít. matroš ocel [Editován dne 19/6/03 tomson] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chechet Posted June 19, 2003 Share Posted June 19, 2003 o moc moudrejsi teda nejsem. proc po zavedeni podlozek driv odejde naprava? z ceho vyplyva vesti tlak?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodmrazu Posted June 19, 2003 Author Share Posted June 19, 2003 No neni tak uplne pravda.... podle toho jakou das podlozku... kdyz tam narves 5 cm tak je jasny ze vymlatis cepy protoze na ne bude velkej tlak jak to kolu bude koukat ven ale kdyz to podlozis jen decentne to je tak 1-2cm tak se podle me nic nestane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georg Posted June 20, 2003 Share Posted June 20, 2003 cetl jsem nejaky clanek (odkaz byl nekde tady ve foru) o tuningu. Psal to myslim konstrukter ze skody... O podlozkach se psalo, ze to neni dobry, protoze zvetsujou vahu kola a tim padem vse odchazi rychleji. Lity kola se pry zacali delat prave proto, aby byla mensi vaha otaceneho.. . (samozrejme i kvuli vetrani brzd.. ) Podlozky se davaji pro zlepseni jizdnich vlastnosti - vetsi rozvor - stabilnejsi jizda. Doporucujou novy lity kola s vetsim EH? (zkratkou si fakt nejsem jistej, ale oznacuje to polohu upinaciho stredu vzhledem k rafku) uf.. do pristi hodiny se musim naucit slovicka a technicke nazvy :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Masinka Posted June 20, 2003 Share Posted June 20, 2003 EH=ET;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Venca Posted June 20, 2003 Share Posted June 20, 2003 ET - mimozemš?an Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mila Posted June 20, 2003 Share Posted June 20, 2003 to georg: mas na mysli ET vzdalenost stredu kola od dosedaci plochy na naboj. cim mensi ET tim je kolo vic ven, ET=0 stred kola je presne na dosedaci plose. Ono je prave problem sehnat ruzne kola s malym ET proto se davaji podlozky. Ale jak uz jsem jednou psal jedine original ktere jsou z slitiny duralu a jeste nevimceho jsou lehke a tyto dynamicke odstredive sily nezvetsuji. Navic jsou i presne strdove udelane takze ti pak nehazi kolo na vysku. A maji homologaci TUV. To same srouby delane srouby nikdy. Nemaji dostatecne vlastnosti v tahu takze se casem natahnou zavit nepasuje a muzou i prasknout. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georg Posted June 20, 2003 Share Posted June 20, 2003 mila: to presne jsem myslel! diky za odborne info: D:D:D skoda, ze se v cechach jeste neuznava TUV. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mila Posted June 20, 2003 Share Posted June 20, 2003 ale se vstupem do EU by to melo byt jinak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.