Brandy Odesláno 6. říjen 2006 Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 Prosím o radu, jaké svíčky doporučuje výrobce do 406 1,8 16V, 81 kW. Asi jsem slepej, ale nemůžu to najít tady na fóru, v manuálu ani v knize Jak na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orgacek Odesláno 6. říjen 2006 Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 Bosch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Vlas Odesláno 6. říjen 2006 Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 Já mám taky Bosh, stali mě asi 40 kč/ kus a naprosto ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. říjen 2006 Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 Mě tam chlapi v servise dali taky Bosch, a říkali že po zkušenostech s jinyma v podobny ceně ani nic jinyho nedavaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas406 Odesláno 6. říjen 2006 Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 Mam taky Bosch,prý tam mají být dvouelektrodové,jedna za 140,na označení bych se musel podívat,zatim bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 6. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 A jakej přesně typ používáte, resp. je nějakej předepsanej? Jinak někdo mi doporučoval NGK. Máte s tim někdo zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. říjen 2006 Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 TADY se to řešilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbrojnoš Odesláno 6. říjen 2006 Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 V autě mám dle chytrý knížky od nákupčího svíčky BOSCH SUPER plus +8 FR 7 DC+ á 40 Kč a už s nimi jezdím přes půl roku a dobrý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 8. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Tak jsem byl v Elitu. Pro můj motor mi tam nabízeli obyčejný NGK, dvouelektrodový Bosh nebo čtyřelektrodový Bosh (Super 4). Posledně jmenované jsem nakonec koupil. Dosud tam byly ty dvouelektrodový, tak jsem zvědavej, jestli bude něco jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbrojnoš Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Původně zaslal: Brandy Tak jsem byl v Elitu. Pro můj motor mi tam nabízeli obyčejný NGK, dvouelektrodový Bosh nebo čtyřelektrodový Bosh (Super 4). Posledně jmenované jsem nakonec koupil. Dosud tam byly ty dvouelektrodový, tak jsem zvědavej, jestli bude něco jinak. a kolik stály Kč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 9. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2006 Normalne stoji 85 Kc/kus. Mel jsem ale slevu, takze to bylo za 272,- vsechny ctyri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 15. říjen 2006 Sdílet Odesláno 15. říjen 2006 Jestli muzu radit, tak nekupujte vicekontaktove svicky, muze to oddelat zapalovaci rampu!!! Ja mel ctyrkontaktni a kdyz to prestalo jet a vyndal jsem svicky, tak jedna mela pryc cely ten porcelanek, co je pod elektrodou. Na to jsem daval novy svicky a slo to na tri valce, tak me nezbylo nic, nez vymenit tu rampu. Nevim, co je na tom pravdy, ale mechanik mi to rikal, ze to vubec neni dobry, ze to ta zapalovaci lista muze odnest. Jinak jsou predepsany ty Boschky nebo taky nejsou spatny Champion EON 2 - jsou vhodny pro LPG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 15. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2006 Původně zaslal: Petr X Jestli muzu radit, tak nekupujte vicekontaktove svicky, muze to oddelat zapalovaci rampu!!! Ja mel ctyrkontaktni a kdyz to prestalo jet a vyndal jsem svicky, tak jedna mela pryc cely ten porcelanek, co je pod elektrodou. Na to jsem daval novy svicky a slo to na tri valce, tak me nezbylo nic, nez vymenit tu rampu. Nevim, co je na tom pravdy, ale mechanik mi to rikal, ze to vubec neni dobry, ze to ta zapalovaci lista muze odnest. Jinak jsou predepsany ty Boschky nebo taky nejsou spatny Champion EON 2 - jsou vhodny pro LPG. No to jsi me teda nepotešil. Už tam mám ty čtyřkontaktní. Takže mám očekávat problém? Má někdo podobnou zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 15. říjen 2006 Sdílet Odesláno 15. říjen 2006 Hel zjisti si to nejdrive. Znamej, kterymu jsem vzdycky auto pri nejakym problemu daval, mi tyhle ctyrkontaktni svicky nedoporucoval uz kdyz jsem mu rikal, ze si je chci koupit. Koupil jsem si je a mel radost, jak to auto jede lip od spodu a vubec se mi zdalo, ze ma pravidelnejsi chod a lip to jede. Jenomze po najeti cca. 8tis. km jsem prijel domu a odpoledne uz nenastartoval, ani si to neblaflo. Po vyndani svicek byl porcelanek pryc. Proste tam byla jen samotna elektroda. Vymenil jsem svicky a uz to aspon chytlo, ale jen na tri valce. Obcas to slo i na dva. Pomohla tomu vymena zapalovaci rampy. To, ze tu rampu mohly oddelat tyhle svicky, mi rekl ten znamej - ma svuj servis. Zkus si to jeste nekde zjistit nebo se na to nekde zeptat, jediny, co ti na to muzu rict, ze bych tam uz ty svicky nikdy nedal. Jedna stala myslim 140Kc, ale nejsem si uz jistej. Pak jsem tam dal Champion EON 2 kvuli plynu, jedna stala 170Kc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enikybeniky Odesláno 30. květen 2010 Sdílet Odesláno 30. květen 2010 Sakra, když si člověk pročte ty vlákna, tak z toho teda není moc chytrej, co tam vlastně dát. Taky bych chtěl dopřát autí nový svíčky, ale teď jaký... Teď tam jsou NGK V-Line 23, ale proč nezkusit něco jinýho, když mi něco doporučíte? Ale chtělo by to říct konkrétní typ, se kterým jste naprosto spokojeni na tento motor. Kuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 30. květen 2010 Sdílet Odesláno 30. květen 2010 ono to máž těžko měl jsem bosch spokojenost pak jsem koupil nějaký ty stály za kulový,tak jsem koupil přímo v Peugeotě sice byly dražší ale spokojenost.Jinak se tu o svíčkách napsalo mraky.A věř najde se ti téma kde a jaký svíčky jsou vhodné a myslím-že o tom psal tu Ferry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sharpers Odesláno 30. květen 2010 Sdílet Odesláno 30. květen 2010 Já tam měl original equiemy, čtyřbodové, teď jednobodové Denso, ty jsou jenom prozatím, až dodělám servis( rozvody a brzdy) tak bych chtěl koupit Denso iridium power... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 30. květen 2010 Sdílet Odesláno 30. květen 2010 no já měnil dal jsem originál Eyquem a dobrý,ale nekupoval jsem je v Peugeotu jedna 80kč,podle mě by se tam měly dávat co se dávaly sériově a je to odzkoušený a ne experimentovat s nějakýma dvoubodovýma nebo čtyřbodovýma.....a na LPG to platí dvojnásob.. [upravil dne 30/5/10 Charlie 1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enikybeniky Odesláno 30. květen 2010 Sdílet Odesláno 30. květen 2010 Takže originál, co jsou v autě z výroby, jsou jednobodový? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzila.01 Odesláno 30. květen 2010 Sdílet Odesláno 30. květen 2010 Jo máte pravdu mám tam čtyřpackový iridia za 1800 od DENSA a není to zrovna ideálka..... taky přemejšlím že tam koupím radši originálky.... Jinak originálka má jen jednu packu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.