Leo Odesláno 6. říjen 2006 Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 Protože mám auto nové (r.v. 2001 HDI 80kW) tak ho pořád pozoruji (asi až moc). Všiml jsem si, že když sundám víčko pro nalévání oleje při volnoběhu, tak unikne mírný kouř a vyskakují malé kapky oleje. Tohle se u mého bývalého benzínu nedělo, ale nevím jak je to u naftových motorů? Po oddělání už žádný kouř nepozoruji, ale po uzavření a opětovném otevření tam zase obláček je. V historii jsem se dočetl, že by se to mělo vyzkoušet ještě s přidáním plynu a tak to odpoledne zkusím, ale jde z mého úvodního popisu posoudit zda je to normální nebo ne? [upravil dne 6.10.06 Leo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MilaS Odesláno 6. říjen 2006 Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 No, já nechci bejt za chytrýho, na to jsou tady jiní , ale myslím, že to je normální - olej tam je proto že maže zevnitř pohyblivé části motoru a jak se točí klikovka, tak dochází k rozstřikování oleje po stěnách - to jsou ty kapky, které mírně cákají ven nelévacím otvorem a ten kouř, to je podle mě olejová mlha, néééééé? :myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zipík Odesláno 6. říjen 2006 Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 Dela mi to uplne to same:nevim.Nejspis to bude ale ok:myslim.Sam jsem zvedav jak to tady kdo popise.Motor ma pres 220000 a olej nezere;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 9. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2006 Tak jsem o víkendu vyměnil olej a naplnil jsem ho přesně do poloviny mezi rysky. Na volnoběh už žádné kapky nestříkají (možná to bylo starým olejem nebo tím, že ho tam bylo hodně) a při vytočení motoru vyskočí sem tam kapka a kouření při vyšších otáčkách jsem nezpozoroval, takže to snad bude OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 9. říjen 2006 Sdílet Odesláno 9. říjen 2006 Pokud ti to nežere olej tak to vůbec neřeš.... To co popisuješ je normální. Ještě se taky dělá to, že když přiložíš dlaň na otvor, mělo by jí to mírně nasávat. Podle toho se prý pozná zda je dobrá komprese a něco na tom bude. Když to srovnám s autem rodičů, který žere 1L na 1000km tak ruku to skoro vůbec nenasává.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.