gogogo Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Zdravím na sitič my autí točí 2000,není to moc kolik točí vám? peugeot 205 1.4 55kw,jo a chtěl jsem se zeptat,jak je sání před vstupem do filtru,ten plastovej tubus do kterýho je napojený přisávání teplýho vzduchu od kolen výfuku,no tak v tom plastu mám pár navrtanejch děr(ruzně cik cak po cele delce) nevým jestly si někdo hloupě hrál a nebo je to origo,já jenom aby to blbě nesálo,skustesy navrtat trubku od vysavače,jak bude sát.Ale jinak auto jede jako drak,jen mě to zajímá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 No, 2000 je opravdu mooc! Mělo by to být kolem 1400ot. Nejspíš bude někde závada. Ty díry jsou tam schválně od výroby! Taky jsem se tu na to nedávno ptal, je to prý kvůli nějakým rázům tlaku nebo co! Jak dlouho ti to točí těch 2000? Mě to po nastartování hodí na cca1400 a asi po 30s to spadne na cca 1000. Jak se motor chová při jízdě za tepla/studena. Jinak je vše v pohodě?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogogo Odesláno 4. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 no přes minutu určite,jinak volnoběch mám tak zhruba jako ty sitič,auto mám necelejch 14 dní,teprv se v tom budu hrabat,jako pjest na oko je jasný že mi to kurvý krokověj motorek,nepouští my plyn na ten dorazovej šroubek ani když je ohřátej,takže to chci všechno vyrvat včetně vstřikovačky a vyčistit to atd.jestly něco...,jak už to tak býva asi budu hledat na nesprávným místě a příčina bude někde..no,jinak kolik by stal ten motorek novej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogogo Odesláno 4. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 autí jede jako drak,ještě mě čekají poloosy,při rejdu to mlátí jako když my do toho někdo řeže kladivem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 2000 mám taky na sitiči, mě to přijde normální, protože na škudce jsem měl i víc, mám motor 1,4 a karbec, sitič vypínám když uznám za vhodné, bo mám manuální sitič na manuální turbopáčku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.doubravsky Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Já mám na GTI sytič asi 1400 ot.Jak se to zahřívá k 60 °C tak to klesá na 1000 ot.Když je to přes 60 °C tak to drží 900 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 5. říjen 2006 Sdílet Odesláno 5. říjen 2006 Sorry za Ale co maj pořád lidi s tím Sytičem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.