OndraCaha Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 Zdravím všechny, najde se zde někdo, kdo je schopen mi dát odpovědi na pár otázek ??? 1/ špatná lambda /dává nízké napětí/ - na co má vliv ? 2/ jaké čidlo v autě ovlivňuje množství vstřikovaného benzínu ? -Poté co auto rozjedu a sundám nohu z plynu slyším z výfuku pobublávání, jako že jde benzín do motoru, když vyřadím, tak to zmizí... 3/ pomalá reakce na uvolnění plynu - sundám nohu z plynu a na otáčkoměru /i na motoru/ trvá 2až3 sekundy než otáčky padnou na volnoběžné, čím to je ? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stavikr Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 Původně zaslal: OndraCaha Zdravím všechny, najde se zde někdo, kdo je schopen mi dát odpovědi na pár otázek ??? 1/ špatná lambda /dává nízké napětí/ - na co má vliv ? 2/ jaké čidlo v autě ovlivňuje množství vstřikovaného benzínu ? -Poté co auto rozjedu a sundám nohu z plynu slyším z výfuku pobublávání, jako že jde benzín do motoru, když vyřadím, tak to zmizí... 3/ pomalá reakce na uvolnění plynu - sundám nohu z plynu a na otáčkoměru /i na motoru/ trvá 2až3 sekundy než otáčky padnou na volnoběžné, čím to je ? díky Ad1- Lambda sonda je čidlo, které je umístěno na výfukovém potrubí, a jejím úkolem je měřit obsah kyslíku ve výfukovém plynu. Tento údaj potřebuje řídící jednotka pro správné dávkování paliva v poměru k nasávanému vzduchu. Ad3- myslim, ze je to normalni, ale bnejsem si jist Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 1) nízké napětí - netuším 2) je to hafol informací z čidel co vyhodnocuje ŘJ, takže pak je to směs hodnot jako: Teplota motoru (chladící kapaliny v motoru), teplota a tlak nasávaného vzduchu (váha vzduchu), poloha plynového pedálu a vlastní otáčky motoru (u motorů VVTI pak natočení vačkových hřídelí), čidlo brzdového pedálu (pokud se dotkneš brzdy, většina automobilek má momanagement nastaven na snížení otáček až k hranici volnoběžných otáček), poloha škrtící klapky, lambda sonda, čidlo detonačního spalování, čidlo polohy klikového hřídele. Todle všechno se vyhodnotí a dle mapy se dávkuje benzínu. Pak na to má také vliv kvalita benzínu. Pokud bereš 95, nebo 100 je to znát. 100 pak se chová tak, že má snahu střílet do výfuku. Některé automobilky mají na ŘJ přepnutí do modu s vyžším oktanovým číslem. 3) buď je motor \"syrový\", nebo todle mají většinou korejské auta, že jim dlouho trvá než klesnou otáčky a nebo nějaký zamykus spojen s ŘJ (blikáním by si řekla). Dá se mechanicky ovlivnit snížením hmotností rotačních součástí (řemenice, setrvák). Musí se pak ale odladit ŘJ, počítá s danou rotační hmotou a v praxi motor pak osciluje na volnoběžné otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 ad 3/ prisavani vzduchu za klapkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 to,že otáčky kleají pomalu je normální kůli řazení.protože když otáčky hned spadnou než dáš další kvalt tak to pak je dos nápor na motor proto ne to chvíly podrží.to dělaj skoro všechny novější auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 proste tezky setrvak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Původně zaslal: Medion to,že otáčky kleají pomalu je normální kůli řazení.protože když otáčky hned spadnou než dáš další kvalt tak to pak je dos nápor na motor proto ne to chvíly podrží.to dělaj skoro všechny novější auta to mozna jo, ale 3vteriny se mi zda moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Původně zaslal: .mycTD Původně zaslal: Medion to,že otáčky kleají pomalu je normální kůli řazení.protože když otáčky hned spadnou než dáš další kvalt tak to pak je dos nápor na motor proto ne to chvíly podrží.to dělaj skoro všechny novější auta to mozna jo, ale 3vteriny se mi zda moc Mě taky. Osobně mě to klesá o něco pomalej než kdbych to protůroval a vypnul... Může to klidně být lehce zadrhávající lanko plynu pokud to auto má tak řešený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Původně zaslal: Medion to,že otáčky kleají pomalu je normální kůli řazení.protože když otáčky hned spadnou než dáš další kvalt tak to pak je dos nápor na motor proto ne to chvíly podrží.to dělaj skoro všechny novější auta Debilne elektronicke klapky :bojim Som rad, ze mam obycajnu na lanku ... ovladanie plynu je ovela presnejsie a neni tak citlive ako na elektronickej klapke... brrr:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ¨Pokec16v Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Tohle mi na 405 Mi16 dela taky. Po uvolneni plynu auto jakoby stale jede pod plynem a pak po nekolika sekundach teprv zacne brzdit motorem. Jestli se tohle nekomu zda normalni, tak to asi nejsou auta na jezdeni (v sobotu jsem se kvuli tomu vymazl-brzdim a auto jelo dal pod plynem i po jeho uvolneni, cili vlastne nebrzdim). V minulosti jsem uz musel vymenit snimac otevreni skrtici klapky, kterej by to mel ovladat. Byl spatnej. Ale vzhledem k tomu, ze mi to stale dela, tak to bude jeste nekde jinde...Ale kde??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Původně zaslal: ¨Pokec16v Tohle mi na 405 Mi16 dela taky. Po uvolneni plynu auto jakoby stale jede pod plynem a pak po nekolika sekundach teprv zacne brzdit motorem. Jestli se tohle nekomu zda normalni, tak to asi nejsou auta na jezdeni (v sobotu jsem se kvuli tomu vymazl-brzdim a auto jelo dal pod plynem i po jeho uvolneni, cili vlastne nebrzdim). V minulosti jsem uz musel vymenit snimac otevreni skrtici klapky, kterej by to mel ovladat. Byl spatnej. Ale vzhledem k tomu, ze mi to stale dela, tak to bude jeste nekde jinde...Ale kde??? Lanko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.