Qweer Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 prosim o radu.Mam Peugeot 406 2.1Td 80kw 98r(mam ho asi 2 mesce) a obcas to nechce startovat.Vetsinou za studena,ale stalo se,mi to i po ujeti asi 10km-prijel jsam na benzinku a nemohl sem nastartovat az po nekolikatem pokusu.Motor se protaci,ale nechytne to,ikdyz to drzim delsi dobu,nebo kdyz pridam plyn.Chytne to treba az na 5pokus a nekdy i vic a pak to treba zase tyden,nebo 2 de v pohode.Nevite cim by to mohlo byt??Po nastartovani jede motor bezproblemove.Jen 2x se mi stalo ze po startu kolisaly volnobezne otacky +- asi 500ot/min ale behem chvile se to zpravilo.zhavice sou dobre,vzduch,filtr sem menil za sport.ale predtim to delalo taky...Vazne mne to stve,protoze auto co nestartuje je k nicemu!!!!! A kdyz potrebuju nekam narychlo........ [upravil dne 3.10.06 Qweer] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 poviem ti len tolko ku tomu ze mam taky isty problem ale neriesim to pretoze som prisiel asi na fintu fň ktorou to jednoducho oklames...ked ti to nechytne na prvu max.druhu otacku motora(ako predpokladam ze ti to aj chyta za bezneho stavu ako aj mne)tak to nema zmysel dalej tocit!!! jednoducho VYBER KLUC ZO SPINACKY(ona cvakne)a potom ho tam znovu daj,nazhav a startujes na prvy krat...u mna to tak funguje uz pol roka a zatial ziadny problem...napis potom ci to tak funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qweer Odesláno 11. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Tak sem byl dnes konecne na diagnostice...jeden servisak tady u nas si poridil konecne novejsi soft a uz tam je i muj motor:potlesk Naslo mi to chybne cidlo teploty chladici kapaliny a cidlo teploty vzduchu v sani...Myslite ze to ma nejakou souvislost s tim ze to nechce obcas naskocit,to mozna jo ale s tim kolisanim otacek,nebo to bude jeste neco dalsiho?? Dik za odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 S temi cidly to asi nebude mit nic spolecnyho...... Nejspis budou zhavicky spatny- to je to tvoje kolisany volnobehu po startu a nebo dalsi realna moznost je ze ti "pada nafta" to znamena ze ti nekdy netesni naftovy hadicky, nebo hadicky u prepadu....Nekdy je to videt nekdy ne.....Ale zjistit se to da. A dalsi moznost je ta ze jsou spatny tlaky ve valcich a to je pak na generalku....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qweer Odesláno 11. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Původně zaslal: Georginek S temi cidly to asi nebude mit nic spolecnyho...... Nejspis budou zhavicky spatny- to je to tvoje kolisany volnobehu po startu a nebo dalsi realna moznost je ze ti "pada nafta" to znamena ze ti nekdy netesni naftovy hadicky, nebo hadicky u prepadu....Nekdy je to videt nekdy ne.....Ale zjistit se to da. A dalsi moznost je ta ze jsou spatny tlaky ve valcich a to je pak na generalku....... ale co tu pises,ze kdyby to byli zhavice tak mi to dela porad a ne jen obcas ne??a navic co maji spolecneho zhavice z kolisanim volnobehu,navic mi to dela i pri teplem motoru to uz bych teoreticky mnel nastartovat i bez zhaveni ne??Kdyby mi padala nafta,tak by padala porad a mne to dela jen nekdy a ten balonek cim se pumpuje nafta,tak by sel prece lehko mackat ale de ztuha to znamena ze tam nafta je.A pokud by to byli tlaky ve valcich tak bych to snad poznal na vykonu ne??A auti jede normalne nen obcas zablbne na minutku az 2 a pak je zase vse v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Vyměň to čidlo, ať eliminuješ jeho vliv, a uvidíš. Nicméně se to u těhle motorů stává, že občas blbě startují, a často za to mohou solenoidy v čerpadle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 No to s tema zhavickama sem se asi prehlid kdyz to dela u teplyho motoru tak to nebude... Jinak s tema tlakama prd poznas na vykonu.......jinak jak rika Oddie zkus selenoidy v cerpadle:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qweer Odesláno 12. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2007 no ty cidla vymenim kazdopadne a uvidime, jestli to prestane... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qweer Odesláno 12. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Původně zaslal: oddie Vyměň to čidlo, ať eliminuješ jeho vliv, a uvidíš. Nicméně se to u těhle motorů stává, že občas blbě startují, a často za to mohou solenoidy v čerpadle... to bych prave nerekl ze blbe startuje......chyta uplne na supa,pokud tomu teda nehrabne(tak 3x mesicne)No a ty solenoidy kolik zhruba stoji,sem slysel ze to je docela palka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 pocuj neviem ci ti pomozem ale ked som mal taketo auto tak podla mna bol cely problem v elektrike a konkretne v imobilizery...skus sa na toto zamerat...inac tiez ked som startoval a nedrbalo tomu tak to chytlo na prve pretocenie motora co o tomto HDi-cku co mam teraz sa neda ani povedata(startuje tak na 3-4 pretocenie hlavne ked je studene ale to je uz zase ina konstrukcia motora)no a ked tomu zadrbkalo tak to startovalo a startovalo a nakoniec nenastartovalo, ako som uz hore pisal musel som vybrat ten klucik ty si to skusal??? pomohlo-nepomohlo??? p.s moj nazor na toto auto-celkom dobre az na tu elektriku a to naftove cerpadlo ale inac som bol velmi spokojny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qweer Odesláno 14. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. červen 2007 Původně zaslal: kuboSE pocuj neviem ci ti pomozem ale ked som mal taketo auto tak podla mna bol cely problem v elektrike a konkretne v imobilizery...skus sa na toto zamerat...inac tiez ked som startoval a nedrbalo tomu tak to chytlo na prve pretocenie motora co o tomto HDi-cku co mam teraz sa neda ani povedata(startuje tak na 3-4 pretocenie hlavne ked je studene ale to je uz zase ina konstrukcia motora)no a ked tomu zadrbkalo tak to startovalo a startovalo a nakoniec nenastartovalo, ako som uz hore pisal musel som vybrat ten klucik ty si to skusal??? pomohlo-nepomohlo??? p.s moj nazor na toto auto-celkom dobre az na tu elektriku a to naftove cerpadlo ale inac som bol velmi spokojny jj to sem zkousel klicek muzu vytahovat i tisickrat a nic se nedeje.....ja tam stejne imobilizer nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 19. říjen 2007 Sdílet Odesláno 19. říjen 2007 Já bych vyměnil šitový čerpadlo Lucas za mechaniku Bosch a budeš mít o polovinu starostí méně !! Jinak mě a to mám stejnej motor škytne na poprvé ! Ale jak je psáno v mých příspěvcích mám mechaniku Bosch a jsem velmi spokojen ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
saroskaluksa Odesláno 20. říjen 2007 Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 mě taky občas blbl motor, že nechtěl naskočit, ale né kvůli zimě bo takhle.. dělal to i ve vedrech.. zvykl sem si na to, že musim 2-3x otočit klíčkem a pak chytne hned. byla to naftová pumpa, ale tohle je jiný motor, tak nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 21. říjen 2007 Sdílet Odesláno 21. říjen 2007 podobne priznaky jsem mel, kdyz mi padala nafta - a nasledne to prisavalo vzduch..taky to nechcelo jet vic nez 140, stacila pruhledna hadicka a tam bylo bublinek teda..jeje. A byl to predehrev Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qweer Odesláno 23. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 no mne to jede slusne pres tech 140 urcite a padani nafty nevim to by mi delalo asi porad ale mne to udela tak 2-3x do mesice at je leto nebo zima,jinak v zime muze byt minus jaky chce a pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 25. říjen 2007 Sdílet Odesláno 25. říjen 2007 Chlapi, mne motor tez hned nenaskoci na supu. Pretoci sa tak 2-4krat, a potom naskoci. Robi to aj v hicoch, aj ked su 2stupne. Asi je to tak konstrukcne riesene, snad kvuli tym vysokym tlakom v raili.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qweer Odesláno 26. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 to je u hdicek normalni ze chtaju az tak na 3-4 otacku,nekdo mi tikal ze po dobu nez si nasaje cerpadlo stavu,ale nevim co je na tom pravda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.