Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P406 2.1Td obcas nestartuje


Qweer

Recommended Posts

:myslim prosim o radu.Mam Peugeot 406 2.1Td 80kw 98r(mam ho asi 2 mesce) a obcas to nechce startovat.Vetsinou za studena,ale stalo se,mi to i po ujeti asi 10km-prijel jsam na benzinku a nemohl sem nastartovat az po nekolikatem pokusu.Motor se protaci,ale nechytne to,ikdyz to drzim delsi dobu,nebo kdyz pridam plyn.Chytne to treba az na 5pokus a nekdy i vic a pak to treba zase tyden,nebo 2 de v pohode.Nevite cim by to mohlo byt??Po nastartovani jede motor bezproblemove.Jen 2x se mi stalo ze po startu kolisaly volnobezne otacky +- asi 500ot/min ale behem chvile se to zpravilo.zhavice sou dobre,vzduch,filtr sem menil za sport.ale predtim to delalo taky...Vazne mne to stve,protoze auto co nestartuje je k nicemu!!!!!:bojim A kdyz potrebuju nekam narychlo........

[upravil dne 3.10.06 Qweer]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

poviem ti len tolko ku tomu ze mam taky isty problem ale neriesim to pretoze som prisiel asi na fintu fň ktorou to jednoducho oklames...ked ti to nechytne na prvu max.druhu otacku motora(ako predpokladam ze ti to aj chyta za bezneho stavu ako aj mne)tak to nema zmysel dalej tocit!!! jednoducho VYBER KLUC ZO SPINACKY(ona cvakne)a potom ho tam znovu daj,nazhav a startujes na prvy krat...u mna to tak funguje uz pol roka a zatial ziadny problem...napis potom ci to tak funguje :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...

Tak sem byl dnes konecne na diagnostice...jeden servisak tady u nas si poridil konecne novejsi soft a uz tam je i muj motor:potlesk Naslo mi to chybne cidlo teploty chladici kapaliny a cidlo teploty vzduchu v sani...Myslite ze to ma nejakou souvislost s tim ze to nechce obcas naskocit,to mozna jo ale s tim kolisanim otacek,nebo to bude jeste neco dalsiho??

Dik za odpovedi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S temi cidly to asi nebude mit nic spolecnyho...... Nejspis budou zhavicky spatny- to je to tvoje kolisany volnobehu po startu a nebo dalsi realna moznost je ze ti "pada nafta" to znamena ze ti nekdy netesni naftovy hadicky, nebo hadicky u prepadu....Nekdy je to videt nekdy ne.....Ale zjistit se to da. A dalsi moznost je ta ze jsou spatny tlaky ve valcich a to je pak na generalku.......:nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Georginek

S temi cidly to asi nebude mit nic spolecnyho...... Nejspis budou zhavicky spatny- to je to tvoje kolisany volnobehu po startu a nebo dalsi realna moznost je ze ti "pada nafta" to znamena ze ti nekdy netesni naftovy hadicky, nebo hadicky u prepadu....Nekdy je to videt nekdy ne.....Ale zjistit se to da. A dalsi moznost je ta ze jsou spatny tlaky ve valcich a to je pak na generalku.......:nevim

ale co tu pises,ze kdyby to byli zhavice tak mi to dela porad a ne jen obcas ne??a navic co maji spolecneho zhavice z kolisanim volnobehu,navic mi to dela i pri teplem motoru to uz bych teoreticky mnel nastartovat i bez zhaveni ne??Kdyby mi padala nafta,tak by padala porad a mne to dela jen nekdy a ten balonek cim se pumpuje nafta,tak by sel prece lehko mackat ale de ztuha to znamena ze tam nafta je.A pokud by to byli tlaky ve valcich tak bych to snad poznal na vykonu ne??A auti jede normalne nen obcas zablbne na minutku az 2 a pak je zase vse v pohode :bojim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Vyměň to čidlo, ať eliminuješ jeho vliv, a uvidíš. Nicméně se to u těhle motorů stává, že občas blbě startují, a často za to mohou solenoidy v čerpadle...

to bych prave nerekl ze blbe startuje......chyta uplne na supa,pokud tomu teda nehrabne(tak 3x mesicne)No a ty solenoidy kolik zhruba stoji,sem slysel ze to je docela palka :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pocuj neviem ci ti pomozem ale ked som mal taketo auto tak podla mna bol cely problem v elektrike a konkretne v imobilizery...skus sa na toto zamerat...inac tiez ked som startoval a nedrbalo tomu tak to chytlo na prve pretocenie motora co o tomto HDi-cku co mam teraz sa neda ani povedata(startuje tak na 3-4 pretocenie hlavne ked je studene ale to je uz zase ina konstrukcia motora)no a ked tomu zadrbkalo tak to startovalo a startovalo a nakoniec nenastartovalo, ako som uz hore pisal musel som vybrat ten klucik ty si to skusal??? pomohlo-nepomohlo???:myslim

p.s moj nazor na toto auto-celkom dobre az na tu elektriku a to naftove cerpadlo ale inac som bol velmi spokojny :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kuboSE

pocuj neviem ci ti pomozem ale ked som mal taketo auto tak podla mna bol cely problem v elektrike a konkretne v imobilizery...skus sa na toto zamerat...inac tiez ked som startoval a nedrbalo tomu tak to chytlo na prve pretocenie motora co o tomto HDi-cku co mam teraz sa neda ani povedata(startuje tak na 3-4 pretocenie hlavne ked je studene ale to je uz zase ina konstrukcia motora)no a ked tomu zadrbkalo tak to startovalo a startovalo a nakoniec nenastartovalo, ako som uz hore pisal musel som vybrat ten klucik ty si to skusal??? pomohlo-nepomohlo???:myslim

p.s moj nazor na toto auto-celkom dobre az na tu elektriku a to naftove cerpadlo ale inac som bol velmi spokojny :super

jj to sem zkousel klicek muzu vytahovat i tisickrat a nic se nedeje.....ja tam stejne imobilizer nemam
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...