Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

rezerva


rico

Recommended Posts

osobně když mi začne blikat, tak do 100 km se dá ještě ujet, ale pak už je to krizovka.... ale těch 100 by to mělo najet (teda mě to žere 6 liutru, takže záleži taky na spotřebě :D)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, já jsem taky dieslovej a když začne kontrolka problikávat, dá se na ní ujet ještě 70 km, pak začně svítit. A pak, když v panice tankuju, tam nenarvu víc jak 40 litrů. Tak a kde je zakpopaný šakal ? - Že by v bionaftě, která v tomhle vedru víc pění? Ale to mi dělalo i při normální naftě..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To georg :

tusim, ze 205 maji nadrz na 50 litru, teda alepson v to doufam. Jenze posledni tankovani bylo takove podivne ... no, ta pistole nebyla taky nic moc a nechtel jsem prelit. Protoze, kdyz das plnou a projedes ostreji zatacku, tak mas \"hodne\" penez na silnici.

jinak, spotrbu muzes merit klidne na 55 litrech, kdyz vis, ze ti to tam vypina... nebo si schovavat uctenky a jednou za cas si to spocitat. +- to vyjde. Ja mam taky rozptyl pri plne nadrzi +-0,3 litru/100.

Ja si schovam uctenky + si vedu denik, holt jsem trochu \"ujetej\" na statistiku.

Jinak, rozdil 50 litru (cele nadrze) dela na 10.000 km pouhych 0,35 litru/100.

Jinak, to muze byt taky Ekonaftou. Podle me vic peni a pak to vypina driv. Nevim, nicmene posledni spotreba 4,2 l/100 me dostala. Jsem lehce rozcarovan. Navic, palivomer mi ukazuje blbe, hodiny nejdou a u tachace se mi klepe rucicka. jeste, ze to pocita alespon ty kilometry.

Ale klepavec by mel bejt v cajku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak raficka u tachace se mi taky klepe(nevi nekdo co stim?), hodiny mi nikdy nesly, a jeste to pocitadlo na km jak se da nulovat se moc nenuluje coz me sere pac nevim kolik jsem najel a furt to odecitat od 160tisic se mi nechce :(

a ukaztel paliva ukazuje tak +-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Coz o to, hodiny funguji, jenom nejdou naridit .. a vypojovat stale baterku, se me vazne nechce.

U S120 mi klepani zpusoboval vadnej nahon k tachu, nejak se rozklep, ci co a skubal.

U 205 se klepe jenom nekdy - neresim, pricitam to vuli. A vuli ma Peugeot velkou :D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vix: u breaku si taky vedu statistiku, ale nemam jistotu, ze to vypne presne pri 55 litrech. fakt ale je, ze odchylka bude asi nepatrna. Stejne se s tim budu stvat porad jako doted. Jednou me dostal ukazatel, kdyz jsem natankoval plnou (asi 1600kc) a jel jsem asi 20 km a on si porad ukazoval nulu a svitil. :mad::mad::D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když klepe tachometr, tak je většinou špatnej bovden, ale taky stačí trošku to lanko povytáhnout z motorovýho prostoru směrem z kabiny do motoru (/jen malinko). Ono je to tam dost nahňácaný a je možný, že konec náhonu u tacháku je třeba malinko ohnutej. Jinak nulování denního počítadla jsem měl rozdělaný, protože mi taky nešlo a pokud tam není nic zlomenýho, tak se to dá krásně sestavit. je to trošku opruz, ale jde to.;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tys čistil nádrž? jak se tahle věc jednoduše dělá? Už jsem o tom taky jednou uvažoval, ale když jsem se podíval na to, jak je to tam přidělaný, tak jsem to radši vzdal. Všiml jsem si, že mám plastovou nádrž, to maj všechny P205? Co to je vůbec za práci a vyplatí se to? Bylo tam hodně bordelu, když jsi jí čistil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...