jack Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 Jake mate volnobezne otacky u dieselu? Ja mam u sve 406 1,9 Td kolem 990 ot/min. Podle me by melo byt tak pod 900 ot/min. dikys za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 ma to byt (teda aspon ja to mam tak na 2.1TD) 900ot/min ale pri zapnutom sitici (teda pri studenom motore) to je 950ot/min... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 3. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 tak tedy 900 ot/mit. Ok protoze ja to mam i za ohrateho motoru porad stejne jeko studeny 990 ot/min cos je blbe ze by nevypnul sitic:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 no jo tak to mas fakt dost blbe ak ti to nevypne sitic ale nemusi to byt len v tom lebo nieco som tu cital ze to moze robit aj krokovi motorcek...skus ten kuknut ci sa ti vraca uplne na nulovu polohu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 3. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 nemam tam krokovej moturek mam diesela s rotacnim cerpadlem:) bude to chtit seridit volnobezne otacky sroubkem 6 na cerpadle:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 heh tak to ti uz s tymto nepomozem ak nemas krokac lebo ja mam len ten, totizto nastastie(alebo nestastie)mam cisto elektronicke vstrekovanie a to myslim ani jedna 1,9TD nemala... [upravil dne 3/10/06 kuboSE] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pali Odesláno 7. říjen 2006 Sdílet Odesláno 7. říjen 2006 Ja som mal ten istý problém s otáčkami u P 406 1.9 TD break, 98, keď som boli otáčky cca 1.000 ot/min, či už pri studenom motore alebo pri zohriatom motore. Zistil som, že mám nefunkčný elektroventil sytiča - tzv. automatický sytič. Funguje to na tom princípe, že po zahriatí motora na stanovenú minimálnu teplotu, pride od čidla teploty motora elektrický impulz na elektroventil, ktorý prepne polohu a začne prepúšťať podtlak od podtlakového čerpadla brzdového systému. Tento podtlak spôsobí tom, že dôjde k zatiahnutiu lanka sytiča na čerpadle. Po výmene tohto nefunkčného elektroventilu mi klesli pri zohriatom motore otáčky na 750 ot/min. [upravil dne 7.10.06 Pali] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 11. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2006 Aha, tak to je asi i dost mozny, je to ten podtlakovej ventil, ktery je pred vikem ventilu ve stredu motoru, od nej vede lanko k cerpadlu a druha strana je k podtlaku? Tak to budu muset vymenit, kolik to stalo? Muzu vlaste zkontrolovat zda pri zahrati se ventil otevre a zatahne lanko a vypne sytic na cerpadle. Dekuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pali Odesláno 12. říjen 2006 Sdílet Odesláno 12. říjen 2006 Uvedený elektroventil sa dá aj obísť a to tak, že hadičky od podtlakového čerpadla pospájaš napriamo a tým hneď ako naštartuješ, tak ti hneď zavrie automatický sytič. Motor pôjde v pohode a tým budeš vedieť, či máš nefunkčný ten elektroventil. Nemusí byť však nefunkčný samotný elektroventil, môže byť nefunkčné aj čidlo teploty motora, od ktorého ide impulz na elektroventil. Dá sa to ešte aj vyskúšať tým, že vzadu na čerpadle, kde končí lanko systiča, skrutkovačom preklop klapku sytiča ručne a aj takto zistíš, či je sytič funkčný. Čo sa týka elektroventilu tak ten stál cca 500,- Sk v Peugeote. Já netvrdím, že preto máš také voľnobežné otáčky, takýto problém som mal ja a preto som Ti to chcel iba poradiť. Chyba však môže byť aj niekde inde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 16. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 16. říjen 2006 tak jsem o vikendu zkousel ten podtlak sytice, ten v poho funguje, pritahne lanko, ale ta packa na cerpadle, ktera urcuje volnobezne otacky, tak ma na obou stranach stelovaci sroubky, ty jsou oba sestelovane tak ze tu packu nemuze podtlak ovlivnit. Asi to bude chtit trochu postelovat. Postupoval bych asi tak, necham motor ohrat az se sytic zatahne, pak posteluji ten pravej sroubek(cislo 6), aby ta packa mohla vice ubrat volnobezne otacky an cca 800 ot/min. Ted mam porad 1000ot/min zos je dost, i kdyz spotrebu mam porad kolem 6L, tak bych to zase nechtel nejak rozjebat:) dikys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deathrunner Odesláno 19. říjen 2013 Sdílet Odesláno 19. říjen 2013 Ja mam tiez zvysene otacky motoru a dokonca pri studenom su na 1000 a pri zohriatom cca 1050. Musim to ceknut vo co go. Jedna sa o rovnaky model 1,9 TD 66kw r.v.98 [upravil dne 19/10/13 09:55 od deathrunner] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 21. říjen 2013 Sdílet Odesláno 21. říjen 2013 Pozri, ci mas funkcny termosytic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.