Klikař Odesláno 2. říjen 2006 Sdílet Odesláno 2. říjen 2006 Prosím o radu, už nějakou dobu pozoruji to, že když přidám tak mi něco cvakne před spolujezdcem a děláto ikdyž uberu. Tyčky stab. jsou vyměněny a auto je protřepané na STK nic volného tam není. Děláto jen na straně spolujezdce. Jo mám 406 - 2,1TD r.v 1997 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 Původně zaslal: Klikař Prosím o radu, už nějakou dobu pozoruji to, že když přidám tak mi něco cvakne před spolujezdcem a děláto ikdyž uberu. Tyčky stab. jsou vyměněny a auto je protřepané na STK nic volného tam není. Děláto jen na straně spolujezdce. Jo mám 406 - 2,1TD r.v 1997 kokso akurat som to tu isiel napisat a mam presne ale doslova presne takyto problem ale s tym rozdielom ze ja uz som menil...silenbloky na ramenach(obe strany),horne ulozenie tlmicov(obe strany-akurat vcera),silenbloky na motore a prevodovke-ok,stab.tycky pukaju inac a tiez su nove,tlmice v podstate nove...PROSIM VELMI PEKNE PORADTE... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 to naozaj nikto neporadi alebo uz neviete nikto co by to mohlo byt??????????????? PLEASE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 Ahoj, třeba to je blbost ale není volný díl u výfukového svodu (parohy)? Často se tam povolujou ty matky a jak je ten výfuk volnej. tak to o sebe cvakne. myslím svod co jde z turba. Nevým přesně jak to tam je ale myslím že jsou všechny vývody svedeny do jednoho pak do turba a z turba je to na výfuk. Tak ten dím mezi turbem a svodem výfuku k mezitlumiči. Mě něco podobného dělalo u 405tky. Když jsem zabral tak se mezera mezi těím spojením zvětšila a když jsem zabrzdil tak zase tuk. Nebo jsem měl špatně umístěný výfuk a koleno u svodů mě naráželo do ramene pod přední nápravou. Protože když akcelerješ nebo couveš , tak se motor jinak naklání. Je na silenblokách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 Utržené silentbloky na nápravnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 S tím výfukem to muže bejt dost pravděpodobný.Trubky sou k sobě chycený jen dvoma šroubama a ještě přes pružinu. Rádo se to uvolnuje a šroub pak vypadne a potrubí klepeeeee. K nakouknutí... http://img501.imageshack.us/img501/6350/vzfukch5.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 no ok skusim to hned zajtra kuknut ak budem mat cas lebo uz mam z toho dost nervy a uz som kvoli takejto prkotine vrazil dost do toho afticka, ako spoznam ze su utrhnute tie silenbloky na napravnici? som menil silenbloky na ramenach ale to bude asi daco ine ze? asi ked sa zapacim dakym pacidlo ked to bude na zdvyhaku by sa mala dako pohnut ta napravnica? alebo puknut? inac ide to len zo strany spolujazca!!! a citim to puknutie az na podlahe pri soferovi-take zarezonovanie mierne ked to pukne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 este som sa na to nekukol ale chcem sa opitat este ci by to nemohol byt aj tlmic? mal to uz niekto niekedy rozobrate? mohlo by tam daco pukat v nom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 zkus se podivat, zda je dotazena matice u velkeho silentbloku motoru, ktery je cca pod nadobkou hydraul. kapaliny posilovace rizeni, mel jsem ji povolenou a pri kazde akceleraci/deceleraci se ozval kovovy zvuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 5. říjen 2006 Sdílet Odesláno 5. říjen 2006 Původně zaslal: Ferry zkus se podivat, zda je dotazena matice u velkeho silentbloku motoru, ktery je cca pod nadobkou hydraul. kapaliny posilovace rizeni, mel jsem ji povolenou a pri kazde akceleraci/deceleraci se ozval kovovy zvuk to uz som kukal a boli tam dake povolene, dotiahol som ale stale to robi co predtym [upravil dne 5/10/06 kuboSE] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klikař Odesláno 5. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2006 Na tu matku se mrknu a dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klikař Odesláno 6. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 OK klucíííí díky bylo to tím silentblokem díky Ferry:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 neni zac, jsem rad ze to bylo jen tim, ja nez na to prisel, vymenil jsem i prevodovku ( je teda pravda ze v ni byla taky vule a castecne to mela nasvedomi, nicmene prvotni pricina byla prave v te matce silentbloku ) Tak hodne stastny km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.