Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

cvakání v přední časti vozu 406


Klikař

Recommended Posts

Prosím o radu, už nějakou dobu pozoruji to, že když přidám tak mi něco cvakne před spolujezdcem a děláto ikdyž uberu. Tyčky stab. jsou vyměněny a auto je protřepané na STK nic volného tam není. Děláto jen na straně spolujezdce.

Jo mám 406 - 2,1TD r.v 1997

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Klikař

Prosím o radu, už nějakou dobu pozoruji to, že když přidám tak mi něco cvakne před spolujezdcem a děláto ikdyž uberu. Tyčky stab. jsou vyměněny a auto je protřepané na STK nic volného tam není. Děláto jen na straně spolujezdce.

Jo mám 406 - 2,1TD r.v 1997

kokso akurat som to tu isiel napisat a mam presne ale doslova presne takyto problem ale s tym rozdielom ze ja uz som menil...silenbloky na ramenach(obe strany),horne ulozenie tlmicov(obe strany-akurat vcera),silenbloky na motore a prevodovke-ok,stab.tycky pukaju inac a tiez su nove,tlmice v podstate nove...PROSIM VELMI PEKNE PORADTE... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, třeba to je blbost ale není volný díl u výfukového svodu (parohy)? Často se tam povolujou ty matky a jak je ten výfuk volnej. tak to o sebe cvakne. myslím svod co jde z turba. Nevým přesně jak to tam je ale myslím že jsou všechny vývody svedeny do jednoho pak do turba a z turba je to na výfuk. Tak ten dím mezi turbem a svodem výfuku k mezitlumiči. Mě něco podobného dělalo u 405tky. Když jsem zabral tak se mezera mezi těím spojením zvětšila a když jsem zabrzdil tak zase tuk. Nebo jsem měl špatně umístěný výfuk a koleno u svodů mě naráželo do ramene pod přední nápravou. Protože když akcelerješ nebo couveš , tak se motor jinak naklání. Je na silenblokách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ok skusim to hned zajtra kuknut ak budem mat cas lebo uz mam z toho dost nervy a uz som kvoli takejto prkotine vrazil dost do toho afticka, ako spoznam ze su utrhnute tie silenbloky na napravnici? som menil silenbloky na ramenach ale to bude asi daco ine ze? asi ked sa zapacim dakym pacidlo ked to bude na zdvyhaku by sa mala dako pohnut ta napravnica? alebo puknut? inac ide to len zo strany spolujazca!!! a citim to puknutie az na podlahe pri soferovi-take zarezonovanie mierne ked to pukne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus se podivat, zda je dotazena matice u velkeho silentbloku motoru, ktery je cca pod nadobkou hydraul. kapaliny posilovace rizeni, mel jsem ji povolenou a pri kazde akceleraci/deceleraci se ozval kovovy zvuk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

zkus se podivat, zda je dotazena matice u velkeho silentbloku motoru, ktery je cca pod nadobkou hydraul. kapaliny posilovace rizeni, mel jsem ji povolenou a pri kazde akceleraci/deceleraci se ozval kovovy zvuk

to uz som kukal a boli tam dake povolene, dotiahol som ale stale to robi co predtym :nevim

[upravil dne 5/10/06 kuboSE]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neni zac, jsem rad ze to bylo jen tim, ja nez na to prisel, vymenil jsem i prevodovku :D ( je teda pravda ze v ni byla taky vule a castecne to mela nasvedomi, nicmene prvotni pricina byla prave v te matce silentbloku ;) ) Tak hodne stastny km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...