davmed Odesláno 2. říjen 2006 Sdílet Odesláno 2. říjen 2006 Zdarec všichni, neměřil jste někdo jaký je napětí nebo proud na výstupu z EGR do otáčkoměru (když to funguje:))? A nebo na svorce do čidla otáček? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 Bohužel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davmed Odesláno 13. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2006 Tak sem vyměnil EGR a otačkoměr jen občas vyleze, ukáže otačky, chvíly se chvěje a pak spadne, čím to sakra může bejt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 16. říjen 2006 Sdílet Odesláno 16. říjen 2006 Otáčkoměrem. Chyba asi v přístrojovce. Vyndej, vyčisti kontakty, omrkni to mechanicky. Kdyby to zlobilo dál, tak je chyba v tom měřícím přístroji nebo někde okolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ciman Odesláno 5. listopad 2006 Sdílet Odesláno 5. listopad 2006 Ja jsem vytahl motor z XM 2,1td a jak jsem ho dával zpět, tak taky mi, už nejde otačkoměr:myslim taky a přitom mám vše na původním místě.Je to nějadé divné ty otačkoměry, dělají si co chcou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.