Biři Odesláno 31. říjen 2006 Sdílet Odesláno 31. říjen 2006 No nevím proč,ale Pažouti mají neustálé problémy s palivovými čerpadly.Příliš vysoký tlak paliva! Následek toho uchlastávání při studeném motoru. U generace z roku 96 to bylo tak vážné ,že je servisy zdarma měnili. Mám dojem že to od té doby to ještě pořád moc nevychytali. Hledal bych problém tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmil Odesláno 3. listopad 2006 Sdílet Odesláno 3. listopad 2006 Myslis,ze by jak cerpadlo starne dostalo vyssi tlak,to si moc nemyslim.Pripomenu ze driv to nedelalo,dela to posledniho tak půl roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biři Odesláno 4. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2006 Původně zaslal: kmil Myslis,ze by jak cerpadlo starne dostalo vyssi tlak,to si moc nemyslim.Pripomenu ze driv to nedelalo,dela to posledniho tak půl roku. Pak je tedy problém možná opačný.: Jde ti při studeném motoru do směsi málo vzduchu. Při sešlápnutí plynu moc bohatá směs a nebo taky žádná. Možné příčiny?: Váha vzduchu-Filtr. Jestli tam tedy váhu máš. S tou váhou je to složitější. Existují dva druhy. 1: čidlo spirálkové-s tou toho moc nenaděláš.Pokud je v hajzlu tak vlastně nic,krom repasu. Ten druhý systém používá jako čidlo,pásek podobný kinofilmu. Na něm se časem usazují nečistoty a ty se dají odstranit tlakem čistého vzduchu. Nesmí se otírat !!!!!! Jinak bych na tu váhu docela vsadil. Ona když jde do prdele tak zlobí jen v určitých režimech. Kdyby to tou váhou bylo-tak nemusíš kupovat novou-servisy tu Tvou , vymění za repasovanou. Oni totiž vymění jen to čidlo a vyčistí to. Takže nová je zbytečné vyhazování peněz. Víc ti asi neporadím. SORRY! Snad se ti to podaří vyřešit. [upravil dne 4.11.06 Biři] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmil Odesláno 4. listopad 2006 Sdílet Odesláno 4. listopad 2006 OK,díky moc,kouknu na to.Akroád mě napadlo,zda to nemůže být čidlo teploty motoru,že třeba dává něco jinýho než má a pak se to tváří jako by motor byl moc studenej.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biři Odesláno 4. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2006 Původně zaslal: kmil OK,díky moc,kouknu na to.Akroád mě napadlo,zda to nemůže být čidlo teploty motoru,že třeba dává něco jinýho než má a pak se to tváří jako by motor byl moc studenej.? To si myslím že ne. V závislosti na čidle není úprava bohatosti směsi ale množství směsi! To samé jako by jsi přidával plyn-(kolísaly by ti otáčky). Ale tím jsi mě přivedl na myšlenku že by to mohla ještě být LAMBDA SONDA! Její informace posílané do CPU ovlivňují jestli je směs bohatá či chudá. Kdyby ti to dělalo čidlo tak by jsi měl na volnoběhu buď vysoké otáčky a nebo moc nízké:(chcípalo by to). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmil Odesláno 7. listopad 2006 Sdílet Odesláno 7. listopad 2006 Když by to byla lambda sonda,tak jsou tam 2,tak která by to mohla dělat.A kdyby to byla lambda,tak projeví se to když to píchnou na diag?Protože asi mě nezbyde zajet na diag,jestli něco zjistí,než pátrat sám.Jo a kdyby to byla špatná váha vzduchu,tak to by přece dělalo myslím i při teplém motoru,ne? A jeste me napadlo,ze mam netesnosti ve výfuku v zadní části vozu + pár dírek,ale tím by to nemělo být ne? [upravil dne 7.11.06 kmil] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biři Odesláno 12. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 12. listopad 2006 No-na Diagnostice samozřejmě přijdou na to jestli je ta lamda v hajzlu. A s tou váhou je to fakt dost složitý. Já nemyslel že je v hajzlu,ale že do hajzlu to čidlo teprve jde a v tom je podstatný rozdíl. Ty čidla odcází postupně a někdy to trvá i dost dlouho. Děje se to tak , že začne špatně měřit jen v určitých režimech. Na diag. s tím samo zajeď-tím určitě nic nezkazíš! A dej schválně vědět co to bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmil Odesláno 14. březen 2007 Sdílet Odesláno 14. březen 2007 Dnes jsem byl na diagnostice a není v paměti ani jedna porucha.Rikali mi ale ,že by mohla být špatná zapalovací lista , nebo krokový motorek nebo snímač polohy skrtící klapky, že to 206 mívají špatný a,že tohle by diagnostika neukázala.Co si o tom myslíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 14. březen 2007 Sdílet Odesláno 14. březen 2007 hmm zapalovaci rampa by rekl ze by nebyla zavisla na teplote, snimac polohy skrtici klapky by se taky projevoval i jindy nez za studena, ten krokac by mohl byt spinavej Jinak jak ti tu radili ze vaha vzduchu, tak vaha vzduchu tam zadna neni, jen podtlakovy sensor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmil Odesláno 18. květen 2007 Sdílet Odesláno 18. květen 2007 Problém vyřešen-vadné palivové čerpadlo.Ne ale že by dávalo špatnej tlak,ale padal benzín,takže po delším stání stekl zpět do nádrže a trubičky se zavzdušnily.(Nemá zpětnej okruh,vede jen jedna hadička z čerpadla přímo do lišty) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.