gogogo Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 Zdravím,mám takový problém,když spustím motor a zapnu světla,ikdyž ono je to vidět i na kontrolkách,jakoby to pulzuje ne vždy,ale často.Tipoval bych alternátor,nebo regulátor napětí. Jinak otačkoměr si taky občas trošku poskakuje,tedy začal to dělat až potom co se zasek,celej budík otačkoměru jsem vyndal a zapojil jenom ten a běžel ok,od tý doby běží,ale občas v něm rachotí asi už má dost snad někde seženu novej,jinak jeho nevrhlý chování vyřeší klepnutí do přístrojovky,je nákej přecitlivělej,jo a taky mi vypadávaj rychlosti 2 a zpátečka,prostě už to není nové auto :-) díky všem za rad,mějtese Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 No jestli jakoby pulsuje kontrolka dobijení(problikava pri smerovkach,atd.)tak je to asi priznak toho,že altík pri zatizeni nedava tolik stavy(min než 13,5v)Zkus se podivat na UHLIKY...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 Joo a klínový řemen máš spravně napnutej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogogo Odesláno 27. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2006 klínový řemen je napnutý až dost,proměřovaly jsme baterku a při takovej 2000,mi spíš příjde že to má přebitky 14,85,kontrolka dobýjení normálně zhasně,a jak jsem říkal nedělá to pořád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogogo Odesláno 27. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2006 jo ta kontrolka dobíjení zhasne hned po nastartování motoru, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 tak to ma byt,ale je to jeste v norme(ma to bejt cca13,8-14,8V),ale top je zvlastni zavada,mozna nejaky spatny vedeni a kolisa napeti?:myslimnevim to chce nejakyho profika a jak hodne to pulsuje?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 anebo odchází pomalu alternátor ... stačí jedna dioda... jeden studeňák... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogogo Odesláno 27. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2006 jak rychle,jo ta plzace není to že by mi to dělalo bliky blik,až do zhasnutí světel je to jen takové utlumení,rychlost je tak 0.5 s,no skrátka se to nedá přehlédnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 A delaj to i jiny spotřebiče? jako je třeba radio? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogogo Odesláno 27. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2006 radio moc za jizdy neposlouchám,takže jsem si nevšim,jak jsem říkal nedělá to pořád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 Tak to promin ale to nemužu sloužit...,přeju hodně zdaru,při řešení tyhle zavady. PS:Chtělo by to odborníka na elektriku+nejakyho 205tkaře.....a nebo lidi formatu jako je Oddie..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
argoo Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 Nie je to nahodou diesel? Ako dlho to pulzuje? Stale, alebo len cca 2-4 min po nastartovani a potom prestane? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 již výše je psáno, že je to 1.4 benzín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
argoo Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 Tak sorry, nevsimol som si, u diesela som to uspesne riesil, doporucil by som zmerat pri tom odber z akumulatora, ci nepulzuje prud, potom by som asi hladal spotrebic s vyssim odberom, ktory moze mat pulzny odber a hladal prip. prechodovy odpor na ceste napajania k nemu. Benziny moc nepoznam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 Trošku sem to zkonzultoval s autoelektrikářem a výsledkem je pravděpodobně vadná zenerova dioda v regulátoru napětí na alternátoru, takže napětí dodávané do palubní sítě není kpnstantní, ale kolísavé.Doporučuje vyměnit regulátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogogo Odesláno 29. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2006 tak díky všem za rady,ten regulátor s alternátorem jsem tipoval už od sameho začátku,jen jsem si nebyl jistý a nechtělo se my to zbytečně rozebírat.Tak jsem se v čera do toho půstil,a hned jsem musel letět pro nový nařadíčko oni všude cpou torx šrouby:(,jinak zakolik se takovej regulátor dá sehnat,je to regulátor valeo. mějte se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.