Vvitty Odesláno 24. září 2006 Sdílet Odesláno 24. září 2006 Zdar, nevite nekdo cislo pojistky pro ostrikovace a zda je spolecna i pro sterac? Prestal mi jit ostrik, a nevim jestli je to jen pojistkou, nebo je v pytli neco jineho.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raspa Odesláno 24. září 2006 Sdílet Odesláno 24. září 2006 Záleží co máš za auto a za rok výroby [upravil dne 24/9/2006 raspa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 24. září 2006 Sdílet Odesláno 24. září 2006 No vidim podle odkazu pod avatarem, ze mas 306. Nevim jakej mas ale rok a motor. Tak jsem zkusil nahodne rok 1993-1998 a tam je pojistka pro ostrikovace c.24 (30A) a je spolecna i pro motor sterace. Tak snad jsem se trefil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurt Odesláno 25. září 2006 Sdílet Odesláno 25. září 2006 .... a já to říkám pořád: Když se na něco ptáte, napište jaký máte auto! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 25. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2006 2Kurt: ja to rikam taky, vzdyt jsem to i navrhoval pri tvorbe mistnich pravidel .... a znas tu o te kovarove kobyle? ta je taky dobra mam 306 GTI-6 \'99. 2Tornado: no, jestli je spolecna i pro motorek steracu (tak nejak jsem to cekal ), tak uz je mi pak jedno jaky ma cislo protoze sterace stiraji... [upravil dne 25.9.06 Vvitty] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raspa Odesláno 25. září 2006 Sdílet Odesláno 25. září 2006 Takže k tvému autu : přední stěrače pojistka č 24 , 30A , jak ti psal Tornado (skříň s 30 pojistkami i s 23 pojistkami ) je na stejném místě pojistka č.28 zadní stěrač 15A [upravil dne 25/9/2006 raspa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 25. září 2006 Sdílet Odesláno 25. září 2006 to bude vyhnilej moturek v nadrzce ostrikovacu, popr. spatne vedeni k nemu ( napr. u moji 406ky je zrovna k moturku cerpadla opravovana a znovu natazena kostra, je tam natazenej jinej paralelni drat, kterej v motoru a tesne u konektoru cerpadla prisvorkovan rychlospojkami ) BTW nemas senzor deste ? ted si nepamatuju, jestli ho tam DD mel nebo ne, pak by taky chyba mohla byt tam, schema k senzoru deste bych mel a i teda k obycejnemu zapojeni steracu bez senzoru [upravil dne 25/9/06 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusang Odesláno 26. září 2006 Sdílet Odesláno 26. září 2006 Tiez si myslim ako Ferry, ze to bude vadnym motorcekom ostrekovaca. Ja mam Xsaru 1.6i \'98 (co je plus minus Peugeot 306) a nemam ziadnu poistku motorceka ostrekovaca. Tento problem som riesil pred dvomi tyzdnami... Najprv odpoj konektor motorceka a skontroluj, ci ti ide prud do konektora, ked pritiahnes packu ostrekovacov. Ak ti nejde, moze byt problem niekde v ovladacej packe (mozno staci prihnut nejaky pliesok) alebo v kabloch ku motorceku. Ak ti tam prud pojde, tak bude problem v motorceku. Novy stoji original 1600 Sk a neoriginal (napr. Hella) 1300 Sk. Mne moj motorcek opravil kamarat za flasku Uvidime, kolko bude fungovat... Moze byt aj problem, ze mas niekde pricviknutu hadicku, co vedie do ostrekovacov... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.