Jump to content

nova spojka


tomyka
 Share

Recommended Posts

menili mi celu spojku. lamela, lozisko + dajaky tanier. bola nastavena tak ze zaberala hned od spodu.najazdil som uz 250 km. teraz po zohriati motoru aj pri plne vytlacenom pedali akoby sli rychlosti pres zuby. :( ked parkrat vytlacim spojku potom je to chvilu OK. treba to dajak dostelovat alebo sa tam daco dosralo?

Link to comment
Share on other sites

vypada to jakoby ti porad trochu zabirala spojka. Jestli tam mas lanko tak staci kousek pritahnout... melo by to pomoct.

2. moznost je ta, ze je uz vychozena prevodovka (jako tamoje :)) tam to jde pres zuby skoro porad, ale jenom jemne.. joooo ale zpatecka ta si musi hrknout vzdycky a uz me pekne sere..... ja chci novou prevodovkuuuuuuu

Link to comment
Share on other sites

Guest Tomáš1

Kluci netuším jakého jste názoru na Peugotácké převodovky ale není to žádnej zázrak že? U svého Mi16 mám spojku tvrdší než u normální 405 ale prý je to normální. Řadí fajnově ale ta zpátečka ....... musel jsem se taky naučit jak zařadit bez zubů. Jinak se zeptám: je možné odstranit vůli řadící páky???(mám zařazenou rychlost a dost se hýbe mysím tím pohyb vpřed a vzad)

Dík Tomáš

Link to comment
Share on other sites

Peugeotacky prevodovky nejsou nic moc, to je smutny fakt.

Treba ty pouzdyrka nejsou vymackany, ale jen cela tahla spatne nastelovany. Pak by slo jen vyhaknout tahla, povolit kontramatku, tahla zkratit, zahaknout vyzkouset, a az to budel lepsi tak dotahnout kontramatku. Ehmm... teda pokud jsou vubec stelovaci. Zkus to, uvidis.

Jinak cela tahla stoji od 500 vyse a samotna pouzdyrka jsem v katalogu nevidel, ale treba jsem se spatne dival...

Link to comment
Share on other sites

mám taky tu zkušenost, že zpátečku dávám občas přes zuby. Musím úplně zastavit, šlápnout na spojku, chvíli(cca 2s)jínechat a pak to jde v pohodě. Podle mýho u těch převodovek odcházej synchrony

Link to comment
Share on other sites

asi vim (teda si aspon myslim, ze to vim) cim to je, ze ta zpatecka jde pres zuby....

V te prevodovce je par lozisek.... ktere se po nejake dobe proste rozsypou nebo spis opotrebujou... a pak to vydava pri neutralu a neseslapnute spojce takovy chrastivy zvuck..... a pak ta zpúatecka proste jde pres zuby.... Nekdo to resi razenim 5ky pred razenim z5.čky - ja to resim dvojkou a pak zpateckou.....

Tyloziska nejspis maji za ukol nejakym zpusobem zpomalit tu hridel v prevodovce tak, aby pak ty qalty sly radit lehce a kdyz je to lozisko vychzeny, tak to proste neudela a uz se zoubecky pocitaj jak o zavod :)

Link to comment
Share on other sites

Na mojej 309 je takisto problem so spiatockou. Musim uplne zastat aj tak to ide trochu na zuby. Dosiel som vsak nato ze ked je uz vytlacena spojka, tak zaradim jednotku a hned spiatocku a tak to vobec nejde cez zuby (na 99,9 to vobec nerachoce), skuste to mozno vam to pojde. Ja som si uz nato zvykol a teraz spiatocku radim automaticky tak ze dam najprv jednotku:(

Link to comment
Share on other sites

a vyplatilo by se ty ložiska nějak opravovat? Vím, že je levnější řadit dvojku, ale možná, že to tak složitý není to opravit, i když rozebírat převodovku... to budu radši řadit tu dvojku

Link to comment
Share on other sites

Guest Tomáš1

Pánové zkoušel jsem úplně zastavit, pořádně vyšlápnout spojku no a když toto provedu jde tam bez zubů. Inu chce to citovku.:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...