ondrejj Odesláno 21. září 2006 Sdílet Odesláno 21. září 2006 Zdravim kluci koupil jsem 309 1.4 a potrboval bych poradit s par vecma ktere jsem tady nenesel. 1. Jak se provadi diagnostika klickem? 2. Kde se zobrazuji cisla zavad? diky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 21. září 2006 Sdílet Odesláno 21. září 2006 co třeba tohle:http://www.peugeot-club.com/topic/14637-p309---diagnostika-morotu-rychly-vypis-v-domacim-prostredi/#167456 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrejj Odesláno 21. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2006 dik, zkusil jsem to tim klickem a nic se nedeje, takze u teto verze je to asi jinak. (1.4-58kw, r.v.90) Taky jsem zkusil odpojit baterku a resetovat rj ale taky nic. Motor me bezi na vyssi otacky (asi1500) a sviti kacko. Zadny konektor na vyblikani chyb jsem tam nenasel, nechci neco pos... Za dalsi rady moc diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 21. září 2006 Sdílet Odesláno 21. září 2006 no jestli ti pořás svítí to K,to znamená že máš chybu vstřikování,koukni po drátec so jdou k vstřikům jestli nejsou uklepaná,zaoxid.jinak doporučuju servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrejj Odesláno 21. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2006 No to uz jsem vsechno prosel a nic. Vycistil jsem i klapku a vsechny spoje.Ted jsem jeste zjistil, ze neni zapojeny snimac otacek. Neni k nemu protikus. (3 konektorova hneda zastrcka). Zajimave je ze po rannim startu bezi klidne na normalni otacky. Az po zahrati se zvednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 21. září 2006 Sdílet Odesláno 21. září 2006 no tak to by asi mělo bejt zapojený ale s tím ti nepomůžu.čau:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 21. září 2006 Sdílet Odesláno 21. září 2006 Původně zaslal: ondrejj dik, zkusil jsem to tim klickem a nic se nedeje, takze u teto verze je to asi jinak. (1.4-58kw, r.v.90) Taky jsem zkusil odpojit baterku a resetovat rj ale taky nic. Motor me bezi na vyssi otacky (asi1500) a sviti kacko. Zadny konektor na vyblikani chyb jsem tam nenasel, nechci neco pos... Za dalsi rady moc diky. Nechci bejt vopruz, ale mozna jsi to tim klicem delal blbe. Pokud klic z 2. do 3. polohy otocis malinko tak to nedela nic. Kdyz klic otocis moc, tak to zacne startovat. Pokud ho otocis AKORAT() a podrzis ho v te poloze dele nez 3s a pak vratis, ridici jednotka zacne vyblikavat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrejj Odesláno 21. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2006 ok jeste to zkusim. Ale stejne nemel by byt zapojeny ten snimac otacek? Nevite kde to ma vezt? Ta zastrcka tam mozna je ale je zapojena na ukostreni podbehu, kdyz jsem ji napojil na snimac tak se nic nedeje. Jinak to jezdi ok a spotreba taky ok. Za rady dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 21. září 2006 Sdílet Odesláno 21. září 2006 A mas v aute na palubce funkcni otackomer. Ja mam 205 1.4 58Kw TU3M (asi mame stejny motory) a to cidlo tam mam taky a taky nezapojeny (je z predni strany motoru a kabel vede jenom na rozdelovac a nikam jinam). Ale to je normalni, protoze si motor nebere otacky z toho cidla ale z rozdelovace.Cidlo je tam proste jen tak:D, uz jsme to tu driv resili. Jeste nejakej dotaz?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrejj Odesláno 22. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 22. září 2006 ten otackomer tam neni vubec, ma to jenom hodiny. To vyblikani klickem nejde takze je ste zkusim neco vykoumat, zatim dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.