Semafor Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 Udajne je u noveho modelu 406 v automaticke prevodovce dozivotni napln. Stejne tak je tomu napriklad i u Citroenu Xantia, ale u te se ma doplnovat olej po kazdych 60 000 km. Nevite jestli je to nutne i u 406 a jestli je tam vubec naka merka nebo sroub pro kontrolu hladiny oleje? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 Pry tam je dozivotni napln a nejake pocitadlo, ze kdyby jsi prekrocil \"dozivotni dobu\", tak Te to upozorni, aby jsi ten olej vymenil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semafor Odesláno 18. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2006 Tak to slysim poprve Ono vubec uvadeni o cemkoliv at uz je to olejova napln a nebo zaruka jako dozivotni je dot zavadejici. Ceho se to dozivoti tyka? Majitele vozu? To by mohla byt v nakych pripadech velice kratka zivotnost Ale spis to bude zivotnost prevodovky, ale v pripade, ze se oni nemohu 100% starat (nelze vymenit olej), tak se mi takove \"ulehcovani\" majiteli o starost sveho auta zda spise na skodu. Pristi tyden jedu k p. Vasendovi, tak uvidime jestli bude vedet vic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dafe Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 životnost auta se bere tak 4 roky,kdy se najede okolo 40 až 50 tisíc ročně. Pak by se mělo auto prodat a koupit nové. Že máme najeto jednou tolik s tim se nepočítá. Doživotní znamená max. 200 a dost. Amortizace auta na jeden KM (bez PHM) je asi 3.50 Kč. Když to vynásobíš 160 tis km,tak seš na pořizovací ceně auta,aniž bys do něj cpal nějaký velký peníze. Tomu se říká v automobilkách životnost auta. Takže pokud nevíš kolik je na olej najeto,tak ho vyměň. Radši. Kámoš koupil xantii automat deutsch taxi r.v.1998,najeto 300 a pak mu klekla aut.převodovka. A když se to pokušel opravovat,tak v převodovce byl nějakej filtr,kterej byl totálně ucpanej a z toho důvodu asi převodovka klekla. [upravil dne 18.9.06 Dafe] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dafe Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 počítadlo je prej až někdy co začali 2.2 Hdi,ten první čtyřrychlostní tiptronic. Starý obyčejný automaty ho určitě neměly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semafor Odesláno 18. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2006 Vy mi strasite. Uz myslim na nejhorsi. Daj se tyhle prevodovky repasovat? Vim, ze znamimu se vysypal automat a repase ho stala 40k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 Mám automat v 306ce 1.8 a pokud vím, takových 80tis se na to nikdo ani nepodíval a převodovka jede zcela bez problémů. Ne jak u Forda Mondeo kde po 20tis. začla na R řadit neutrál a na N jízdu dopředu. Navíc trvalo tak 3s než to zařadilo a byla to rána jak kdyby do auta něco vletělo. Děs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 19. září 2006 Sdílet Odesláno 19. září 2006 To jsou věci. V automatu jsou 2 náplně. Třeba dnes jsem řešil 106 ku. Interval výměny 30 000 km v části pro výměnu 2,5 l. 4,5 l v druhé části. Výměna jen při opravě. 405 to samé jen s intervalem 40 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semafor Odesláno 19. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. září 2006 Dneska jsem se na to informoval v Peugeotu. 406 novy model prevodovka AL4. Kontrola kazdych 60 000km. ATF se v pripade nutnosti muze pouze dolevat, ale nemeni se. Diky vsem [upravil dne 19.9.06 Semafor] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrHJ Odesláno 20. září 2006 Sdílet Odesláno 20. září 2006 Zdravím, přidám svůj problém s automatem. Mám 406, r.v.2002, typ převodovky AL4, najeto už přes 250 tisíc. I přes pečlivou kontrolu stavu množství oleje mě před časem občas při jízdě začala převodovka padat do nouzového režimu (+ hlášení počítače, že je chyba na automat.převodovce), nejprve bez citelného prokluzování při přeřazování, posléze prokluzování již znát bylo. Diagnostika odhalila jen to, že je velmi malý tlak oleje v převodovce, ale množství oleje bylo přesně tak, jak mělo být. Tedy jsem zkusil jít přes snímač tlaku oleje, který se vyměnil, následně i řídící jednotka, ale stav zůstal nezměněn. Převodovka se tedy rozebrala a zjistilo se, že je úplně v pořádku, žádné spálené lamely či tak něco. Proto se domnívám, že to s největší pravděpodobností bude asi v měniči. Můj problém spočívá v tom, že jsem se ho pokoušel sehnat na spoustě vrakovištích, ale zatím bez úspěchu. Proto bych vás chtěl moc poprosit, kdyby jste někdo věděl, kde by sedal sehnat, byl bych vám velice vděčný. Děkuji! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 20. září 2006 Sdílet Odesláno 20. září 2006 Původně zaslal: Semafor Udajne je u noveho modelu 406 v automaticke prevodovce dozivotni napln. Stejne tak je tomu napriklad i u Citroenu Xantia, ale u te se ma doplnovat olej po kazdych 60 000 km. Nevite jestli je to nutne i u 406 a jestli je tam vubec naka merka nebo sroub pro kontrolu hladiny oleje? Diky Doživotní náplň je nutné brát s rezervou, v praxi znamená doživotní třeba 200 000, nebo, než to klekne. Možná sem divnej, ale i celoživotní náplně sem u starejch aut měnil, zvlášť, když mi nebylo jasný, co se s nima předtim dělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semafor Odesláno 20. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2006 Jak jsem se docetl i na jinejch forech, tak prave u automatu s tzv. dozivotni naplni je velike riziko menit ATF a mohlo by to byt pro prevodovku smrtelne. To petrHJ: Bohuzel ti nepomuzu a soucitim s tebou S kilometrama jsem na tom o neco lepe nez ty, ale ta prevodovka je i tak velkej strasak do budoucna. Tenhle tyden jsem byl v Jesenici a meli tam toho na pazouty dost, tak jestli jsi to jeste nezkousel tady je tel:602 670 439 Kdybys ten svuj proble vyresil at uz sehnanim toho dilu a nebo repasi tak dej urcite vedet. Hodne stesti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 20. září 2006 Sdílet Odesláno 20. září 2006 Původně zaslal: Semafor Jak jsem se docetl i na jinejch forech, tak prave u automatu s tzv. dozivotni naplni je velike riziko menit ATF a mohlo by to byt pro prevodovku smrtelne. To petrHJ: Bohuzel ti nepomuzu a soucitim s tebou S kilometrama jsem na tom o neco lepe nez ty, ale ta prevodovka je i tak velkej strasak do budoucna. Tenhle tyden jsem byl v Jesenici a meli tam toho na pazouty dost, tak jestli jsi to jeste nezkousel tady je tel:602 670 439 Kdybys ten svuj proble vyresil at uz sehnanim toho dilu a nebo repasi tak dej urcite vedet. Hodne stesti. Tak vím o předovovkách, do kterých, když naleješ novej olej, tak umřou,ale ty nejsou zrovna v ideálním stavu. Každopádně riziko tu asi je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrHJ Odesláno 21. září 2006 Sdílet Odesláno 21. září 2006 [ To petrHJ: Bohuzel ti nepomuzu a soucitim s tebou S kilometrama jsem na tom o neco lepe nez ty, ale ta prevodovka je i tak velkej strasak do budoucna. Tenhle tyden jsem byl v Jesenici a meli tam toho na pazouty dost, tak jestli jsi to jeste nezkousel tady je tel:602 670 439 Kdybys ten svuj proble vyresil at uz sehnanim toho dilu a nebo repasi tak dej urcite vedet. Hodne stesti. ..Díky za číslo, určitě dám vědět... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.