Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

205 gti jede,nejede :(


Zybal

Recommended Posts

Lidi mam jeste jeden problem,

mam jeste gti 1,9

Nastartuji jedu a za chvilku to zdechne a uz to nenastartuji, treba, za hodinu prijdu a zas to naskoci ale jen na chvilku.

uz si s tim vazne nevim rady, vymenil jsem snad uplne vsechno.Rozdelovac,kabely ke svickam,inducku,ridici jednotku..... :(((

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Covece tak kamosovi to dela neco ukrutne podobnyho.Pride nastartuje jede.Pak zastavi a uz nenastartuje (to neni ale pravidlem).Vymenil jak rikas vsecko a furt to samy.Nakonec prisel na to ze v motorovym prostoru staci vypojit a zapojit hned zpet jeden konektor a miotor de uase jako pila.Divny na tom je to ze ten konektor spolehlive vede takze nepruchodnosti konektoru to neni.Pokud nekdo neporadi neco jineho zajedu ti ten konektor klidne nafotit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kdyz uz tu nekdo nakousl toho golfa tak mi to delalo to samy-po zahrati motoru konec.Zrada byla v tom ze motor byl tesne pred smrti a protekal benzin do oleje.Po zahrati se zacal vyparovat a zahltil prepadem z vika ventilu hadici sani.Nakonec jsem sani zaslepil a hadici nechal couhat pod kapotu.Jezdil jsem tak cca rok nez jsem to poslal na javor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkousel jsi snimac otacek? miva dost casto zoxidovanej konektor, chce to poradne vycistit,ale uplne do cista.

Pak druha vec co zlobi po zahrati je zapalovaci modul, je po prave strane v motorove casti na skeletu, na velkem chladici.

Ale uplne nejlepsi je uplne vsechny konektory poradne, ale poradne vycistit, ale i patice na vsechny relatna (hlavne ty dve zelene nad posilovacem brz.

Pak by to melo prestat:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jack: hmm pozkousim co pujde .. nejhorsi je to ze tam je elektrika uplne v p.... nejaky de... se snazil asi ze tomu rozumi lip nez peugeot.. ze snimace od setrvaku vede zaizolovany kabel ktrery, je nahrazeny necim jinym atd... mazec. Nejhorsi ze do ted to jezdilo a az to potrebuji tak se to ..

diky za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jestli je v te elektrice takovej bordel, tak nej, je vyndat motor, novou elektriku (ja ji daval za 500 komplet kabelaz, kdyz sjem rozprodaval GTi) a mas klid.

Ted jako prvni a na rychlo zkontrloluj hlavne snimac otacek, jeho konektory, zapalovaci modul, take konektory a pak ty dve relatka, zelene vedle posilovace brzd, vlavne ocisit oxidaci na patici a na konektorech,

melo by ti to pomoct.

Znam tvuj stav, je to fakt pakarna, taky jsem tohle na svem GTi resil, ted mam 406 1,9 Td klasika cerpadlo a je po problemech:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...