Sagic Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 Zdravím všechny, tak jsem zjistil, že mi z bubnu zadní brzdy chčije brzdovka a celkem fest. Můj servisák má momentálně plno, takže mi nejspíš nezbyde nic jinýho než se do toho pustit sám. Potřeboval bych vědět, jestli mě čekají nějaký nástrahy a které náhradní díly si předem sehnat. Na odvzdušnění si chci pořídit univerzální sadu,ještě nevím, jestli seženu pomocníka.Pak taky bych potřeboval vědět jakou brzdovku a hlavně kolik,chci ji u toho vyměnit. Jinak návod na odvzdušnění jsem našel,nejspíš budu mít půjčenou i knížku Jak na to... Díky za každé věcné reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 Já když jsem měnil brzdovku, dal jsem tam klasiku DOT4. Nástraha, která tě čeká, je možnost ukroucení matky nebo trubičky při demontáži prasátka a samozřejmě zarezlý šrouby, s čímž se dá určo počítat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 18. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2006 S nějakým zarezlým šroubem samo sebou počítám, jen potřebuju vědět co všechno budu potřebovat.Čas mám jen o víkendu,tak bych to nerad rozdělal a zjistil,že mi něco chybí Dá se to zvládnout v domácích podmínkách, u mě to znamená venku před barákem a běžným nářadím? Asi bude špatný ten pístek a prý se musí vyměnit na obou kolech. Kolik tam asi přijde ty brzdovky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 mě říkali, že klasická DOT4 (česká) žere Peugeot gumový díly.... (alespoň u 205) tak tam mám Peugeotí (prostě jinou) za zhruba stejnou cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 No já měnil zatím pravej váleček. Akorát jsem chvíli zápasil se sundavaním bubnu. Chce to jen přijít na to jak stáhnout pakny k sobě pomocí samostavu na kterej se dostaneš jen slabým šroubovákem přes dírku po vyndaném šroubu. Jinak vše šlo vcelku dobře rozdělat. Akorát až rozděláš hadičku tak ji to chce něčím zacpat ať Ti nevyteče moc brzdovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 Žádnou univerzální sadu na odvzdušňování nepotřebuješ, stačí kousek hadičky se zpětným ventilkem, a je to bez starosti. K sundavání bubnu - pokud má vyjetou drážku, je třeba povolit samostav, to se dělá tenkým šroubovákem dírou po kolovém šroubu, jak už bylo řečeno. V kterém místě, to se musíš podívat dobrou baterkou... Pokud nejde povolit brzdová trubka - ukroutila by se - jde povolit prasátko a vytočit jej, při držení holendru klíčem, a pak jej teprv rozhýbat. Jinak proti vytékání brzdovky z trubky stačí na její konec nasadit krycí čepičku z odvzdušňováku. Každopádně pokud to vyloženě teklo, bude třeba vyměnit i obložení, a osobně bych se asi praštil přes kapsu a koupil kompletní sadu se vším všude - suprově se s tím dělá, a nepřekvapí tě jeden rozpadlý plíšek v samostavu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 19. září 2006 Sdílet Odesláno 19. září 2006 Uplně s oddiem souhlasím, jen doplním - měníš-li obložení na jedný straně, musíš ho vyměnit i na druhý. A měníš-li obložení, tak vyměň i prasátka /zadní brzdový válečky / na obou stranách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbrojnoš Odesláno 19. září 2006 Sdílet Odesláno 19. září 2006 před dvěma roky ( to jsem měl P 309) mi tekla brzdovka u levého zadního kola a když jsem to rozdělal, abych něco vyměnil a nakonec mi nezbylo nic jiného , než koupit nové prasátko. Stálo 342 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 20. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2006 Brzdový válečky už mám zamluvený, jen by mě zajímala ještě jedna drobnost ohledně sundání bubnu. No snad mě neukamenujete, ještě jsem to nedělal a tak budu vařit z knížky Jak na to... Jak tam ten buben drží? V knížce píšou, že se musí povolit nábojová matice, ta se musí vyhodit a potom použít nová, jenže nevím, kde ji sehnat:bojim Taky mě v ty knížce asi chtěji zblbnout, protože v kapitole sundání zadní bunové brzdy píšou, že mám zvednout předek vozidla a sundat přední kolo:( Předpokládám, že tam mají chybu a proto mě zajímá jak je to s tou nábojovou maticí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 20. srpen 2007 Sdílet Odesláno 20. srpen 2007 našiel som túto tému a chcem sa s Vami podeliť o svoje skúsenosti. Minulý rok v januári mi veľmi tieklo pravý zadný valček, tak som si kúpil hneď oba valčeky /pravý aj ľavý/, ale vymenil som len ten pravý. Tento rok som to menil až teraz po roku a pol na ľavej strane. Takže tvrdiť, že to treba vymeniť naraz nie je až také správne, lebo v Júniu som bol na STK a tam som sa naschvál pýtal ako brzdia zadné kolesá a týpek povedal, že dobre. Teraz niečo viac k tej samotnej výmene valčeka pre tých ktorých to bude ešte len čakať. Kúpte si aj hneď tu kovovú trubičku ktorá ide do brzdového valčeka, lebo sa Vám môže stať ako mne, že mi tá pôvodná praskla hneď pri holendri a bol som v prdeli. Ešte štastie, že som mal jedno celé koleso ako náhradný diel. /to som mal kvôli ložisku, ktoré som menil pred mesiacom./ Inak by som mal auto nepojazdné, lebo narýchlo v sobotu večer zohnať trubičku by bol kurva problém. Tá trubička zahrdzavie pri holendroch a tak je lepšie hneď mať novú a nesrať sa s tou starou, aj tak prdne pri demontáži. Ešte jedna rada ku tým bubnom. Servisák mi poradil, Keď som mal minulý rok oba bubny dole, tak som si dal "stiahnúť" na sústruhu "ihlu", ktorú urobili paktne na bubnoch. Je to fakt dobrá pomoc, lebo neskôr už nemusíte prácne sťahovať samostavy, aby ste stiahli bubny dole ľahšie. Toto už som si dal urobiť na predchádzajúcom aute Daewoo Tico a potom dáte bubny dole veľmi jednoducho, len párkrát klepnete po bubne a hotovo už je to dole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.