Semafor Odesláno 17. září 2006 Sdílet Odesláno 17. září 2006 Zdravim. Kdyz sundam masku, tak vedle sahary jsou 3 relatka. 2 zeleny a 1 modry. Uz jsem zjitil, ze to modry spousti saharu na plnej vykon. To jedno zeleny spousti saharu na polovicni vykon. A to treti zeleny mi tam chybi (puvodne tam bylo, ale po bouracce je ten konektor na srot.) Podle katalogu jsou ty dve zeleny relatka naprosto stejny, jenom nevim k cemu je dobry to co mi tam chybi Jeste dodam, ze mi nefachci klima, ale nevim jestli neni bez naplne a nebo to muze mit souvislost s tim relatkem. Tak kdyby nekdo vedel, sem stim. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semafor Odesláno 17. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2006 Ja mam novej model, tam to vypada trosku jinak. Podle katalogu tam mam mit 2 zeleny a 1 modry. [upravil dne 17.9.06 Semafor] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest mikinek Odesláno 17. září 2006 Sdílet Odesláno 17. září 2006 mam doma ustrizenou elektriku asi 20cm za tema relatkama, je to ze 406 rok 98, mela klimu, jestli chces, muzu ti to levne nechat, akorat mi to doma zavazi. Kdyztak mi napis j.kroulik@seznam.cz nebo 777 637 047. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semafor Odesláno 17. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2006 mikinku diky, ale relatko uz mam objednany od Domanskyho za 200,- a konektor uz je taky novej. Jenom me zajimalo k cemu tam to relatko je. U domanskyho mi to taky nerekli, prej asi k sahare. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
argoo Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 Ja mam len jeden ventilator, relatka 3, to tretie spina vrtulu pri zapnutej klime - je napajane cez spinac na tlakovom cidle na chladici. ---------------------------------------------------------------------------- P406 2,0 HDI 66kW, 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xplod Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 Jestli tam máš dva větráky, tak musíš mít tři relátka. Na prvni rychlost sepne jen jedno rele a pustí proud do sarahar, který jsou zapojeny sériove a toči se poloviční ryhlostí, na druhou rychlost se relátka přecvaknou na paralelní zapojení a jedou naplnej výkon, ale to uvidíš na schematu. Zapojeni relátek budeš asi mit stejný, ale třeba to teplotní čidlo (20) tam mít nebudeš, já ho taky nemám. Já tam mám řídící jednotku ventilátorů, která se ovládá čídlem u termostatu. A nebo je to taky úplně jinak zapojený, ale už 205ka se dvěma větráky to měla stejně. [upravil dne 18/9/06 Xplod] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.