Honzin Odesláno 15. září 2006 Sdílet Odesláno 15. září 2006 Kluci, nevíte jak funguje řídící jednotka tohoto LPG, když se vypojí baterka? Zůstanou v ní uchované nastavené hodnoty chodu co udělají přes počítač v servisu? Vždycky mi u toho čas od času začal zdechat volnoběh, ale dělalo to i na benzín. Vždycky jsem vyhodil baterku, po několika ujetých km si asi ŘJ načetla znovu hodnoty a na půl roku byl klid. Přisuzoval jsem to krokáči, tak jsem ho teď vyčistil, benzín šlape jak hodinky, ale LPG zdechá čím dál víc. Asi bude problém v něm - nevíte na co šáhnout? Resp. bude to potřeba nechat znovu seštelovat v servisu? Bojím se, že mi to sice na kompu nastaví, ale primární problém je někde jinde a po pár ujetých km budu tam kde dnes. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 15. září 2006 Sdílet Odesláno 15. září 2006 Mám P406 1,8 16V AG plyn, podívej se sem: a jezdím sem : http://autoplyncentrum.cz/ [upravil dne 15/9/06 Pinďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 17. září 2006 Sdílet Odesláno 17. září 2006 me to minuly tyden taky chcipalo, navic na benzin to drzelo otacky kolem 700-750, takze strasne malo, na plyn kdyz jsem pred krizovatkou vyradil chciplo vzdycky. Vycistil jsem jednak krokovy moturek ( byl zanesenej takovou cernou spinou, cistil jsem ho asi pred rokem a pul ) a vycistil jsem i elmagn. ventil na vyparniku (ten jsem cistil naposled v dubnu ), tam byla zase na tom pistku uvnitr klasicky cerna pripecena hmota z LPG. po vycisteni obou zminenych veci acetonem drzi otacky 850 uplne krasne. Dost vliv na volnobeh ma i tesnost vyfukoveho postrubi, me ufoukavalo ve spojich mezi strednim a poslednim dilem a taky to dost chcipalo Jeste mam v planu vymenit svicky, zda se mi ze auto spatne tahne od spodu z nizkych otacek, musim motor dost vytacet aby mel silu a i tak mam pocit ze to neni uplne ono ( ted maji najeto cca 30 000km ) spotreba se mi zda taky o neco vyssi, cca o 0.5-1l a to bych rekl ze jezdim porad stejnym stylem. On mozna i ten muj vyfuk nebude uvnitr nic moc, je starej nejmin 5 let, musim se mrknout jak je na tom s pruchodnosti Jinak k te jednotce, je na ni napsano, ze je tzv selflearning, cili mela by si zapisovat do pameti behem jizdy urcite hodnoty, po odpojeni baterie se resetuje do zakladniho nastaveni ( to co tam bylo nastaveno v dilne pri montazi - stejne jako u originalni benzinove jednotky) [upravil dne 17/9/06 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 18. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2006 Hmm, ty naše auta jsou fakt celkem dost přes kopírák. Zdechání přesně tak jak popisuješ. Krokáč jsem vyčistil teď, ale ten ventil na výparníku jsem ještě nečistil, musím se na to vrhnout. Vím, že jsi to tady někde podrobně popisoval, mohl by jsi mi dát, odkaz, nedaří se mi to najít. Dík. Co to čidlo rychlosti s novým ozubeným kolečkem - funguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 tak odkaz je zde, jeste kdyz bys chtel tak ti to vyfotim, momentalne ale nemam u sebe fotak, tak nejdriv zitra Zmena, nasel jsem v pocitaci fotku svyho motoru, tak jsem na ni vyznacil kde ten ventil je, tak muzes rozebirat Kdyby na tebe sycelo LPG, tak se neboj, je ho tam jen trosicku, pockej az utece ( kdyz bys to povolil moc rychle, mohlo by se roztrhnout tim tlakem tesnenicko pod ventilem, po vycisteni pri zpetne montazi tesneni potri trochu vazelinou, aby se ti nepotrhalo pri utahovani ) Jinak na tom neni nic sloziteho [upravil dne 18/9/06 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 cidlo rychlosti funguje, bylo to 100% to ozubene kolecko, mohl jsem usetrit 300Kc kdybych to pred koupi jineho prohlidnul, jenze nejak jsem nemel cas predtim pod to vlezt, tak jsem si rikal ze to bude ta elektronika ( zvlast kvuli te teplotni zavislosti, ze to prestavalo merit az pri vyssich teplotach ) a hle, ona to mechanicka pricina clovek se porad uci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 18. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2006 Ferry dík moc, jdu hned na to. Mám výparník trochu jiný, ale pokud si dobře uvědomuju tak ten ventil tam je obdobný. Mě už to začalo při vyřazení zdechat pravidelně a je to dost nepříjemný, už jezdím na benzín a to je fakt děs:bojim:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 jj je to neprijemny kdyz to chcipa, taky me sralo, kdyz jsem pri dojizdeni do krizovatky pulkou pravy nohy brzdil a zaroven pulkou nohy musel pridavat plyn, aby to nechciplo. Tak at se podari. Jo a nejlepe ten bordel pousti acetonem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 19. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. září 2006 Tak jsem se v tom včera hrabal. První jsem zjistil, že máme dost odlišná zařízení (jak ho vyfotím, dám sem obrázek). Výparník mám jakýsi hranatý, o to by tak nešlo, ale mám dost jiné celkové uspořádání. Abych dostal ven přívodní elmag. ventil, musel bych sundat přívodní hadičku (jde přímo z boku do ventilu). Pak mám další elmag. ventil na zařízení, které asi přesně dávkuje plyn (je za výparníkem) a pak jsou na něm ještě další dva ventily. Ty jsem vyčistil a zatím to teda nezdechá. Nějaká usazenina tam byla, ale zdá se mi, že jí zase nebylo tolik, aby ovlivnila tak moc to zdechání. Navíc tam pak mám nějaký kulatý čurament, do kterého vede jedna hadice z toho dávkovače a ten to pak rozděluje přes uzoučké hadičky do jednotlivých válců. Jsem zvědavý, jak se to bude dál chovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 20. září 2006 Sdílet Odesláno 20. září 2006 to je zajimavy, tak urcite vyfot a posli treba na muj mail, ja pak kdyztak poslu taky detailnejsi fotky Toho bordelu tam moc nebyva, on je spis problem v tom ze zatvrdne a ten pistek pak dre a neotevre uplne, me to vycisteni pomohlo vzdy pri problemech s volnobehem, tak snad to bude dobry i u tebe, urcite napis zkusenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 4. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Tak jsem to LPG pěkně popletl - nemám digitální DGi, ale digitální IGS od Lanza Rote. Proto mi to pořád nějak nesedělo (navíc na směšovači je označení AG ..., což mě slušně spletlo). No ale u tohoto typu je problém s nedržením volnoběhu trochu jinde - ve směšovači se fyzicky štelují tlaky plynu, po najetí nějakých 40 000 km se to rozštelovalo a bylo třeba znovu doštelovat a přes komp doseřídit, teď OK (to ale doma bez diagnostiky člověk nemá šanci udělat). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.