Tommys Odesláno 14. září 2006 Sdílet Odesláno 14. září 2006 Takže zástavba karburátoru ze š100 do mojí P205 1,4 dopadla uspěšně motůrek jede krásně, tedka je to už jenom o doštelovýání směsy a můžu frnďet, jenom si nejsem jistej zapojením hadic na podtlak, nemáte někdo schema jak to má být?Nejsem si jistej hadicema co jsou zapojený na sacím potrubí. Mám tam výstupy, spodní mám propojenej s nasávacím tubusem, myslím že je to podtaková hadice, vrchní mám na vstup ohřevu paliva, a do výstupu ohřevu jsem použil hadici co šla na druhej ohřev toho starýho karburátoru. Snad pomůže trošinku obrázek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 14. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2006 Ještě se chci zeptat, začal mi svítít ta velká kontrolka co je nad budíkem teploty chladící kapaliny, sou tam nějaký vlnovky nebo co, není to absence chladící kapaliny?Mám ve vedení jenom kapku vody, zítra to budu dolejvat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 14. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2006 Jo a mám tu novou palubovku i s budíkama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 15. září 2006 Sdílet Odesláno 15. září 2006 jj, měla by to být hladina chladicí kapaliny, taková červená, 2-3 vlnovky ... mě nesvítí, i když tam vodu nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 15. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2006 Jo super to jsem chtěl vědět, díky vixi, já právě nevěděl co to je mrcha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 17. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2006 vyřešeno, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.