svrbca Odesláno 11. září 2006 Sdílet Odesláno 11. září 2006 Mám na 306 1,4, sport. svíčky, přímé sání, vejfuk bez katu (jen trubku od předu do zadu k menšimu tlumiči) a už mě nenapadá, jak \"nejlevnějc\" zvednou výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. září 2006 Sdílet Odesláno 11. září 2006 prodat toto, neco prihodit a koupit auto se silnejsim motorem ? P.S. diky za lepsi zivotni prostredi:myslim [upravil dne 11/9/06 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svrbca Odesláno 11. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2006 No měl jsem 1,8, ale to jsem měl ještě větší spotřebu než ty a ted s 1,4 jezdim za 7... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 11. září 2006 Sdílet Odesláno 11. září 2006 Původně zaslal: svrbca No měl jsem 1,8, ale to jsem měl ještě větší spotřebu než ty a ted s 1,4 jezdim za 7... zkus nějaké 3.0 TDI a myslím, že budeš spokojen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 11. září 2006 Sdílet Odesláno 11. září 2006 Původně zaslal: minimaxa Původně zaslal: svrbca No měl jsem 1,8, ale to jsem měl ještě větší spotřebu než ty a ted s 1,4 jezdim za 7... zkus nějaké 3.0 TDI a myslím, že budeš spokojen Já měl teď sraz spotřebu 5,3 a kakao proběhlo velice často Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svrbca Odesláno 11. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2006 Původně zaslal: vector Původně zaslal: minimaxa Původně zaslal: svrbca No měl jsem 1,8, ale to jsem měl ještě větší spotřebu než ty a ted s 1,4 jezdim za 7... zkus nějaké 3.0 TDI a myslím, že budeš spokojen Já měl teď sraz spotřebu 5,3 a kakao proběhlo velice často no jo, ale já na tu naftu nějak nejsem, jo to otec má 3,0 TDI audinu a to jede víc než pěkně a řikal, že jezdí tak kolem 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest chmeldaGTI Odesláno 11. září 2006 Sdílet Odesláno 11. září 2006 ale to ti ten wejfuck dělá docela randál, nee ??? mám to samý na 205 1,9 gti, wod swodů 55 trubka ash dozadu a tam jeden malej tlumič, abych řek prawdu, je to strashný, f tom autě se skoro nedá jezdit a hlawně je to strashně nápadný, teď s tim momentálně nejezdim, pže se to \"tuní\" :-) ale wejfuck chci každopádně ztlumit.... jo as estli chcesh wýkon, taxi do toho pořiď aspoň XSi nebo lépe S16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 11. září 2006 Sdílet Odesláno 11. září 2006 Původně zaslal: vector Já měl teď sraz spotřebu 5,3 a kakao proběhlo velice často Cože? Jakej dobrovolník tě cestou domu táhnul? Já měl 5.8 taky s občasným kakaem (ale v porovnání s tebou s pouze s atmosferickym kakaem)... Svrbca: jestli myslíš, že diesly nemaj výkon, tak někdy zajeď na sraz a popros Vectora, ať tě sveze. (třeva i na 3 kolech) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 13. září 2006 Sdílet Odesláno 13. září 2006 No, nedávno v autosalonu (primatv) dávali krátkou reportáge o novým Golfu s benzín motorem 1,4 a výkonem přes 100kW. Samo tam bylo turbo, vysoký tlaky, nějakej intercooler. Ale otázka na závěr byla...kolik to auto opravdu snese a co ten motor vlastně vydrží. A jak levně zvednout výkon? Myslim, žes z levnějších variant vyčerpal vše. Ještě me napadá leštění kanálků u sání a pořádný zlícování (nebo slícování?). Pak výfukový svody - ale to už asi nepatří k těm nejlevnějším řešením. Btw. Mám taky 1,4ku, zatím sem dával pouze bavlněný filtr a přímý sání (60ka trukba pod auto, dole koleno s trychtýřem) a zatim sem zjistil o něco nižší spotřebu a trochu veselejší zátah od spodu. Co z úprav, kerý si popsal (svíčky, výfuk bez katu a tlumič) mělo největší pozitivní vlim na výkon? Čím mám pokračovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 13. září 2006 Sdílet Odesláno 13. září 2006 Původně zaslal: tanagy No, nedávno v autosalonu (primatv) dávali krátkou reportáge o novým Golfu s benzín motorem 1,4 a výkonem přes 100kW. Samo tam bylo turbo, vysoký tlaky, nějakej intercooler. Ale otázka na závěr byla...kolik to auto opravdu snese a co ten motor vlastně vydrží. A jak levně zvednout výkon? Myslim, žes z levnějších variant vyčerpal vše. Ještě me napadá leštění kanálků u sání a pořádný zlícování (nebo slícování?). Pak výfukový svody - ale to už asi nepatří k těm nejlevnějším řešením. Btw. Mám taky 1,4ku, zatím sem dával pouze bavlněný filtr a přímý sání (60ka trukba pod auto, dole koleno s trychtýřem) a zatim sem zjistil o něco nižší spotřebu a trochu veselejší zátah od spodu. Co z úprav, kerý si popsal (svíčky, výfuk bez katu a tlumič) mělo největší pozitivní vlim na výkon? Čím mám pokračovat? No ten Golf má kompresor i turbo a má mít i slušnej průběh toho výkonu i krouťáku. Co to asi snese jsme už probírali.. jede to na 1.4 Ukrutně , ale brzo půjde do kytek. Všechno, hlavně tan kat a průchozí vejfuck, jenže to znamená bez technický a s kraválem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 13. září 2006 Sdílet Odesláno 13. září 2006 Vector....řvoucích popelnic na silnicích potkávám poslední dobou dost (takový fávo zaplácaný samolepkama s dírou ve výfuku je v mých očích vrchol tuningu). Mě stačí, když sem otevřel to sání (FILTR) a dupnu tomu na podlahu, tak to začne prazvláštně \"bučet\". Ale při normální jízdě skoro žádnej rozdíl. Dát místo tlumiče výfuku průchozí trubku, tak budu jezdit s vatou v uších a bude mě to bavit tak týden Chtělo by to výfuk, kerej jen tak pobrumlává, ale neřve jak protrženej - takže to něčím vytlumit - což už se tady taky kdysi řešilo. No nic,až mi odejde tovární výfuk, tak se po něčem rozumným poohlédnu. Každopádně shánět turbo/kompresor na 1.4ku je kravinec, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 14. září 2006 Sdílet Odesláno 14. září 2006 Původně zaslal: tanagy Každopádně shánět turbo/kompresor na 1.4ku je kravinec, ne? To určitě je blbost...protože s tím budeš mít tolik starostí,atd a tak určitě bude rozumnější vyměnit tu část pod kapotou a nebo jak už psal Ferry prodat to a pořídit něco silnějšího,co má už kdyžtak i vetší potencial na případné další úpravy. :papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 14. září 2006 Sdílet Odesláno 14. září 2006 Původně zaslal: tanagy Vector....řvoucích popelnic na silnicích potkávám poslední dobou dost (takový fávo zaplácaný samolepkama s dírou ve výfuku je v mých očích vrchol tuningu). Mě stačí, když sem otevřel to sání (FILTR) a dupnu tomu na podlahu, tak to začne prazvláštně \"bučet\". Ale při normální jízdě skoro žádnej rozdíl. Dát místo tlumiče výfuku průchozí trubku, tak budu jezdit s vatou v uších a bude mě to bavit tak týden Chtělo by to výfuk, kerej jen tak pobrumlává, ale neřve jak protrženej - takže to něčím vytlumit - což už se tady taky kdysi řešilo. No nic,až mi odejde tovární výfuk, tak se po něčem rozumným poohlédnu. Každopádně shánět turbo/kompresor na 1.4ku je kravinec, ne? No to je, pokud nemáš vrakoviště, zbytečný kilo na blbosti a chceš s tím normálně jezdit. Jenže to sem taky nikomu neradi, jako neradim dávat průchozí vejfuky a podobný blbosti. chceš výkon, kup si silnější auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svrbca Odesláno 14. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2006 No tak vejfuk sice dělá kravál, ale tak za dva tejdny si na to zvykneš a myslim, aspoň na mím autě to přineslo nejvíc víkonu. Potom ty svíčky a filtr, taky to něco dalo, ale spíš se snížila spotřeba... jo a ješte, tohle je moje 4 auto a jenom na jednom jsem měl normální vejfuk. [upravil dne 14.9.06 svrbca] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 15. září 2006 Sdílet Odesláno 15. září 2006 Původně zaslal: svrbca No tak vejfuk sice dělá kravál, ale tak za dva tejdny si na to zvykneš a myslim, aspoň na mím autě to přineslo nejvíc víkonu. Potom ty svíčky a filtr, taky to něco dalo, ale spíš se snížila spotřeba... jo a ješte, tohle je moje 4 auto a jenom na jednom jsem měl normální vejfuk. [upravil dne 14.9.06 svrbca] No tim bych se moc nechlubil. Když slyšim pod oknem kravál, jediný co mě napadne, \"Kterej ocas to zase jede\" máš pocit, že ve fabrice to tam dávaj ze srandy? že neni levnější nerezová trubka ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 15. září 2006 Sdílet Odesláno 15. září 2006 Hmmm, ve fabrice se to snažej naladit tak, aby to jakštakš jelo, neřvalo to, nežralo to a vydrželo to. Takže je to kompromis mezi výkonem, spotřebou, trvanlivostí, hlukem, splodinama, pohodlím, atd.atd.atd.... Pokud si chce někdo ze sériovýho auta udělat burácejícího nenažrance, co se po 50.000km rozpadne...proč ne, fantazii se meze nekladou ))) pokud tím neprudí ostatní No, ale třeba takovej bavlněnej filtr moc nevýhod nemá,ne? Pokud je to udělaný zodpovědně a do motoru nejde bordel, tak bych se tomu nebránil. I lazenej výfuk se dá pořídit tak, aby to líp jelo a neřvalo to tolik (jen to tak příjemně \"brunělo\"). Takže proč do toho nejít, když to líp jede, míň žere a motor se tím nekazí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svrbca Odesláno 15. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2006 No já mysli, že to záleží na každým, co chce, někdo to chce mít tichý, někdo brumlavý a někdo řvoucí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orgacek Odesláno 15. září 2006 Sdílet Odesláno 15. září 2006 Přesně tak,ať si každý dělá to co se mu líbí,myslím úpravy:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 15. září 2006 Sdílet Odesláno 15. září 2006 Původně zaslal: svrbca No já mysli, že to záleží na každým, co chce, někdo to chce mít tichý, někdo brumlavý a někdo řvoucí.. Původně zaslal: orgacek Přesně tak,ať si každý dělá to co se mu líbí,myslím úpravy:-) ... ovsem jen do te doby, nez s tim zacne jezdit na verejnosti. takove cu**ky, co projedou ve tri rano na sidlisti s trubkou a jeste to turuje pod okny patri strilet... [upravil dne 15.9.06 Vvitty] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 15. září 2006 Sdílet Odesláno 15. září 2006 Jak to že sníží filtr spotřebu?Snad zvýší,ne?víc vzducu,víc paliva:myslim to samý s vejfukem,rychlejc to vylítá a nestihne to schořet,kámoš udál na báwu trubku od motoru až dozadu a lítali mu s toho i plameny.Já co mám skušenost z vejfukem na vtsku tak mě to jede nejlíp se seriovým vejfukem,protože to auto je na něj pravděpodobně naladěný a rychlejc se to ohřívá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.