MaxMI16 Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 Zdarec mam problemy s brzdama u MI16.Menil jsem vsecky kotouce a desticky a pri ty prilezitosti zistil ze na zadnim brzdici (LUCAS) je zasekla rucni brzda.I rozhejbal jsem ji (ve sveraku nasilim) a ted uz chodi dobre.Problem mam v tom ze po nasledne montazi zpet a odvzdusneni mi zadek skoro nebrzdi-respektive rucka je OK ale kdyz je auto na heveru a brzdim pedalem tak s kolem sice silou ale otocim.Nepomaha ani naslapani.Pri odvzdusnovani mi brzdovka netryska ale spis rychleji odteka.Na predku to sykne a vystrikne-tam to brzdi dobre.Nekdo mi tvrdil ze pokud je zadni naprava odlehcena (coz na heveru je) tak diky jakemusi zatezovemu regulatoru nebrzdi.Otazka zni zda MI ma ten regulator ci jak uvest brzdy do vydatnejsiho chodu.ZA veskere poznatky predem diky.MAX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uf0n Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 Původně zaslal: MaxMI16 Zdarec mam problemy s brzdama u MI16.Menil jsem vsecky kotouce a desticky a pri ty prilezitosti zistil ze na zadnim brzdici (LUCAS) je zasekla rucni brzda.I rozhejbal jsem ji (ve sveraku nasilim) a ted uz chodi dobre.Problem mam v tom ze po nasledne montazi zpet a odvzdusneni mi zadek skoro nebrzdi-respektive rucka je OK ale kdyz je auto na heveru a brzdim pedalem tak s kolem sice silou ale otocim.Nepomaha ani naslapani.Pri odvzdusnovani mi brzdovka netryska ale spis rychleji odteka.Na predku to sykne a vystrikne-tam to brzdi dobre.Nekdo mi tvrdil ze pokud je zadni naprava odlehcena (coz na heveru je) tak diky jakemusi zatezovemu regulatoru nebrzdi.Otazka zni zda MI ma ten regulator ci jak uvest brzdy do vydatnejsiho chodu.ZA veskere poznatky predem diky.MAX Ahoj, sice neviem na 100%, ale 605-ka ten regulator ma a myslim ze aj mi16-ka ho ma, takze si myslim, ze je normalne, ze ti to nebrzdi na zdvihaku kedze je zadok odlahceny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 A jestli to regulátor má, tak ho lehce najdeš. Závisí totiž na zatížení vozidla a měl by to být takový rozcestník pro brzdovou kapalinu. Tudíž, pokud to regulátor má, tak ho nějak stlačit, jakože je auto zatížené a nebo ho seřídit (mělo by to jít). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_GTI Odesláno 9. září 2006 Sdílet Odesláno 9. září 2006 Zajeď si na STK a tam ti brzdy proměří a zkotrolují ti i podvozek. Nijak drahý to není, myslím cca 150 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 9. září 2006 Sdílet Odesláno 9. září 2006 Ahoj,každá 405ka která má na zadku kotouče měla z vyroby regulator brzdnýho učinu(ovladanej zatizenim),,je přišroubovanej vpravo na nápravě,v tuhy časti napravy(v poloze,kde je ta ocelova příčka),,,,,ale stejně by to mělo i na heveru trosinku brzdit(cca 10%)..Vetšinou je to zarezlí a ta pruzina není našponovaná,takže to nechodí,,když někdo má \"štestí\":D,tak se mu regulator zasekne(zarezati) alespon v poloze brzdnýho učinku....vyhledej si tady na foru otazku tohohle regulatoru,protoze je docela duležitej ho mít zapojenej a seštelovanej!!:cool:Brzdnej ucinek 50:50 u prazdnyho auta je tak akorat při prudkym brzdení na pořadnej smyk....vlastní zkušenost u P405SRI:D..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxMI16 Odesláno 9. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2006 Ahoj Chrudim mam za rohem tak ze bych se zastavil Rozhodne nejlepsi odpoved.Ono mi to na heveru brzdi ale jak jsem psal dost bidne.KJotouce jsem menil prave proto ze poi predchozim majiteli byli predni brzdice zbrzdeny na minimum (15mm) a zadek zase zrezlej tak ze se odlupovali supiny-proto vymena vsech komponentu.Jak to tak vypada bude asi zaseklej ten regulator.Zejtra to hodim na najezdy a pudu po tom.Jeste jednou diky za jednoznacnou odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxMI16 Odesláno 9. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2006 pochopitelne sjety byli kotouce a ne brzdice:roll Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 9. září 2006 Sdílet Odesláno 9. září 2006 Když sme u toho jakej by měl být správnej poměr předek/zadek při nezatíženým autě? (normální jízda, 1 člověk v autě, nic nenaloženo, 4 kotouče) A když to půjdu zkusit na STK můžou mě kvůli tomu sebrat technickou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trollik Odesláno 10. září 2006 Sdílet Odesláno 10. září 2006 hm ten regulator 2500kc.Kdysi sem se ptal.Ted mam bubny a ok!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_GTI Odesláno 11. září 2006 Sdílet Odesláno 11. září 2006 Technickou ti vzít nemůžou - nebudou mít ani techničák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxMI16 Odesláno 11. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2006 Takže závada je odhalena.Mám prasklou tu pružinu co je zaháklá za nápravu a jde přes páku k regulátoru.FOTO REGULÁTORU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxMI16 Odesláno 11. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2006 nejak mi to vypadlo:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxMI16 Odesláno 11. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2006 Jinak podle me se ten kolik z regulatoru vytahuje a ne zatlaci.Pokud se mylim tak me opravte.Ja sem to zkusit nemohl protoze sem pochopitelne zatuhlej:grr Pridavam fotku pruziny v pace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxMI16 Odesláno 11. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2006 no a otazka zni jestli se da ten regulator rozhejbat a nejlepe na ute:mad: pudu hledat do predchzich dotazu.Pridavam fotku pruziny utrzene (prehnile) u napravy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swallow Odesláno 11. září 2006 Sdílet Odesláno 11. září 2006 No nevím, jestli to rozhejbáš.Jsem ho na 405 musel měnit, ale třeba se Ti to povede.Držím palec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. září 2006 Sdílet Odesláno 12. září 2006 Pravděpodobně nerozhejbáš nic. Ten zátěžák je známá bolest. A funguje to tak, že to omezuje tlak zatlačením, na DVA malé kolíčky, co jsou pod tou pákou - pod gumovými čepičkami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxMI16 Odesláno 12. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2006 Tak dneska sem se cely odpoledne bavil tim jak sundat plastovej spodek pod kufrem a neznicit ho.Ukol skoro nadlidskej.Problem spociva v tom zer sroub je zasroubovan do takoveho ohnuteho plechu s nekolika zavity ale bohuzel sroub nekonci v zavitech ale \"kilometr\" za nimi.Takze povolovani melo vzdy stejny scenar.Povolis o 6 otacek,pak se plech protoci a ty se s toho po... 2 na nadrzi sem povolil flexou 2 za rezervou po vyndani ty rezervy kicem a plech sem pridrzoval sikovkama, 1 u tlumice sem odvrtaval-ten nemel plech ale vsazovaci matku a posledni u konce narazniku jsem ukroutil i s drzakem na kastli a budu varit novej.NIcmene plast je celej:potlesk.Pri blizsim zkoumani regulatoru sem zistil ze to co je na prvni fotce je jen koncovej kolik na kterym se paka houpe a samotne \"pistky jsou az za tim.Zitra se je pokusim rozhejbat ale sanci si moc nedavam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.