Petr5110 Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 Nedávno jsem si koupil 106ku XSI (1,6 76kw rv. 94) mám problém s nefunkčním sitičem - když nastartuji(studený motor) tak chcípe a musím to honit přes plynový pedál,při rozjíždění musím dávat více plynu jinak auti skáče a cuká. Neměl jste někdo podobný problém.Nechce se mě s tím do servisu Peugeot tak bych se asi pěkně finačně prohnul. [upravil dne 7.9.06 Petr5110] [upravil dne 20.9.06 Petr5110] [upravil dne 23.1.10 Petr5110] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 teplotni cidlo. Mohlo by byt zezadu na hlave, tak aspon koukni, jestli neni odpojeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiborTeam Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 To by mě taky zajímalo .... sice na 605 ale mám stejný problém To řídí pouze ŘJ podle teploty ? Neřídí sitič ještě nějaký elektroventil ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 No jestli tam mas jednobod.vštřikovaní,tak by to mohl delat krokovej motorek(pokud je) a nebo teplotní cidlo:myslim...a u některej vstřiku řídí volnobech elektroventil((reguluje pruchod(průřez v el ventilu) přidavnýho vzduchu behu naprazdno,co jde za skrtici klapku)),ale to by delalo i za tepla ne?...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 jasne, ale to musi napred ECU vedet, ze je motor studenej. Kdyz jsem odpojil teplotni cidlo, takse to chovalo presne jak Petr popisuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Citros Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 mělo by to být opravdu teplotní čidlo... mám stejné zkušenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurt Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 Původně zaslal: Citros mělo by to být opravdu teplotní čidlo... mám stejné zkušenosti A když už máš tu zkušenost - kde tedy to čidlo přesně je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr5110 Odesláno 7. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2006 Původně zaslal: .mycTD teplotni cidlo. Mohlo by byt zezadu na hlave, tak aspon koukni, jestli neni odpojeny. Jasný na to se hned zítra mrknu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Citros Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 Původně zaslal: Kurt Původně zaslal: Citros mělo by to být opravdu teplotní čidlo... mám stejné zkušenosti A když už máš tu zkušenost - kde tedy to čidlo přesně je? je našroubován v levé část bloku motoru, většinou má modrou barvu a vedou zněj jen dva dráty. Dá se jednoduše proměřit ohm metrem. konkrétně pro motor 1,6xsi z 94 by měl mít tyto hodnoty 10°C 3530 - 4100 ohm 20°C 2350 - 2670 ohm 40°C 1085 - 1230 ohm 60°C 540 - 615 ohm 80°C 292 - 326 ohm 90°C 215 - 245 ohm cauky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurt Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 Původně zaslal: Citros je našroubován v levé část bloku motoru, většinou má modrou barvu a vedou zněj jen dva dráty. Dá se jednoduše proměřit ohm metrem. konkrétně pro motor 1,6xsi z 94 by měl mít tyto hodnoty 10°C 3530 - 4100 ohm 20°C 2350 - 2670 ohm 40°C 1085 - 1230 ohm 60°C 540 - 615 ohm 80°C 292 - 326 ohm 90°C 215 - 245 ohm cauky Jo tak to jsou super informace! A nemáš ještě prosím hodnoty pro 1.1 z 6/96 (HDZ)? Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiborTeam Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 Vlevo ? Myslíš ve směru jízdy ! Ty čidla jsou jakoby za/pod rozdělovačem, na bloku, zezadu. Ruku tam strčíš mezi motorem a kastlí vedle nádržky brzdové kapaliny. Jinak jsou vidět hezky zespodu. Píšu čidla, protože podle provedení motoru jsou tam 2-3 čidla pohromadě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Citros Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 Původně zaslal: Kurt Původně zaslal: Citros je našroubován v levé část bloku motoru, většinou má modrou barvu a vedou zněj jen dva dráty. Dá se jednoduše proměřit ohm metrem. konkrétně pro motor 1,6xsi z 94 by měl mít tyto hodnoty 10°C 3530 - 4100 ohm 20°C 2350 - 2670 ohm 40°C 1085 - 1230 ohm 60°C 540 - 615 ohm 80°C 292 - 326 ohm 90°C 215 - 245 ohm cauky Jo tak to jsou super informace! A nemáš ještě prosím hodnoty pro 1.1 z 6/96 (HDZ)? Díky! jasně že mám ty informace,ale musis napsat jakej injektor mas, jestli Bosch nebo Marelli. zrovna tento rok a model motoru nic neresi. [upravil dne 8.9.06 Citros] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Citros Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 Původně zaslal: TiborTeam Vlevo ? Myslíš ve směru jízdy ! Ty čidla jsou jakoby za/pod rozdělovačem, na bloku, zezadu. Ruku tam strčíš mezi motorem a kastlí vedle nádržky brzdové kapaliny. Jinak jsou vidět hezky zespodu. Píšu čidla, protože podle provedení motoru jsou tam 2-3 čidla pohromadě Levá strana se bere vždy z pohledu řidiče. 2-3 čidla ??? bavíš se o 106-kách vůbec ??? To by mě zajímaly jaky, max tak spínač kontrolky chladící kapl v termostatu a snímač otáček na setrváku Mimochodem některé modely nemají ani rozdělovač, proto jsem ho záměrně ani neuvedl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiborTeam Odesláno 9. září 2006 Sdílet Odesláno 9. září 2006 Promiň, trošku jsem ujel já pořád vidím před sebou motor 605ky Ale v tom bloku to tam někde bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 9. září 2006 Sdílet Odesláno 9. září 2006 ja mam taky tri, takze jich tam muze byt vic. Kazdopadne tohle je jako jediny 2dratovy, ostatni maji jen jeden drat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Citros Odesláno 10. září 2006 Sdílet Odesláno 10. září 2006 Původně zaslal: .mycTD ja mam taky tri, takze jich tam muze byt vic. Kazdopadne tohle je jako jediny 2dratovy, ostatni maji jen jeden drat presně tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr5110 Odesláno 11. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2006 Ve středu budu mít nové teplotní čidlo. Pak se ozvu jestli je vše OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr5110 Odesláno 14. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2006 Teplotní čidlo je vyměněné ale pořád to není na 100% ok je to o něco lepší. Studený motor Nastartuji mám kolem 1000 ot/min začnou klesat pod 900 motor už už chcípe a najednou se na chvili zvednou otáčky asi na 1300-1400 a hned zase klesají pod 900 pak zase trošku stoupnou už ale jen kolem 1000-1100 a zase klesají pod 900 Už tedy nevím čím by to mohlo být a budu muset zajet asi přímo do Peugeotu ale to asi až časem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 14. září 2006 Sdílet Odesláno 14. září 2006 no vidis, tak ted jeste skoukni volnobezny ventil:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr5110 Odesláno 18. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2006 Původně zaslal: .mycTD no vidis, tak ted jeste skoukni volnobezny ventil:papa kde ten volnoběžný ventil je?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.