zazaa Odesláno 6. září 2006 Sdílet Odesláno 6. září 2006 zdravim mam problem s peugeotem je to 93ka 1,4 monovstrik nekdy startuje a nekdy nestartuje .... je celkem jedno jestli je to teple nebo studene a trva to treba 10-30min a pak to zas chyti nebo to vzdam a roztlacim to ... coz je dalsi vec ze jak se s tim trochu rozebehnu a na dvojku s tim otocim tak to chytne a jede pokud to chytne tak to jede jak pila bez jakehokoliv vynechani nebo problemu a ted priznaky .... po zapnuti zapalka zavrci benzinova pumpa a pak se zastavi, starter toci jak zbesilej a motor nechytne .... vstrikovani nedava benzin a zapalko nehazi jiskru napadla me benzinova pumpa nebo rele pac pri startovani kdyz to nechyta tak nebeha takze sem to prohodil a nic dalsi co me napadlo je ze by to mohl delat snimac otacek ... proste ze bud nedava impulzy vubec nebo jak pri startovani klesne napeti tak jen slabe a pocitac tak nevi ze se motor toci a to je druha vec .... kde ten snimac je ? obvykle bejva nekde u setrvacniku kde sbira impulzy, tam sem jeden snimac nasel, ale je nezapojenej a evidentne ani nikdy zapojenej nebyl .... zadnej jinej sem nenasel ..... jedine co me napadlo je rozdelovac na kterem je krabicka pripojena dovnitr rozdelovace takze nejspis snimac polohy vacky takze otazka je setkal ste se s tim nekdo a nebo ma nekdo nejakej napad co s tim muze bejt ? a druha cast je ten snimac na rozdelovaci opravdu jedine co snima otacky motoru a nebo je nekde jeste nejakej jinej ? diiik za radu Zazaa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 6. září 2006 Sdílet Odesláno 6. září 2006 snimac otacek byva vetsinou zvrchu na setrvaku, snimat otacky jinde mi prijde zbytecna komplikace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zazaa Odesláno 6. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2006 nojo, ale tam prave neni .... jeden je zepredu u setrvaku jako u chladice, ale ten neni zapojenej a dalsi sem u setrvaku nic nenasel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 6. září 2006 Sdílet Odesláno 6. září 2006 Já mam 309 1.4 monovstřik a jestli se nepletu, na mojem motoru je snimac otacek na setrváku ze předu vedle štítku s číslem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zazaa Odesláno 6. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2006 Původně zaslal: Dakaros Já mam 309 1.4 monovstřik a jestli se nepletu, na mojem motoru je snimac otacek na setrváku ze předu vedle štítku s číslem. jo je, ale to je ten co NENI zapojenej ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 6. září 2006 Sdílet Odesláno 6. září 2006 Pokud neni zapojenej, tak podle mejch informací by autí nemělo vůbec ject, to bude asi tvůj problém! Jak dlouho máš tyto problémy s autem??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 6. září 2006 Sdílet Odesláno 6. září 2006 Kucí já myslím, že si to otáčky snímá jen z \"rozdělovače\", nebo tam někde. To přední nezapojený čidlo tam mam taky a taky nezapojený. Jinak pěkná závada. Já bejt tebou, tak si vyblikám diagnostiku:super, ta by měla říct co tomu je. Je divný, že to nedává jiskru a ani nejde benzín.:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 6. září 2006 Sdílet Odesláno 6. září 2006 Ahoj lidi,něco podobnýho jsem měl na P405GRI-jednobodu,,,prostě to normoš jezdilo,pak jsi to na moment vypnul a pak to zase nešlo nakopnout:(,....Zkus se podívat na zapojení a na kontakty centrálního vstřikovacího ventilu,protoze muže tam bejt kontakt a ventil se neotevře a člověk může točit starterem jak dlouho chce a stejne nic....A jestli nahodou se občas nekousne.... PS:a jestli to bude tím a jestli to máš vstřikování BOSCH Monopoint tak tady mam jeden ventil navic a klído ho daruju... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 6. září 2006 Sdílet Odesláno 6. září 2006 Jéé sorry,kecám z hladu!:autted jsem si to ješte prečetl a koukám že to nehazi ani tu jiskru,,,,takže to co jsem psal neplatí.. Myslím že to opravdu musí bejt Halluv snímač otáček,nebo nekde kontakt od neho:myslim...protože když řidici jednotka nedostane info(impuls) o pohnutí motoru(startovani a behu) tak nemuze se podle toho zachovat(spustit a nastavit zapal.a dylku vstřiku)... a jestli to je vstřik tak by tam mel bejt............... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zazaa Odesláno 7. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2006 diagnostiku bych si vyblikal rad, ale bohuzel tam proste neni ten diagnostickej konektor uz sem to tu resil a nektere auta ho proste nemaji a jak jinak to z te jednotky dostat bohuzel nevim vcera sem to daval kamosoj co dela autoelektriku a rozdelal ten \"rozdelovac\" vevnitr je civka ta je OK a navrchu je krabicka pripojena k te civce ktera prej posila impulzy RJ a rikal ze podobne je to na oplech a ze uz jich menil snad 5 a vzdycky to bylo ono .... vcera sme ocistili kontakty a zas to slozili a od te doby to jede ale pro jistotu nemate nekdo tuhle krabicku ? je na ni MagnetiMarelli MTR02 3082 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 No já jednu mam, ale taky si jí šetřim, abych v případě poruchy jenom vyměnil a hotovo. Takže sorry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.