Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Palivomer - zapojeni


Lubik

Recommended Posts

Zdravím Vás.

Řeším tu problém s palivoměrem na 406 Hdi 80Kw, r.v. 2000, novej model. Palivoměr na přístrojové desce neukazuje co má. Četl jsem tu někde, že je problém ve studeném spoji v přístrojovce. Tak jsem to rozebral a nic jsem tam nenašel.

Dnes jsem zkoušel proměřit dráty z nádrže do přístrojovky a nejsou prošlusované navzájem a jejich vlastní odpor je 0, takže to vypadá OK, ale nechodí ani palubní počítač, resp. ukazuje dojezd 1700km a to pořád.

Když jsem vyndal čerpadlo a proměřil jsem potenciometr na plováku tak se odpor mění. Nevíte někdo jaké tam mají být hodnoty?

Další věc je, že nerozumím zapojení tohoto obvodu s palivoměrem. Vypadá to že oba dráty jdou od přístrojovky až k nádrži. Znamená to že do drátu 434 pouští 12V přímo přistrojová deska? Nevíte kde si bere BSI informaci o hladině v nádrži aby mohla dopočítat dojezd? Je drát č. 433 ještě někde po cestě mezi nádrží a přístrojovkou rozdělenej?

Přístrojovku jsem rozebral, ale na můj vkus je tam celkem dost integrovaných obvodů, takže bez schématu jsem taky nahranej. Nemáte ho někdo, plsssss.

Díky za pomoc

Lubik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...