Lubik Odesláno 3. září 2006 Sdílet Odesláno 3. září 2006 Zdravím Vás. Řeším tu problém s palivoměrem na 406 Hdi 80Kw, r.v. 2000, novej model. Palivoměr na přístrojové desce neukazuje co má. Četl jsem tu někde, že je problém ve studeném spoji v přístrojovce. Tak jsem to rozebral a nic jsem tam nenašel. Dnes jsem zkoušel proměřit dráty z nádrže do přístrojovky a nejsou prošlusované navzájem a jejich vlastní odpor je 0, takže to vypadá OK, ale nechodí ani palubní počítač, resp. ukazuje dojezd 1700km a to pořád. Když jsem vyndal čerpadlo a proměřil jsem potenciometr na plováku tak se odpor mění. Nevíte někdo jaké tam mají být hodnoty? Další věc je, že nerozumím zapojení tohoto obvodu s palivoměrem. Vypadá to že oba dráty jdou od přístrojovky až k nádrži. Znamená to že do drátu 434 pouští 12V přímo přistrojová deska? Nevíte kde si bere BSI informaci o hladině v nádrži aby mohla dopočítat dojezd? Je drát č. 433 ještě někde po cestě mezi nádrží a přístrojovkou rozdělenej? Přístrojovku jsem rozebral, ale na můj vkus je tam celkem dost integrovaných obvodů, takže bez schématu jsem taky nahranej. Nemáte ho někdo, plsssss. Díky za pomoc Lubik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedo Odesláno 14. září 2006 Sdílet Odesláno 14. září 2006 lubik ako moc si ju rozobral? .. dokazal si separovat ten integrovany obvod? lebo ja nemozem vytiahnut jednotlive budiky z tych tyciek .. proste nechcu ist a bojim sa davat dolu rucicky aby som si to nerozhadzal . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.