davmed Odesláno 3. září 2006 Sdílet Odesláno 3. září 2006 2,1 Srdt nesvítí dobíjení při otočení klíčku (budík na teplotu funguje normálně), pojistky jsou ok, žárovky taky a alternátor dobíjí... co s tím??? :myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 3. září 2006 Sdílet Odesláno 3. září 2006 Co s tim:) no vymontovat a zkouknout zarovicku, pripadne kontakty. Osobne v pripade takovychto chyb jsem zastancem reseni \"vyser se na to, na funkci to nema vliv predsedo..\" ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davmed Odesláno 3. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2006 Zkusím projít ty kontakty a asi se na to vy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. září 2006 Sdílet Odesláno 3. září 2006 Bude někde vadný kontakt. Já bych na to nekašlal, u aut kolem 200 t.km odejdou uhlíky alternátoru, a je dobře to aspoň včas vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 4. září 2006 Sdílet Odesláno 4. září 2006 Původně zaslal: davmed 2,1 Srdt nesvítí dobíjení při otočení klíčku (budík na teplotu funguje normálně), pojistky jsou ok, žárovky taky a alternátor dobíjí... co s tím??? :myslim:myslim Nějak mi to nesedí. Jak víš, že je žárovka dobíjení OK a že to dobíji?? Alternátor je přes tu žárovku buzen (dokonce je důležitá i její watáž) a bez toho nic dávat nebude. Když zapneš zapalování, do žárovky jde plus a kostří (rozsvítí) se přes vinutí rotoru alternátoru a tvoří elmag. pole pro stator. Po startu začne dávat altík napětí, které přes pomocný regulátor (tři diódy v altíku) jde zpět do žárovky a ta zhasne (na obou vývodech je \"plus\"). Ale aby altík dával, musí být žárovka zdravá, tedy svítit (uzavřený obvod). Pokud nesvítí, nebudí a altík nedobíjí i kdybys ho roztočil jak čamrdu, jde o to počáteční nabuzení. Tady obrázek jen pro info, i když to není 605ka, ale princip je stejný. http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2005032501 [upravil dne 4.9.06 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davmed Odesláno 4. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2006 Taky mi to nejde do hlavy??? Ale po nastartování je na kontaktech baterky při rozvícenejch světlech 14,15V. a pri chcípnutí ta žarovka problikne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 4. září 2006 Sdílet Odesláno 4. září 2006 Doporučuji si všimnout malého detailu a tím je rezistor, zapojený paralelně k žárovce. Žárovka má funkci kontrolky a nemůže na ní záviset funkce celýho dobíjení. To by bylo smutné i na Francouze. Podle toho bliknutí po chcípnutí je to určitě špatnej kontakt na přístrojovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davmed Odesláno 4. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2006 Hned se ráno na to podívám díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 5. září 2006 Sdílet Odesláno 5. září 2006 Původně zaslal: Petr605 Doporučuji si všimnout malého detailu a tím je rezistor, zapojený paralelně k žárovce. Žárovka má funkci kontrolky a nemůže na ní záviset funkce celýho dobíjení. To by bylo smutné i na Francouze. Podle toho bliknutí po chcípnutí je to určitě špatnej kontakt na přístrojovce. Možné to je, ale upozornil jsem, že to není z Peugeota, ale Xantie. Na schematech od Peugeota jsem ho neviděl (schema str. 22, vývody na přístrojovce 3 (vodič 33CB) a 9 (vodič 7A)). V jiných autech taky není (v těch co znám). Tam to vysloveně jde jen a pouze přes tu žárovku [upravil dne 5.9.06 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davmed Odesláno 5. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2006 Tak je to spravený, byl tam skutečně studeňák na rezistoru v přístojovce ( má 82,5 Ohmu). :potlesk Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 6. září 2006 Sdílet Odesláno 6. září 2006 No, hlavně, že to maká a zase jsme o něco moudřejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 6. září 2006 Sdílet Odesláno 6. září 2006 Ten odpor tam bude vždycky. Budit vinutí alternátoru přes žárovku je blbost. Už proto, že se její odpor mění s teplotou. Prostě je to jenom kontrolka a když praskne, tak to celý funguje dál bez svícení. Jsem rád, že jsi to spravil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 6. září 2006 Sdílet Odesláno 6. září 2006 Ale to buzeni je tam jen pro prvopocatecni nabuzeni altiku, nez zacne sam vyrabet proud a budit se sam..ale to jen tak pro upresneni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.